Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.11.2014

Bundle Monster - Create Your Own 2014 stamping plate collection.

Pora pokazać nową kolekcję płytek Bundle Monster, która została wprowadzona do sprzedaży kilka tygodni temu. A kolekcja jest wyjątkowa, bo stworzona przez nas - fanki stempli :)
Jakoś wiosną Bundle Monster zapowiedziało konkurs na wzorki do nowej kolekcji Create Your Own. Każdy mógł wziąć udział - wystarczyło wymyślić wzór, narysować go i przesłać do BM.
Następnie należało uzbroić się w cierpliwość. Czy nasz wzorek został wybrany czekałyśmy aż do jesieni. Nie uwierzycie jaka była moja radość, gdy zobaczyłam, że aż 2 wzory (z 10, które wysłałam) będą na płytkach!

Time to show You the newest Bundle Monster stamping plate collection that was launched few weeks ago. And the collection is very special, because it was created by us - stamping fans :)
I must have been early spring that Bundle Monster announced a competition for images to the new Create Your Own 2014 set. Everyone could participate. All You had to do is think of some cool design, draw it and send it to BM.
The You had to be very patient, because if our pattern was chosen or not, we had to wait till fall. You cannot imagine how happy I was when I saw 2 designs (out of 10 I set) on the plates!





Płytki przychodzą w torebce jak na powyższym zdjęciu. Każda płytka ma ochronną folię, tył podpisany ;)
Niektóre z nich maja, jak dla mnie, dosyć dziwne wzorki... ale to moje zdanie :p
Jedna wada płytek to to, ze całopaznokciowe wzory nie są bardzo duże. Pewnie większości z Was będą pasowały, niestety o stemplowaniu kciuka mogę zapomnieć.  Niektóre są też krótsze niż pozostałe. Większość z nich mierzy 1.35 cm szerokości i 1.7 cm długości, czyli tyle co standardowe płytki BM. Miałam jednak nadzieję na większe wzory, tym bardziej, że na płytkach jest jeszcze sporo miejsca. Ok, już się więcej nie czepiam :)

The set comes in a little bag like on the photo above. Every plate has a protective blue foil and the back is signed ;)
Some of the plates have pretty strange patterns... but that;s just my opinion :p
The only flaw of those plates is that the full nails images are not very big. I'd say that for most of You they are enough. I can forget about stamping my thumb. Somme of the patterns are also shorter than others. Most of them are 1.35 x 1.7 cm, which is a standard size for BM. I was hoping though they will be bigger especially that there is lots of space left on the plates. Ok, i'm done complaining :)



Popatrzcie na wzory.
Check those patterns.

BM-601
Zobaczcie mój mani z marca 2013 [klik] :D
Check my nails from match 2013 [click] :D



BM-602
Dla miłośniczek komiksów.
For comic books lovers.



BM-603
Świetne wzory. Będę musiała kombinować z tym kciukiem..
Great patterns. I will have to figure something out with my thumb.



BM-604
Ten po lewej jest boski.
The one on the lest if awesome.



BM-605
Dziwna, ale ciekawa ;)
Weird, but interesting ;)



BM-606

A to dla miłośniczek łucznictwa :p
And this one for archery lovers :p



BM-607
Wszystkie super. Niestety jest trochę zadrapana.
All great. But it's a bit scratched.



BM-608
Ten po prawej to jeden z tych krótszych wzorków - ma tylko 1,5 cm... szkoda. Potłuczone szkło też jest świetne.
The one on the right is one of the smaller patters and it is only 1,5 cm long... pity. The broken glass is very nice.



BM-609
Jedna z moich ulubionych :)
One of my favourtite :)



BM-610
Ten u dołu rozproszony na pewno wykorzystam... świetny galaxy (ale nie koniecznie do galaxy nails)
The one on the bottom I will definitely use.. great galaxy (not necessarily for galaxy nails though)



BM-611
Dinozaury... dużo dinozaurów...
Dinosaurs... lots of dinosaurs...



BM-612
Jedna z tych dziwnych... chociaż dolny wzór mi się podoba.
One of the strange ones... though I like the bottom pattern.



BM-613
Kolejna świetna płytka. A liska mogłyście już oglądać wczoraj [klik]
Another great plate. and the fox You could see yesterday [click]



BM-614
Kotki naszej Yasinisi :) Urocze prawda? Na paczki już mam ochotę i ptaszki też są śliczne.
Kitties of our Yasinisi :) Adorable, arent they? I already want the doughnuts and the birdies are cute too.



BM-615
Ten krasnal to chyba specjalnie dla Wroclawianek :p
The dwarf is especially form Wroclaw girls :p


BM-616
Kwiatków nigdy za wiele.
There is never enough of flowers.



BM-617
Piękne 3 roślinne wzory i 3 laleczki.... takie same... w 3 rozmiarach...
Lovely 3 floral patterns and 3 dolls... exactly the same... in 3 sizes...



BM- 618
Ta płytka też cudna.
This plate is lovely too.



BM-619 
No i nareszcie dwie najpiękniejsze płytki z moimi wzorami :D
Guziczki przecież muszą być... Już widzę je pokolorowane.
Reszta też ładna, no ale guziki... ;)

And last but not least two the most wonderful plates :D
There had to be some buttons... I can already see them coloured.
The rest is nice to, but the buttons... ;)



BM-620
No i druga najpiękniejsza i moje szyte serduszka :)
And the second most beautiful and my stitched hearts :)



Moje projekty wyglądały tak:
My designs looked like this:





I jak? Podobają Wam się? Która najbardziej?
A może któryś z Waszych wzorów też tam jest...

And how do You like it? Which one is Your favourite?
Any of Your patterns is there too?



A na koniec mam niespodziankę. Otrzymałam dwa zestawy. Jeden dla mnie... a drugi...
Bądźcie czujne, bo jest o co walczyć :)

41 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się BM-605 i BM-607 :)
    http://eerie-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne płytki ;D zgadzam się, niektóre wzorki dosyć dziwne, ale ogólnie bardzo fajna seria ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne wzorki, fajne zdobienia można z nimi zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam już ten zestawik i faktycznie jest super (zważywszy na cenę to w ogóle rewelacja:) - a Twoje wzorki świetne, super sprawa mieć swoje pomysły przerzucone na blaszkę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie genialne! Uwielbiam Stemple i czekam na cuda jakie z nimi zmalujesz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. generalnie ta seria CYO średnio przypada mi do gustu, tak jak napisałaś niektóre wzory są dziwne, nawet bardzo :D jednak Twoje projekty są super, bardzo mi się podobają! :) gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Troszkę szkoda, ze nie wybrali ptaszków, które im wysłałam... bo bym wolała je mieć na płytce... ale i tak jestem mega happy :)

      Usuń
  7. Super są i większość mi się podoba - w tym szyte serduszka. ;)
    pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne wzory na płytkach! Już mi wpadły w oko jednorożce, płyty gramofonowe i donuty (?) :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne szabloniki , mi nie za bardzo chcą wychodzić ale mam z essence :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie koniecznie jest to wina płytki. Może trzeba zmienić lakier, lub stempel.

      Usuń
  10. Chciałabym nauczyć się ozdabiać tak moje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę nie jest trudne. Trzeba trochę poćwiczyć i zaopatrzyć ze w dobry lakier i stempel.

      Usuń
  11. Szkoda, że wąskie:( Masz może jakieś do polecenia? Takie które bez problemu pokrywają cały kciuk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, ze ja mam naprawdę sporego kciuka :p
      A takich z dużymi wzorkami jest całkiem sporo.
      Kilka dni temu pokazywałam kilkanaście z Born Pretty Store.
      Pueen ma świetną kolekcje z wzorami na calutka płytkę.
      MoYou maja ładne duże płytkie takce cale wyrzeźbione (one maja tez swoje podróbki, które można dostać na Ebauy - tez pokazywałam na blogu parę dni temu, Xiuya się nazywają)
      Wszystkie te polecam :)

      Usuń
  12. dinozaury wydają się fajne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładne są :) i chyba nie za często na płytkach spotykane.

      Usuń
  13. dinozaury są świetne! wczoraj je widziałam u orientalmeat :)
    och! czuwam!! już czuwam!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O... a zapodaj linka, bo nie mogę się doszukać, a nie znam jej.
      Czuwaj :p

      Usuń
  14. Mam już cały zestaw, jest cudny! :D A te guziczki od razu mi się spodobały, gratuluję pomysłu :)) A te laleczki to mnie totalnie powaliły... mogli coś innego tam wsadzić ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie!
      No laleczki są dziwne... gdyby chociaż były rożne od siebie trochę. Jak dla mnie to mogli daj tam jakieś ładne chińskie litery. Pasowałyby to tematyki płytki, a byłoby coś innego. Za to 3 pozostałe wzorki są prześliczne :)

      Usuń
  15. hmm przyznam Ci rację, że niektóre wzory faktycznie są przedziwne i szkoda, że te wzory są małe bo mieli większe pole do popisu. Zmarnowali tyle miejsca :(
    Twoje pomysły są rewelacyjne te guziczki i serduszka to strzał w dziesiątkę :D
    Czekam na to co szykujesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dziwne... ale z drugiej strony skoro ktoś takie wymyślił, to znaczy ze chce takie mieć. Wybór na płytki należał do BM, wiem im tez musiał się podobać.
      Ciesze się bardzo, ze guziczki i serduszka się podobają :)

      Usuń
  16. Ciekawi mnie ile ty tych wszystkich płytek posiadasz :) A gratuluję wyboru Twoich wzorów na płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze raz gratuluję!
    Niektóre motywy są naprawdę bardzo fajne, a niektóre kompletnie mi się nie podobają... ale cóż, tak to już jest z zestawami. Natomiast są też takie, które są zabawne i uważam, że są dobrym pomysłem ale jestem prawie pewna, że nigdy ich nie użyję, np. dinozaury czy Twoje guziczki - po prostu nie mój styl :-)
    Z zamówieniem zestawu poczekam na jakąś promocję - BM stosunkowo często je robi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawało mi się, ze widziałam na ich FB, ze płytki będą w sprzedaży osobno...ale czy to prawda, to nie wiem. Wtedy mogłabyś sobie wybrać tylko te płytki, które Ci się podobają :)

      Usuń
    2. No więc z kolei jest na tyle dużo fajnych, że taniej wychodzi zestaw... (patrząc na ceny poprzednich serii)

      Usuń
    3. Inanna jakbyś jednak kupiła zestaw to ja z rozkoszą odkupię od Ciebie dinozaury ;)

      Usuń
  18. właściwie to podobają mi się te same co Tobie :)
    te guziczki są mega, czekam na jakiś mani z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypada wymyślić coś mega wypasionego, co? :p

      Usuń
  19. Super płytki- wzorki będą niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Guziczki są urocze, serduszka jeszcze bardziej, gratuluję <3
    Szkoda tylko, że te wzory powinny dla mnie być dwa razy większe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No czyli mamy obie problem ze standardowymi płytkami. Większość jest za mała, lub na styk.
      Dlatego lubię te wzory na cala płytkę :p

      Usuń
  21. Dinozaury!!!! <3 można je kupować na sztuki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dam sobie reki uciąć. Ale wydawało mi się, ze pisali na swoim FB, ze będzie można...
      O proszę :) Znalazłam... Osobno płytka kosztuje $1.99
      http://www.bundlemonster.com/nail-stamping-plates/individual-plates.html

      Usuń
  22. Congrats!!! :D I love both your patterns and I'm so curious about the other 8 hehehe! Are you going to show us?? :p Kisses***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks!
      Maybe one day... I'll just say there were birdies and flowers and some other stuff :p

      Usuń