Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.11.2014

Holo kwiatki. Holo flowers.

Wczoraj przy okazji posta z płytkami [klik] wspominałam, że niektóre już zdążyłam wypróbować. Oto jedna z nich w akcji. 

Yesterday in a stamping plate post [click] I mentioned that I already tried few of them. This is the first one in action.


Bazą jest holograficzny lakier Born Pretty holo polish 11. Kwiatki pochodzą z płytki BP-24 również ze sklepu Born Pretty Store. Do stempla użyłam białego lakieru Easy Paris 02 i tak sobie myślę, że gdybym użyła czarnego wyglądałoby to lepiej... innym razem :)

The base is a holographic polish Born Pretty holo polish 11. Flowers come from BP-24 stamping plate also from Born Pretty Store. For the pattern I used white polish Easy Paris 02 and now I am thinking that if I used black one it would all look better... another time :)





BornPrettyStoreLakier kupicie TU
Płytkę TU
A kod BAVQ10 da wam 10% zniżki od cen regularnych.

You can buy the polish HERE
Plate HERE
And BVQ10 code will give You 10% off from regular prices.

22 komentarze:

  1. Genialnie to się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a moim zdaniem z białym zdobieniem efekt jest lepszy:) wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie jest z tym białym :-) tę płytkę też mam i rzeczywiście wzór bardzo ładnie się odbija, jest delikatny i super że każdy paznokieć może być trochę inny :-) ja stemplowałam czernią na beżowej zoyi godivie. Udała im się ta płytka, nie ma co :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak się tego używam? To się jakoś nakleja, przykłada? Te stemple są jednorazowe?
    B ja to też zamówiłam z BPS i jestem ciekawa :-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się z białym podoba! Chyba bardziej niż jakby z czarnymi kwiatkami było :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten holo i fajnie z białym wygląda, fajna mieszanka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wg mnie połączenie fioletu i bieli jest jak najbardziej udane :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdobienie, płyteczka tez fajna

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ladne. Ja mysle ze czern by zginela przy tym holograficznym efekcie lakieru, ktory jest piekny

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie wygląda ten lakier :D a stemple wyszły cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację- z czernią wyglądałoby to lepiej, ale i tak mi się podoba :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tą płytkę :D będę kombinować jak jej użyć :) a Ty kochana wyczarowałaś cudne pazurki - bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tam lubię białe stemple :) fajne te kwiatuszki, ale jaskółeczka jest boska ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Absolutnie fantastyczny manicure! Ta płytka jest po prostu boska!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są te kwiatki! :) Czaję się na nowe płytki, ale tak sobie myślę, że skoro mam kilka i po nie nie sięgam, to może nie ma sensu wydawać kasy na kolejne.. :D Niech żyje zdecydowanie xD

    OdpowiedzUsuń