Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.11.2014

Błyszczący piasek i nowe płytki. Shiny sand polish and new plates.

Niektóre piaskowe lakiery aż proszą się o odrobinę top coatu. Tak było własnie w przypadku Sugar Green od Hean. Prosił się niemiłosiernie, aż się doprosił :p Trochę go przyozdobiłam i zobaczcie jakie cudo z niego wyszło.

Some sand polishes are asking for some top coat. That's how it was with this Sugar Green from Hean one. It was begging terribly :p I decorated it a bit and have a look what a gorgeous side it shown.



Na początku zatem był sobie lakier. Następnie pocztą przyszły płytki Xiuya (sztuk dwie), które zamówiłam na Ebay'u. Musiałam wiec ich szybko użyć, no bo jak inaczej... 
Pytki to istna podróba MoYou i zdaje sobie sprawę, że jakościowo nie są pewnie tak dobre, ale tez cena jest bardziej przystępna ;). Odbijają się dobrze, wzory maja śliczne, więcej do szczęścia mi nie potrzeba. Szkoda tylko, że po użyciu nie dają się domyć i pozostają takie szare.
Jak już odbiłam wzorek lakierem Easy Paris 01 pokryłam paznokcie grubą warstwa top coatu Golden Rose Gell Look



In the beginning there was a polish. Then I received stamping plates Xiuya (two to be exact), that I ordered on Ebay. What else could I do than try them right away...
Those plates are a direct copy of MoYou plates and I do realize that they probably not as good as them, but then again the price is more friendly too ;). They stamp well, patterns are lovely, I am not asking for anything more. Pity they stay grey after they are sued. I just cannot clean them to the way they were.
When I stamped the pattern with Easy Paris 01  I applied a thick coat of Golden Rose Gell Look top coat.




Zobaczcie jak pięknie lakier mieni się w słońcu. Dopiero pod top coatem widać ten cały brokacik i drobinki. No cudo!

Just look how the polish sparkles in the sun. Just now You can see all the glitter and other bits.
Amazing!



Szkoda, że te małe wzory są takie małe i nie obejma mi całego paznokcia.

Pity those small patterns are so small and they wont cover the whole nail.



Gdzie przechowujecie takie większe płytki? W nic mi się nie mieszczą.

How do You store those bigger plates? They dont fit anywhere.

37 komentarzy:

  1. Ale te plytki są cudowne! A zdobienie mi się kojarzy z choinka :-D idą święta :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego, ze tak połyskuje :)

      Usuń
  2. Świetnie to wygląda!
    Zazdroszczę precyzji przy skórkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pod topem i z tym wzorem wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne wzorki są na tej płytce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładne... druga tez ładna ;)
      Pokażę niedługo.

      Usuń
  5. O rajku cudeńka - obadwa :P nie wiem czy bardziej podoba mi się płytka czy lakier - ale chyba oba tak samo :) A problem z płytkami mam taki sam tym bardziej że często mają absolutnie inne wymiary - myślałam o jakimś albumie na zdjęcia może taki klejony bez podziałek ale jeszcze nie zrealizowałam tego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... album na zdjęcia to dobry pomysł. Przejdę się do "mojego" Chińczyka i zobacz co tam ma.

      Usuń
  6. z topem bardziej mi się podoba jednak ten lakier :) kurczę, czasem wymyślają piaski, które byłyby pięknymi kremami (tzn chodzi mi o gładkość ;) )!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czasami błyszczące kremy pięknie wygląda jako maty... Na szczecie mamy rożne top coaty i możemy sobie zmieniać :)
      Chyba wszystkie brokatowe piaski zachwycają z błyszczącym topem.

      Usuń
  7. Zatopowany piasek mi się podoba tysiąc razy bardziej! Mam oryginalną tę płytkę, bardzo lubię. Niektóre kawałki są takie małe, nie wiedzieć po co. Oryginał miał kartonik, na razie trzymam więc w kartonikach, ale myślę nad jakimś klaserem - widziałam w necie, że ktoś przeszył nitkami zwykłe koszulki na dokumenty , ponacinał i tak płytki trzyma - pewnie też tak KIEDYŚ zrobię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te przychodzą po prostu wrzucone w kopertę. Maja ta niebieska folie ochronna i tyle. Wiec nawet nie mam żadnej kopertki na nie.
      Taka przeszyta koszulka może zdać egzamin :p

      Usuń
  8. Świetnie wygląda :) Efekt jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą płytkę w wersji od MoYou, ale na pewno zamówię kiedyś te tańsze :D Odbiło się idealnie! <3 A piasek z topem zawsze wygląda tak cudownie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odbijają się bardzo fajnie, to prawda. Nie ma żadnej od MoYou, wiec nie mogę porównać. Ale jestem zadowolona.

      Usuń
  10. Mam tę płytkę z MoYou chociaż gdybym wiedziała, że będą kiedyś podróby wstrzymałabym się z jej zakupem :-P Muszę zrobić post o przechowywaniu płytek... odgrażam się i odgrażam i nic z tego nie wychodzi... Ja trzymam swoje w klaserze :-)
    Piasek jest piękny - jak każdy piasek z topem :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecanki cacanki a ja głupia czekam :p

      Usuń
    2. O, ja bym bardzo chciała post o przechowywaniu :-)

      Usuń
  11. A mi się z świętami to skojarzyło ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wygląda to zdobienie ;D i płytka jest urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi chyba nigdy takie nie wyjdą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjdą :) Dobry lakier do stempli i trochę treningu i wyjdą :)

      Usuń
  14. Ta płytka wygląda rewelacyjnie :) a Twoje paznokcie robią ogromne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście cudnie wygląda z topem 😃 przepięknie lśni

      Usuń
  16. Jakie piękne *,*. http://glamlipstick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. o mamuniu... jakie to ładne wszystko razem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Buu.. Jednej jedynej płytki z zestawu zapomnieli mi dosłać i akurat tej.. Najfajniejszej moim zdaniem.. Wyszło cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Solo bardziej by mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  20. a czy te płytki to nie czasem Xiuya? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawione :p Dzięki!
      Nie wiem co mi się z tym H ubzduralo..

      Usuń
  21. zauroczyło mnie to zdobienie !

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdobienie :) A płytka niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń