Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05.11.2014

Hean - 851 Sugar Jeans.

Wczoraj doszła do mnie paczuszka z najnowszą kolekcją lakierów Hean Sugar Crystals, a już dzisiaj mam dla Was pierwsze swatche :p Nie mogłam się powstrzymać. Zmylam co miałam na paznokciach i od razu chwyciłam za ten odcień. Spodobał mi się gdy tylko zobaczyłam zdjęcia promocyjne.

Only yesterday I received a parcel with the newest Hean nail polish collection Sugar Crystals and today I have the first swatch for You. Just couldn't resist. I removed what I had on my nails and I grabbed this colour here.




Gdyby to był zwykły kremowy lakier, wystarczyłaby jedna warstwa. Krycie ma genialne. W sumie jeśli lubicie bardziej delikatny piaskowy efekt to też. Ale że ja wole gdy drobinek piaskowych jest więcej, to nałożyłam dwie cieńsze. Lepiej wtedy schnie i drobinki są bardziej wyczuwalne.
Konsystencja z tych gęstszych, od razu ładnie pokrywa płytkę paznokcia. Nie smuży, schnie szybko przy cieńszej warstwie. Na jeden paznokieć nałożyłam go nieco więcej i dłużej pozostawał plastyczny. Drobinki piasku są bardzo malutkie, delikatne, nie drapią i nie haczą, brokatu brak. Wysycha do półmatu. Buteleczka o pojemności 6 ml, pędzelek krotki, ale spłaszczony. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 




If it  was a normal creme polish one coat would be absolutely enough. It has amazing coverage. If You like a delicate sand effect it will do too. But I like when there is more grid, so I applied two thiner coats. It dries better and the sand texture is rougher.  
The consistency is from the thick ones and goes very evenly in the nails. Doesn't smudge, dries fast with thinner coats. On one nail I applied it thicker and it stayed soft for a while. The sand particles are very fine, delicate, they don't scratch or catch clothes, doesn't contain glitter.
It dries to half-matte. Bottle with 6 ml capacity, brush is short, but blat.
On photos: 2 coats + base coat (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 




Lakier możecie kupić m.in. w klepie online, o TU.
Który ma być następny?

Which one's next?





***

Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez HEAN.
This product was provided by HEAN for a review.

25 komentarzy:

  1. genialny *.*
    po prostu boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie zobaczyłabym jeszcze 852

      Usuń
  2. Wygląda super! Takiego piasku to ja jeszcze nie mam :P
    Chętnie zobaczyłabym jak 853 prezentuje się na paznokciach, bo w buteleczce wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, taki drobniutki.
    Cała seria w butelkach wygląda ciekawie. Może 853?

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, taki nietypowy ;) Bardzo mnie ciekawi efekt 853, a i 858 też ładnie wygląda w buteleczce ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, zresztą wszystkie wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. 858 spodobał mi się jako drugi... po tym granacie :)

      Usuń
  7. Prawdziwy jeans, podoba mi się ;D 854 już mi się podoba :d

    OdpowiedzUsuń
  8. ten jest najpiękniejszy ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. cudeńka :) następny 853 bardzo podoba mi się jego kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda jak coś pomiędzy piaskiem, a lakierem skórzanym, ale fajnie to wygląda :)
    ale pozostałe kolory... kopara mi opadła :P 853! boski! ale i 856, 852, 858, 854... w sumie to wszystkich jestem ciekawa! :D i przez Ciebie pewnie coś tam zamówię... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi się skojarzyło z tymi skórzanymi lakierami :)
      Faktura jest to bardzo delikatna. To chyba najdelikatniejszy piaseczek jaki mam :p
      Zamawiaj, kosztuja tylko 4,99 :D

      Usuń
    2. no właśnie wiem, ale chętnie najpierw zobaczę je na paznokciach :D tym bardziej, że mnie jeszcze kuszą te ich nowe toppery kolorowe :P

      Usuń
    3. To czekaj, będę pokazywała je wszystkie :)
      Na toppery tez zwróciłam uwagę :p

      Usuń
    4. czekam czekam ;) w sumie jestem ciekawa wszystkich

      Usuń
  11. świetny efekt, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  12. ehh... nawet nie wiesz jak wzdycham do monitora :P cuuuuudowne są <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie odcienie i bardzo bym go chciala w mojej skromnej kolekcji ;-).

    OdpowiedzUsuń