Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04.11.2014

Essence - 117 I'm so very.

Obawiam się, że ten lakier nie jest już dostępny, bo o ile dobrze pamiętam, to wygrzebałam go z jakiegoś koszyka za 1 euro. Ale jeśli się mylę, to mnie poprawcie.

I am afraid this polish is no longer available. As far as I remember I dug it our from some basket for 1 euro. But if I am wrong, please correct me.




Kolor określiłabym pomidorową czerwienią. Ma dużo pomarańczowych tonów, ale chyba bliżej mu do czerwieni. Jest zupełnie kremowy, przepięknie błyszczy po wyschnięciu. Pigmentacja świetna - wystarczy jedna średnia warstwa aby był całkowicie kryjący. Ja nałożyłam dwie cienkie aby wyrównać powierzchnię paznokci. Schnie szybko, pędzelek plaski, duży i zaokrąglony. Chyba wszyscy już znają ten rodzaj. Bardzo je lubię :)
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)




I would call this color as a tomato red. It has lots of orange tones, but its closer to red than orange. It's a creme that dries to a very high shine. The pigmentation is great - one medium coat give full opacity. I applied two thin ones to even out the surface of the nails. It dries fast, the brush is flat, big and rounded. I think everyone knows this type already. I like them :)
On photos: 2 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus) 



Bardzo mi się ten kolor podoba :)

I love this color :)

20 komentarzy:

  1. Bardzo lubię pomidorówkę u kogoś na paznokciach, ale sama się jeszcze takiego koloru nie dorobiłam i jakoś mnie nie ciągnie do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny, lubię takie "pomarańczowe" czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz rację, jak spojrzałam na pierwsze zdjęcie to od razu pomyślałam, że jest pomidorowy :)
    całkiem fajny i szkoda, że essence wycofuje takie ciekawe odcienie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy kolor, jednak dla mnie to taki "brzydki ciekawy" ;) lubię, ale tylko czasami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ŁAdny, taki trochę biedronkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładna, pobudzająca czerwień! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor, ta czerwień wydaje się dużo ciekawsza, taka przełamana ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety, ale nie jest to mój kolor :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham nietypowe czerwienie :-) a tę chyba mam, oby :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wolalabym chyba cos bardziej w kierunku czerwieni a nie pomaranczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam czerwienie a ta jest wprost rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń