Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.11.2014

Born Pretty - holo polish 11.

Z jesienną pogodą to jak zabawa w chowanego. Trzeba się nieźle nagimnastykować, żeby uchwycić trochę słońca i zrobić dobre zdjęcia holosiom.

Autumn weather is like a hide and seek game. You have to really stretch hard to catch some sun to make some good photos of holo polishes.



Takiego ślicznego holosia chciałam Wam dzisiaj pokazać. Pienny fiolet z bardzo mocnym linearnym efektem holo. Przynajmniej w słońcu, bo bez niego wygląda jak fiolet z delikatnym rozproszonym holo :) Oba efekty mi się podobają.
Konsystencja lakieru rzadka, ale nie rozlewa się po skórkach. Nakłada się dobrze cienkimi warstwami. Nie smuży, szybko schnie. Pędzelek malutki, ale za to miękki. Nałożyłam dwie warstwy i tyle wystarczy. Chociaż myślę, że trzecia mogliby dodać niego głębi koloru.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)





And I wanted to show You this pretty holo polish today. Such a nice purple with a very strong linear holo effect. At least in the sun, because in the shade it looks like a purple with a delicate diffuse holo effect. I like them both.
The consistency is rather runny, but doesn't go all over the cuticles. It applies nicely with thin coats. doesn't smudge, dries fast. The brush is tiny, but soft. I applied two coats here and I think its enough. But I think the third one could add some depth to it.
On photos: 2 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)

W cieniu/In the shadow:




Lakier możecie kupić TU i w tej chwili jest na niego całkiem niezła promocja :)
Pamiętajcie o kodzie zniżkowym BAVQ10, który upoważnia do 10% zniżki na produkty w cenach regularnych.

You can buy this polish HERE and right it has a nice discount.
Also remember about 10% off discount code BAVQ10 on all product in regular price. 


***

BornPrettyStoreTen produkt został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.


21 komentarzy:

  1. Uwielbiam kształ Twoich pzaurków! <3

    A mam pytanie, to tło czarne to masz taką ścianę czy jak to zrobiłaś, bo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mam czarne tło, a potem je wyrównuje jak muszę w photoshopie, żeby nie było cieni.

      Usuń
  2. do mnie nie szczególnie przemawiają holosy ale ten bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do mnie wołają wszystkie holo :p

      Usuń
  3. Kocham holosie a w odcieniach fioletu jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiolet nie fiolet.... wszystkie je uwielbiam :)

      Usuń
  4. wygląda prześlicznie :) jak to robisz, że masz takie ładne skórki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ze skorkami ja walczę... bo jak tylko coś odstaje to wyrywam. Nawilżam na noc i odsuwam praktycznie codziennie paznokciami jak oglądam TV żeby nie wyrastały za daleko :)

      Usuń
  5. ależ on się pięknie mieni <3

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudne są te holosie z BPS! :) nawet chciałam jeden od nich w ramach współpracy, ale powiedzieli, że nie wysyłają lakierów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie możliwe! Mi własnie tak wysłali i widziałam, ze wielu dziewczynom wysyłają...
      Może teraz coś zmienili, bo w porównaniu do pierodolek do paznokci to one drogie są.

      Usuń
  7. gorgeous holo, lovely colour!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest! Jaki boski błysk ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś u kogoś już o tym lakierze czytałam i muszę przyznać ze bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam holo pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń