Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.11.2014

Dyńki. Pumpkins.

Nie, to nie jest zaległy manicure na Halloween. To jesienne dynie, bo sezon chyba jeszcze trwa, co? 

No, it is not a delayed Halloween manicure. Those are fall pumpkins since the season is still on, isn't it?



Na pomarańczowej bazie Kiko Burned Orange namalowałam czarną farbką akrylową dynie, liście i trochę pnączy. Pokryłam top coatem i to wszystko. Nic więcej nie dodawałam - chciałam aby było prosto. Z dyń jestem średnio zadowolona, za to liście mi się podobają :) 
Jak Wam się podoba?



On the orange base Kiko Burned Orange I painted with a black acrylic paint some pumpkins, leaves and some vines. I applied top coat and that's all. I didn't wanna add anything else - I wanted a simple look. I am not quite happy with the pumpkins, but I really like the way the leaves turned out :)
What do You think?






15 komentarzy:

  1. Piękne! Świetny kolor bazowy no i wzory namalowane ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor totalnie nie mój ale zazdroszczę Ci że umiesz tak pięknie zdobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój również nie :) Ale fakt, faktem zdobienie choć proste to całkiem fajne ;)

      Usuń
  3. baza to nie mój kolor ale wzory genialne

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi by się ten kolor już nie przydał:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzorek dobrze współgra z bazą, ogólnie paznokcie kojarzą mi się z... Kubusiem Puchatkiem :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi tam zaś podoba się wszystko i dyńki i liście i kolor lakieru i pazurki i zdjęcia i chyba wymieniłam wszystko hihi super mani ogółem mówić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie marudź już :P fajne dyski namalowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesień trwa w najlepsze, bo zimy ani widu ani słychu ;) Ale na blogach paznokciowych jak zauważyłam już zaczęła królować zima :)
    A dyńki wyszły super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie, piękny kolor i cudne wzorki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne! mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię taka schematyczną kreskę, podoba się!

    OdpowiedzUsuń