Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

07.11.2014

Jeans nails.

Pamiętacie granatowy piasek Hean? Już wyciągałam do niego stempelek, aż mnie oświeciło. Jeans! 
Czasami tak jest, że nazwa lakieru sama podsuwa pomysły :)
Nareszcie mogę odfajkować jeansowe zdobienie z listy.

Remember navy blue sand polish  from Hean? I was already taking my stamping plates out while it ht me. Jeans! Sometimes the nail polish name gives the ideas :)
I can finally take jeans nails out from my to do list.


Nie ma co tu dużo pisać. Bazą jest Hean Sugar Jeans. Szwy  wykonałam mocno kryjącym białym lakierem i wykałaczką. Dodałam jeszcze złote ćwieki z Born Pretty Store [klik]i koniec. Bez top coatu tym razem, żeby nie stracić piaskowej faktury. 



And there is not much to write here. The base is Hean Sugar Jeans. For the stitches I used very opaque white polish and a toothpick. I added some gold studs from Born Pretty Store [click] and thats it. No top coat. I didn't wanna lose the sandy effect.




20 komentarzy:

  1. rewelacja! cudowne! uwielbiam <3 też chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, robiłam kiedyś bardzo podobne :)
    http://zpazurkiem.blogspot.com/2013/11/trendy-czwartek-softer-pro-active-nr-75.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale na piasku wyglądają o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, wrzucam na listę inspiracji! Muszę kiedyś zrobić dżinsy na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  5. idealnie pasuje ten lakier do tego zdobienia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. super ekstra :) wszystko idealnie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  7. zajebiaszczo! bardzo mi się podobają taki dżinsowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny efekt! Zawsze robią na mnie wrażenie pazurki stylizowane na materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale genialnie! Takie prawdziwe spodniej jeansowe! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje mani są zawsze rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo ale fajny pomysł :D Faktycznie całość wygląda jak dżinsy :)

    OdpowiedzUsuń