Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.11.2014

Born Pretty - BP 7-25 stamping plates

Nie tak dawno temu w sklepie Born Pretty Store pojawiły się ich własne, nowe płytki do stempli. Gdy tylko weszły do sprzedaży, były w bardzo fajnej promocji po 0,99$. Wiecie, że kocham stemple... wiec spodziewacie się już pewnie co zrobiłam.
Zamówiłam je wszystkie ;)

Not so long ago Born Pretty Store released their own, new stamping plates. As soon as they were on sale they had a very cool price 0,99$. You know I love stamping... and You might gues what I did.
I ordered them all ;)



Jako, że jest ich całkiem sporo, to trochę by mi zajęło pokazywanie ich z osobna przy okazji manicure. Pokażę je zatem wszystkie na raz. Jeśli zastanawiacie się nad zakupem powinno to Wam pomoc :)

Since there is quite a bit of them it would take me ages to show them all with manicuures. I will present them all in one go. That should help if You are thinking of ordering some :)

Wszystkie płytki zabezpieczone były niebieska folią, którą ściąga się bez problemu. Tył z nadrukiem.
Niestety przychodzą całkiem luzem wrzucone w kopertę, jednak płytki nie są uszkodzone, czy podrapane. Problem zadrapań może pojawić się przy przechowywaniu ich razem, gdyż po zdjęciu folii tył jednej może zadrapać wierzch drugiej. Warto zaopatrzyć się w jakieś etui na płytki, lub malutkie koperty. Sprawdza się tez zwykły wizytownik z osobnymi kieszonkami.

All the plates have protective blue fpoil that can be easily removed. The back is with a print.
Unfortunately they all come wihout any bag, just thrown into an envelope. But they are not damaged or scrached. The scartches my appera after we remove the foil and we all the plates are together. The back of one can easly scratch the top of the other one. It is good to have some plate holder, small envelopes or eben a business card holder with those seperate pockets.



BP-07
Środkowy, długi wzór można fajnie pokolorować :) Dolne kółka też mi się podobają.
The biddle, long pattern will be cool for colouring :) Those bottom sircles are nice too.



BP-08
Ten środkowy kwiatek jest prześliczny i całkiem spory. Niestety kosztem bocznych, które mogą nie pokryć mi całego paznokcia. Motylek, listki... cudo.
The middle flower is so lovely and quite large. Unfortunalte the side patterns payed the price and I am affraid they might not cover the whole nail. Butterfly, leaves... awesome.



BP-09
Jak dla mnie to zimowe wzory :p Ten dolny mam własnie na paznokciach i jest przeboski!
For me those are very wintery :p This bottom one I have on my nails right now and its amazing!


BP-10
Dostępna nieco dłużej i o dziwo ta starsza wersja jest trochę inna. Ma kilka dodatkowych małych wzorków.
Available for a longer time and whats strange the older version is a little different. It has few more of those little patterns.



BP-11 
Te 4 wzory... <3 Jedna z moich ulubionych. Mam już pomysł na nią. Przepiękna jest!
Those 4 large patterns... <3 It is onr of my favourites. I already have an idea how to use it. Its gorgeous!



BP-12
Ten jeden nieco grecki wzór jest bardzo mały. Reszta świetna.
This one kinda greek pettrn is very small. The rest is great.



BP-13
Pogoda i piękne całopaznokciowe wzory. Zdecydowanie warta zakupu.
Weather and lovely full nail patterns. Definitely worth buying.



BP-14
Same różności. Ten drobny wzór po prawej jest śliczny.
Lots of variety. This fine pattern on the right is so pretty.



BP-15
Dolny wzór mi się podoba. Lubie takie mazy :p
I like the bottom one. My kind of swirls :p



BP-16
Kolejna ulubienia. Szkoda, że już zima idzie, bo to safari jest boskie!
Another favourite. Pity the winter is coming (:p), 'cause that safari is super awesome!



BP-17
Koronki i delikatne kwiaty. Tez must have :)
Lace and delicate flowers. Another must have :)



BP-18
Śliczne piórka i ten środkowy wzór, który jest trochę przymaławy, ale można go fajnie wykorzystać.
Lovely feathers and the middle pattern that is a bit small, but can be used in a cool way.



BP-19
To moja trzecia ulubienica. Wszystko mi sie podoba. Uwielbiam liście na paznokciach.
This is my third favourite. Every pattern is great and I love leaves on nails.



BP-20
Kwiatki i dmuchawce :)
Flowers and dandelions :)



BP-21
No takiej wielkości wzory to ja uwielbiam! Te długie proste linie są prawie takie jak w mojej Xiuya-13
Now those images have a propper sizes! Those long stright lines look like the ones on my Xiuya-13 plate.



BP-22
Motylków i innych drobnych wzorków nigdy za wiele.
Never enough of butterflies and other fine patterns.



BP-23
Znowu coś na lato + pingwiny :)
Again something for summer + penguins :)



BP-24
Sowa, jaskółka i piękne kwiaty, które tez były już w użyciu.
Owl, swallow and lovely flowers that were already in use.



BP-25
Śliczne wzory, ale każdy z nich trochę mały na mojego całego paznokcia. Szkoda... Pnące róże z pewnością wykorzystam.
Lovely patterns, but they are all too small to cover my whole nails. Pity... I will definitely use that roses.



Na koniec - płytki są bardzo dobej jakości, świetnie się odbijają, nie przebarwiają od lakieru. Możecie je nabyć w Born Pretty Store. Ale widziałam je tez na Ebayu, niestety droższe. Czy sa jeszcze gdzieś.. nie wiem. Dajcie znać w komentarzach.

Last but not least - they are very good quiality, stamp well and dont discolour from a polish. You can buy them in Born Pretty store, but also on Ebay, though they are more expensive there I think. If they are somewhere I dunno... let me know in comments.



BornPrettyStoreA jeśli chcecie je zamówić w BPS i są akurat w regularnej cenie, to kod BAVQ10 da wam 10% zniżki (działa on na regularne ceny, nie promocyjne)

And if You would like to order them in BPS and they are in regular price You can use BAVQ10 code to get 10% off (it obnly works for regular prices, not discouted products)



29 komentarzy:

  1. Nie jestem w stanie ocenić który mi się podoba najbardziej! ;) Wszystkie są cudowne i mam ochotę Ci je podkraść ;D A nawet mam jedną z nich ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne, na 23 to chyba foki a nie pingwiny;). Mozesz napisac jak dlugo czekalas na przesylke i cxzy bralas zwykla czy rejestrowana???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze rzeczywiście to foki... od razu widziałam tam pingwiny i śnieżynki :p
      Z nimi wzięłam rejestrowana i czekałam chyba trochę ponad 2 tygodnie, z tym ze chyba na cle ja tydzień trzymali :/

      Usuń
    2. Ja mysle ze to foki:) Pytam o przesylke bo zabieram sie powoli zeby cos tam zamowic i zastanawiam sie czy nie odzalowac tych paru zl wiecej i czekac sporo krocej na przesylke bo juz kolejna osoba poisze ze duzo szybciej docieraja

      Usuń
    3. Jeśli planujesz większe zakupy to proponuje ta rejestrowana. Raz, ze powinna być szybciej, dwa, ze masz numer przesyłki i możesz ja w internecie śledzić. No i jak się zgubi, czy coś, to zawsze dostaniesz zwrot.
      Przy tańszych zamówieniach (kilka $) biorę ta darmowa. I czasami przychodzi w 3 tygodnie, a ostatnio czekałam 2,5 miesiąca. Nie wiem od czego to zależy. Któraś poczta po drodze strajkuje, czy jakieś zatory są... nie wiem. W każdym razie jeszcze żadna przesyłka od nich się nie zgubiła. Nawet te darmowe.

      Usuń
    4. Nie jakies wielkie ale nie lubie czekac dlugo na przesylke. Niecierpliwa jestem. Teraz czekam z aliexpress i juz przebieram nogami a to dopiero 10dni temu zamowione. A termin 2,5 miesiaca mnie przeraza

      Usuń
    5. Kusicie tym Ali :p
      Te 2,5 miesiąca to był rekord i tylko jedna taka przesyłka była.

      Usuń
  3. To szybko Ci przyszły! Ja nadal czekam na swoje :P
    BP11 świetna! takie wzorki trochę jak z płytki mind blown od B. ;) no może tu akurat nie ma iluzji, ale nieco podobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wzięłaś rejestrowana?
      Sprawdziłam teraz - wysłana 28 października, dotarła 14 listopada. Z tym ze calutki tydzień siedziała w stolicy na cle.

      Usuń
  4. Tez czekam na paczuszkę od BornPretty^^
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham je wszystkie :) i też czekam na swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie są równie interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też czekam na płytki, niestety tylko dwie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dziwię się że zamówiłaś wszystkie bo wzory całkiem fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o wow, niezła kolekcja ja na razie mam 5 :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja druga część też już doszła. Płytki są cudowne! Całkowicie podzielam Twój zachwyt nad nimi ;-) BPS naprawdę się postarało z wzorami :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja dostałam 01,03 i 08 do testów i muszę przyznać, że podobają mi się :) zeberki i żyrafki!! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne, co jedna to lepsza ;D ja czekam na swoje 5 do testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie pokazałaś te płytki, aż mam ochotę na wszystkie a kupiłam tylko 5 ;) Tylko trochę jestem rozczarowana, nie wszystkie wzorki się dobrze odbijają :( Np kółka z płytki 21, testowane 3 stemplami i różnymi lakierami i kupa a nie wzorek wychodzi. Nad 19 to już się naprawdę wściekłam, te piękne kłoski które zachwyciły mnie najbardziej z całej kolekcji również się w zasadzie nie odbijają, jakiś tam cień lekki dają wzorku (3 stemple i kilka różnych lakierów). Ale i tak jak znów będą w promocji to dokupię 9 i 13 bo dopiero u Ciebie zobaczyłam że jednak mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Az poszłam sprawdzić te, które Tobie się nie odbijają. Z płytki 21 sprawdziłam 3 wzory (bez tych prostych kresek), a z 19 te kłosy i listeczki po lewej. Użyłam dużego miękkiego stempla i Avonowego lakieru metalicznego i wszystkie wzory idealnie się obiły. Te kłosy są bardzo delikatne i maja mega cieniutkie linie, wie widoczne były wszystkie.
      Może Twoje płytki są jakieś felerne...

      Usuń
  14. boskie płytki, parę z nich będę mieć lub już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG! Istne szaleństwo :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze ale dużo ich - no spodobało mi się parę z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne są i się powoli na nie czaję :) A skąd wiesz ile paczka czekała na cle w stolicy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo miałam numer nadawczy i mogłam ją śledzić :)

      Usuń