Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

08.11.2014

Hean - 853 Sugar Green.

Oto i kolejny lakier z serii Sugar Crystals. Pytałam Was, który chcecie zobaczyć jako następny i większość z Was wytypowała to zielone cudo :). 

Here is the next polish from the Sugar Crystals line. I was asking You which one do You wanna see next, and most of You picked this green beauty :).  



Konsystencja taka jak w przypadku jeansowego brata - przyjemnie gęsta, ale nie glutowata. Jedna standardowa warstwa wystarczy aby lakier bardzo dobrze prezentował się na paznokciach. Kolejna pogłębia kolor, dodaje więcej piaskowych drobinek i (w moim przypadku) całkowicie kryje jeszcze nieco widoczne białe końcówki paznokci. 
Obie warstwy schną bardzo szybko. Wykończenie piaskowe (helooo). Jest bardziej szorstki niż Sugar Jeans. No i ten zawiera brokat i zloty shimmer, który na paznokciach nieco znika. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 




The consistency is like with the jeans brother - nicely thick, but not gooey. One standard coat makes the nails look really nice. Another one gives intensity to the color, adds more grid and (if it comes to my nails covers fully white nail tips that were still slightly visible.
Both coats dry very fast. The finish is sandy (duhhh). It's rougher than Sugar Jeans. And this one here has glitter and gold shimmer, that disappears a bit on the nails.
On photos: 2 coats + base coat (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 


No i jak Wam sie podoba?
Korci mnie, żeby pokryć go błyszczącym top coatem. Co Wy na to?

And how do You like it?
I am so tempted to apply some shiny top coat on it. What do You think? 


Lakier możecie kupić m.in. w klepie online, o TU.
No i który teraz? (proszę, wybierzcie czerwony :p)

Which one now? (please pick the red one :p)



***

Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez HEAN.
This product was provided by HEAN for a review.

26 komentarzy:

  1. Super :D To teraz pokarz nam lakier 854 z ostatniego zdjęcia :D kocham odcień indygo ;***
    Gdzie mogę kupić TAKI lakier?
    U mnie na blogu też pazurki, jak byś była zainteresowana :D
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przykład w sklepie internetowym :) Linki są w poście. Powinny być tez dostępne stacjonarnie w drogeriach.

      Usuń
  2. cudowny kolorek <3 taki wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna zieleń ;) kiedy widziałam zdj całej serii, wydawało mi się, że jest turkusowy, jak piasek od my secret ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się na niego patrzy w buteleczce, to coś tam turkusowo-morskiego się przebija. Ale na paznokciach to zielonka :)

      Usuń
  4. Nie przypadł mi ten kolor do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. to teraz poprosimy czerwony ;)
    a co do tego hm... jakoś miałam nadzieję, że będzie trochę bardziej morski, ale z topem może być ładny ;) choć w sumie cieszę się, że to nie jest miłość, bo nie muszę go kupić! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No! To jest 1:1 z granatem :p
      Poczekaj na resztę.... na pewno coś Ci się spodoba :p

      Usuń
    2. wiem, mam wrażenie że czerwony będzie fajny, wiec jeszcze raz proszę o niego i już jest 2:1 dla czerwieni hyhy :D

      Usuń
  6. Kolorek fajny, w sam raz do zdobienia świątecznego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi akurat nie bardzo się podoba, ale przeważnie nie lubie zieleni :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mój kolorek. Sądzę, że 858 i 856 mogą mi się bardzo spodobać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie jeszcze czerwień i fiolet ;)
    Lubie piaski za szybkie schnięcie, ten mi się nawet podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Na ostatnim zdjęciu widzę drzwi do domku elfów :) Chyba pora spać...

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny! kojarzy mi się ze skórką z arbuza :P

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie się podoba bo to zieleń :D
    koniecznie pokryj go topem, jestem ciekawa, jakie ma drugie oblicze :)
    i poproszę następny CZERWONY ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze lubiłam takie chropowate lakiery a kolor bajka

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś nigdy nie podobały mi się zielone piaski - ba rzadko je nawet spotykałam, ale ten jest całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor super ale mógłby mieć więcej brokatu :-) to teraz czerwony :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż tak żeby biec kupować nie wygląda... na szczęście, portfel chudziutki przed świętami.

    OdpowiedzUsuń