Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21.11.2014

Liskowy tydzień. Foxy week.

The Cieniu ogłosiła bardzo fajny tydzień - Jesienny Tydzień z Lisami [klik]. Bo dlaczego nie? :p I tak się złożyło, ze dwa dni temu dotarła do mnie płytka z listem. Cóż za zbieg okoliczności ;)

The Cieniu decided to start a very cool week - Autumn Week with Foxes [click]. Just cause :p And two days ago I received in mail my first fox on a stamping plate. Inst that a cool coincidence :)


Szukałam odpowiedniego lakieru.... takiego lisiego. Wszystkie pomarańcze były zbyt pomarańczowe. Czerwienie też przecież nie bardzo. Ten Essence I's so very (już trzeci raz pojawia się na blogu w tym miesiącu) jest chyba idealny co? W dodatku pięknie wyszedł stempelek i lisek ma prawdziwie lisi kolor. 
Biały lakier to Butterfly kupiony w jakimś chińskim sklepie. Potrzebne były 3 warstwy, ale wygląda ładnie. Listki i gałązki namalowałam czarną farbką akrylową i cienkim pędzelkiem.
No a listek? Ten pochodzi z najnowszej kolekcji płytek Bundle Monster Create Your Own 2014, z płytki BM-613. Jutro zobaczycie je wszystkie, dzisiaj tylko maja zajawka ;)



I was looking for the right color... a foxy one. All the oranges I have were too orange. The reds were not right either. This Essence I'm so very (it is the third time I show it this month) seems just right. Whats more the stamped fox got a perfect colour.
The white polish is Butterfly that I got on some "$1 shop" It needed  3 coats, but at least it looks nice. Brunches and leaves I did with thin brush and black acrylic paint.
What about the fox You may ask. It comes from MB-613 from the newest stamping plate collection Bundle Monster Create Your Own 2014. Tomorrow You will see them all, today just a little teaser ;)



O lisim tygodniu poczytacie więcej TU
You can check more this weeks foxes HERE.


34 komentarze:

  1. Ale świetny lisek, pomimo ze kolor nie jest moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię liski, mam jednego w nazwie bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyszło, pięknie dobrałaś kolorki :) miałam wykorzystać tą płytkę na lisi tydzień (akurat dotarła do mnie też 2 dni temu ;) i teraz mam mamy dylemacik, co tu zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ze tylko jeden lisek na niej jest ;)
      Dawaj to co zaplanowałaś. Chętnie zobaczę Twoja wersje :D

      Usuń
    2. Dokładnie, to że wzór jest ten sam nie znaczy, że efekt końcowy również będzie identyczny. :)

      Usuń
  4. piękny lisek, fantastyczne mani

    OdpowiedzUsuń
  5. ale uroczy lisek! i fajne gałązki do niego dorobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki przepiękny lisek! Wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądają ;) lisek uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG jaki ten lisek jest słodki i śliczny! <3 boskie zrobienie zrobiłaś, jest jednocześnie uroczo i elegancko :D fantastyczne wzorki. dzięki za udział w zabawie - lisy górą!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już pisałam, bardzo fajny temat :)

      Usuń
  9. Lis bardzo mi się spodobał - zresztą Twoje zdobienia są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie postemplowane, bardzo fajne kolory

    OdpowiedzUsuń
  11. ale lisek-chytrusek! nie sądziłam, że lisi mani tak mi się może spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lisek jako ostatni zauważyłam, ale listki fajne

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne pazurki. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie fajny pomysł - tydzień z lisami! :D A zdobienie wyszło świetne, lisek jest przeuroczy :) Też już do mnie dotarły płytki CYO z nowej serii, są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczny jest ten lisek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zupełnie nie wiem, jak sobie z tymi stempelkami radzić, gdzie kupić, a też bym chciała poeksperymentować z takimi cudownościami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej i najtaniej pewnie będzie na Ebay'u. Tam jest bardzo duży wybór płytek. Sama tam kupuje i są dobrej jakości. Na Allegro tez można kupić płytki, a nawet cale zestawy do stemplowania.
      Na początek wystarczy Ci jakaś jedna, czy dwie, żeby poćwiczyć i się przekonać czy Ci pasują. Ważny jest stempel, czyli ta guma, którą przenosisz wzorek. Polecam takie wielkie z czarna raczką. Są bardzie miękkie i dobrze odbijają. Nie używaj metalowych zdrapek, bo zarysujesz płytkę. Najlepiej wykorzystać stara kartę bankomatowa/kredytowa/do biblioteki... co tam masz.
      No i lakier - gesty i dobrze napigmentowany. Większość lakierów Golden Rose Color Rich nadaje się do stempli. Warto zaopatrzyć się w czarny, biały i no jakiś srebrny czy zloty. Jak już jesteś przy GR, to ich top coat Gel Look nie rozmazuje stempli i ja do nich używam tylko tego.
      Mi na początku pomogły filmiki na Youtubie :) Tam można podpatrzeć jak się z tym wszystkim obchodzić. Jakby co to pisz do mnie na maila :)

      Usuń
  17. Boski ten lisunio, a jego futro ma idealny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Never seen anything like it! How very cute and pretty!

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha Ewlyn, this is sweet! I love the way you tamped the foz in a different base ground and lets face, sh'es so cute! <3 Kisses***

    OdpowiedzUsuń