Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.11.2014

Cliché, Cliché, Cliché :)

Dzisiaj będzie post chwalipięcki, bo radość mnie rozpiera i powstrzymać się nie mogę :p

Today I will brag. I am bursting with joy and I cannot stop myself :p




Przy okazji któregoś posta z manicure pisałam Wam, że biorę udział w konkursie. W zeszłym tygodniu otrzymałam wspaniałą wiadomość o zajęciu pierwszego miejsca! A nagrodą były 72 lakiery Cliché. W dodatku mogłam sama wybrać kolory (zajęło mi to pól dnia).
Zobaczcie jakie cuda!

In one of the manicure posts I mentioned that I participate in a contest. Last week I received a wonderful news that my nails won the first prize! And that is 72 nail polishes from Cliché. Whats more I could choose the colours (which took me half of the day).
Look how lovely they are!

Brokaty/Glitters





Shimmer






Piaski/Sand



Kopie Kiko Cupcake - w sumie 6 odcieni:
Kiko Cupcake copies - 6 shades in total:


I cała masa odcieni kremowych :) 
And a whole bunch of creme shared :)



Żeby nie było... dla Was tez coś mam ;)

55 komentarzy:

  1. Oo raannyyyy!! Ty szczęściaro! Gratulacje! Wygrać tyle lakierów <3 Piekne i normalnie raj dla moich oczu :D Teraz czekamy na serie postów z tymi pięknościami :) A, że pół dnia wybierałaś to i tak nieźle :D Mi zapewne zajęłoby to znacznie dłużej, bo ja zawsze taka niezdecydowana jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja się do niektórych śliniłam od dłuższego czasu, a w sklepie ich nie widziałam, wiec wiedziałam, ze je od razu biorę :) A tez czarno-biały brokat to prawie kupiłam ostatnio :p
      Beda posty, będą. Tylko nie wiem od którego zacząć, bo wszystkie piękne!

      Usuń
  2. Wyglądają świetnie! Ale masz szczęście - są cudne! <3 <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto było troszkę się pomęczyć i wziąć udział :)
      Sa przecudne!

      Usuń
  3. WOW ;o Zbieram zęby z podłogi! Gratuluję! No i jeszcze że mogłaś sama wybrać! Nie no kochana zazdroszczę! :D No to czekam na zdobienia!~:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zdziwiłam, ze mogłam wybierać :D

      Usuń
  4. wow! gratulacje! ;D rzadko spotyka się konkursy z aż taką ilością lakierów ;p śliczne kolory wybrałaś - czekam na mani z ich udziałem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo oni co jakiś czas takie organizują. Raz nagroda było chyba 120 sztuk :p To dopiero szaleństwo.

      Usuń
  5. Wow ile lakierów! Super, gratuluje :D same fajne wybrałaś:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. To samo powiedziałam, gdy otworzyłam karton :)

      Usuń
  7. O rany :D Taka dawka lakierów na raz? :D Jestem pod wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Świetna nagroda, zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nagroda warta zachodu.

      Usuń
  9. O jaaaaa Cieee :D piękny ten różowy pastelowy brokat i piaski ala kiko! ♥.♥ pogratulować wygranej i wyboru ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pastelowy brokat nazywa się Wata Cukrowa :p Idealna nazwa.

      Usuń
    2. o faktycznie, idealna! XD
      jak będziesz się wybierać do PL to kupiłabyś kilka sztuk? bo upatrzyłam sobie kilka kolorów :D

      Usuń
    3. Nie ma problemu :) Tylko, ze nie wiem kiedy będę w PL...
      Jakby co, to dam znać.

      Usuń
    4. mogę zaczekać :D te piaski niby kiko wyglądają czadersko na swatchach :D

      Usuń
  10. Gratulacje! Wow ile piękności :) No po prostu szokująca ilość :D Świetne kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Juz mam kilka (nascie) ulubieńców :p

      Usuń
  11. wow! gratulacje!
    raj, normalnie raj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnóstwo wspaniałości! Gratuluję! Też bym pewnie tyle wybierała a może nawet i dłużej :-P Czekam na zdobienia z drobinkowymi lakierami, shimmerami i ,,cupcake'kami" :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko bezie.... nie wiem ile miesięcy mi to zajmie, ale będę pokazywać, bo jest to :)

      Usuń
  13. Świetna nagroda, liczba lakierów większa niż cała moja kolekcja. Jest czego zazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to ja już nie mam gdzie ich trzymać :p
      Dziękuję!

      Usuń
  14. O wow! Ale super nagroda:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko, ile lakierów! :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju ale musiała być ogromna radość;) ja bym chociaż chciała mieć 1 ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Obłęd kochana :D gratuluję kochana :D 72 szt - na prawdę obłęd :D

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG! gratuluję, ale czad

    OdpowiedzUsuń
  19. ale cudeńka :d teraz czekam na zdobienia :d

    OdpowiedzUsuń
  20. O Boże,72 lakiery,ale wypas :D
    gratki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wygranej! Będziesz miała w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, to praktycznie jak następna kolekcja :D Gratuluję wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
  23. congratulations :)
    I love cliche especially the sands
    It's a good portuguese brand
    kisses
    http://maggienails90.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczna nagroda, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O ja cież! Patrzę i się ślinię :P I zazdroszczę jednocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję! i... i zazdroszczę ;P 72 lakiery! wooow! Niesamowicie piękny jest ten czarny lakier z shimmerem ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. O jacie niemogę :) ile tu dobroci na zdjeciach a jedna piekniejsza od drugiej :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Dostałam oczopląsu!! Super nagroda

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakieś lakierowe szaleństwo! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń