Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.11.2014

Hean - 855 Sugar Violet

Dzisiaj mam dla Was lakier-niespodziankę. Chciałam go pokazać wcześniej, ale deszcz postanowił padać przez 4 dni jak na złość. To już 4 lakier z serii Sugar Crystals. Poprzednie: Jeansowy, Zielony i Czerwony.

I have a polish-surprise for You today. I wanted to show it earlier, but it just had to rain for 4 days. It is a fours polish from Hean's Sugar Crystals line. The previous ones: Jeans, Green and Red.



Lakier ma przyjemną konsystencję, chociaż wydaje mi się, że nieco rzadszą od poprzednich. Idealne krycie przy 2 standardowych warstwach. Schniecie również w normie. A dlaczego to lakier-niespodzianka? Ano dlatego, że pochodzi on z piaskowej kolekcji, a piaskiem nie jest :p
Wysycha do lekkiej satyny a powierzchnie jest niemal idealnie gładka. 
Ogromny plus za błyszczące drobinki, bez nich byłby zwykłym fioletem. W buteleczce widać mocno różowe i niebieskie glassflecki, na paznokciach tracą nieco swój kolor. Mimo to są widoczne i dodają dużo uroku. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Cliché 3 em 1 base brilho calcio)


The polish has a  nice consistency, though I think it is a little more runny than the previous three. It gives a perfect coverage in 2 coats. Drying time is also good. And why it is a surprise polish? Because it comes from a sand polish like and it is not a sand :p
It dries to a delicate satin finish and the surface is almost perfectly smooth.
Big plus for those tiny glassfleck particles. Without them it would be just a normal purple polish. In the bottle You can see lots if intensive pink and blue bits, on the nails they fade a bit, but they still there and give a lot of charm.
On photos: 2 coats + base coat (Cliché 3 em 1 base brilho calcio)


Na koniec dodałam warstwę top coatu, żeby drobinki były jeszcze bardziej widoczne. Zobaczcie jaki teraz jest śliczny :)
Zdjęcia w słońcu.

In the end I added a layer of top coat to make those bits even more visible. Look how pretty is it now :)
Photos in the sunlight.





***

Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez HEAN.
This product was provided by HEAN for a review.

18 komentarzy:

  1. Profesjonalne zdjęcia oddają prawdziwy kolor lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie on ma boskie wykończenie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Może i dobrze, ze to nie piasek ;p

      Usuń
  3. jak ja uwielbiam takie kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor śliczny, ale rzeczywiście niespodzianka, że trafił się 'normalny' w serii piasków ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny :) ale dziwne że nie piaskowy, może zapomnieli dosypać piaskowe drobinki :p

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę tego oddania koloru, u mnie niestety nie chciał się tak ładnie odsłonić ;)
    bardzo przypadł mi do gustu, jednak bardziej zachwycona jestem złotkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złotka jeszcze nie próbowałam :)

      Usuń
  7. Pamiętam, ze dawniej uwielbiałam fiolety na swoich paznokciach :))

    zapraszam do wzięcia udziału w moim projekcie :)) więcej szczegółów na asiulcowaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no śliczny, ale piasek byłby jeszcze lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piasek ?! chyba zapomnieli piasku dosypać ;D ale kolor i efekt bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń