Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06.11.2014

Chaos & Crocodiles - Wheeze The Juice

Te z Was, które śledzą mnie na FB miały okazje zobaczyć jaka cudna i słodka paczuszka przyszła do mnie prosto z hAmeryki. A w niej było to cudo, które udało mi się wygrać w rozdaniu u Peachy Polish :)

Those of You that follow me on FB had a chance to see what a lovely and sweet mail I got from States. And in that mail was this little gorgeous thing that I won in a Peachy Polish giveaway.



Lakier to typowy topper. Gęsta bezbarwna baza a w niej ogrom różnorodnego brokatu: kola, heksy w rożnych rozmiarach, drobny brokacik, trójkąty, gwiazdki i kwadraty. Akurat miałam jasny różowy lakier na paznokciach Avon Sheer Love, to od razu nałożyłam jedną warstwę Wheeze the juice. Nakłada się dobrze, ale lepiej zacząć od cienkiej warstwy i potem dołożyć, niż od razu grubej. Wysycha dobrze, ale cały ten brokat lubi zbijać się w kupki. 
Po wyschnięciu nie drapie i nie odstaje, ale powierzchnia paznokci nie jest równa. Dołożyłam więc top coat. 
Ależ dziewczęcy efekt :p 



This is a typical topper. Thic, clear base with a huge amount of all kinds ofglitter: circles, hex glitter in different sizes, very fine glittler, triangles, squares and stars. I had a light pink polish on my nails from Avon Sheer Love, so I added one coat of Wheeze The Juice to it. 
It applies well, but its better to put thin coat and then add some more if You want to, then go with thick coats. All that glitter likes to clump a bit.
After its dry it doesn't catch or scratch, but the surface of the nail isn't completely smooth. So I added some top coat and thats it.
Such a girly effect :p




26 komentarzy:

  1. piękny jest :) i ja cały czas ubolewam, że w pl nie ma takich lakierów, ani nawet takich sypkich brokatów! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale laczac wiele roznych brokatow mozna uzyskac taki efekt ze zwyklego topu ;p

      Usuń
    2. no tak, tylko gdzie u nas kupisz trójkątny brokat? :D

      Usuń
    3. Myślę, że siedzi sobie pani, dajmy na to, Hermenegilda w takiej małej manufakturce i specjalną gilotyną kroi heksy na trójkąty :) Wyobraźnia mnie poniosła, nie mogę się tej wizji pozbyć sprzed oczu, haha!

      Usuń
    4. albo romby! byłoby tej Heldze łatwiej :P tzn przepraszam... Hermenegildzie!

      Usuń
    5. Glam Rock od Wibo ma trójkąty, tylko kolor jakby niepodobny.

      Usuń
    6. tylko, że dodając taki brokat, czy inne kolorowe elementy do lakieru barwią go nieziemsko :/ i z cudaczka nici...

      Usuń
  2. Ładny ,,śmietnik" :-P A tak serio, bardzo podobają mi się w nim te trójkąty :-) Tez ubolewam nad tym, że ciężko jest u nas z takimi lakierami... znaczy można je bez problemu ,,zdobyć" ale za dość duże pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  3. ehhh... żeby u nas można było takie cudaczki dostać

    OdpowiedzUsuń
  4. oho, ale cudak śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda jakby wysypaly Ci się na paznokcie zapasy ze sklepu z cukierkami. :) cudowne kształty i kolory w tym topperze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trójkąty! Kwadraty! Lakieroholiczne niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne paznokcie, lubię takie topy bo dodają "tego czegoś" paznokciom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, niesamowity! :). Masz przepiekne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja, ale cudeńka! *.* Aż się chce mieć takie paznokcie :) Niestety znając moje skłonności do zdrapywania wszystkiego co chropowata, albo lekko wystające długo by się taki lakier u mnie nie uchował ;3

    Pozdrawiam!
    http://just-be-yourself-coca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Skojarzyło mi się z action painting :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny, taki wesoły :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz teraz prawdziwą perełkę w swoich zbiorach, coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo! Uwielbiam takie "nieokrzesane" toppery dające efekt totalnego chaosu :D

    OdpowiedzUsuń