Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25.11.2014

Avon - Metallic Effect nail polish (dużo zdjęć/photo heavy)

Nie tak dawno temu w ofercie Avonu pojawiły się metaliczne lakiery. Nie wszyscy przepadają za takim wykończeniem na paznokciach, w tym i ja (są jednak pewne wyjątki). Ale... miałam okazję wcześniej widzieć je w roli lakierów do stempli. Od razu zamówiłam wszystkie 5 kolorów. 
Od jakiegoś czasu też ciągle pojawiają się w postach ze zdobieniami stemepelkowymi. Przyszła pora napisać o nich coś więcej i pokazać dokładnie kolory, bo wiem, że wiele z Was jest nimi zainteresowana.

Not so long ago Avon launched metallic ail polish to their catalog offer. Not everyone likes this kind of finish and I am one of them (with some small exceptions). But... I had the chance to see them earlier as a stamping polishes. Straight away I ordered all 5 colours. 
Also from a while I keep showing them in my stamping nail art. Time to say something more about the and show all the colours, since I know some of You are very interested in them.

Na wstępie opowiem ogólnie o nich wszystkich. Mają przyjemną kremową, gęstą konsystencję, ale nie ciągnąca. Są genialnie napigemntowane i jeśli chcecie je nosić samodzielnie, to w przypadku niebieskiego wystarczy jedna średnia warstwa, reszta daje idealne krycie po dwóch cieńszych. Wysychają w normie. Wykończenie mocno metaliczne z widocznymi pociągnięciami pędzelka. 

In the beginning I will tell You something about all o them. They all have a very nice smooth consistency, thick, but not gooey. The pigmentation is amazing and if You would like to wear them on their own You need only one medium coat for the blue one, but the rest two thin coats.
The dry in good time. The finish is very metallic with visible brush strokes.

Część I - swatche

Part I - swatches

Platinum Petal

Srebrny z odrobiną szarości. Jeśli miałabym polecić jeden lakier, to ten. Srebro to podstawa stempelków.

Silver with a bit of grey. If  I was supposed to recommend one polish it would be this one. Silver is a must for stamping.



Icy Purple

Bardzo podobny do poprzedniego. Jest jaśniejszy i ma lekko fioletowy odcień. Tu na osobnych zdjęciach ciężko było mi ten odcień uchwycić. Poniżej na zbiorczym zdjęciu kolor jest idealnie oddany i widać dokładnie różnice miedzy nim a srebrnym, chociaż jest niewielka. Śliczny kolor :)

Very similar to the previous one. It is lighter and has a very delicate purple tones. Here on separate photos it was very hard for me to capture the shade. Lower on group photos You can see exact colour and the difference, though it is not that big. Lovely colour :)



Arctic Steel

Chłodny niebieski. Genialne krycie, mocny błysk... na zimowe zdobienia jak znalazł ;)

Cool blue. Amazing opacity, intensive shine... for winter nail art is gonna be perfect ;)



Frosted Peach

Jedyny, którego pokazałam osobno O TU i jedyny który mi się podoba samodzielnie na paznokciach i tak go nosiłam przez kilka dni :) To taki brudny złoty odcień z odrobiną miedzi. Zbliżony do następnego, ale nie taki żółty.

The only one that had a separate post HERE and the only one that I like on the nails on its own and I wore it like that for a few days :) Kinda dirty gold shade with a bot of copper. Similar to the next one, but not as yellow.



Gold Leaf

Złoty z delikatnym srebrnym błyskiem. Ładnie wygląda na paznokciach, ale dla mnie tylko jako dodatek np na jednym paznokciu... lub w stempelkach własnie.

Gold with a very delicate silver tone. Looks very nice on the nails, but for me just as an accent nail... or stamped.



Wszystkie razem/All together

 Platinym petal, Icy purple, Arctic steel, Frosted peach, Gold leaf





Część II - Stemple

Part II - Stamps

Powiem tylko tyle - szukałam idealnych metalików do stemplowania i je znalazłam :)
Idealnie się odbijają, nie rozmazują, szybko schną. Ideal! Mam tylko nadzieję, że Avon nie wycofa ich za szybko. 

I'll be quick - I was looking for a perfect metallic polish for stamping and I found them :)
They stamp perfectly, don't smudge and dry fast. Pure perfection! I just hope Avon wont stop selling them too soon.

Platinum Petal


Icy Purple 


Arctic Steel


Frosted Peach


Gold Leaf

I razem/and together:



Wspomnę jeszcze ze w trwającym własnie katalogu 16 za one po 9,99 zł. Taniej raczej juz nie bedzie. Więc jeśli macie na nie ochotę, to teraz jest najlepsza okazja.


Lakier mogliście już oglądać w akcji (zdjęcia są podlinkowane):

You could already see them in action (click on the photo to go to the post):

 
  

No, to chyba na tyle :) Kto dotrwał do końca?

Well, that must be it :) Who made it to the end? 

45 komentarzy:

  1. Na stempelkach wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wielbicielką metalików nie jestem, a stemplowanie jeszcze mnie nie skusiło. Ale wyglądają cudnie!: :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Solo na paznokciu widzą mi się średnio ale w roli stempli bomba ! Własnie wczoraj zamówiłam sobie srebrny i złoty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie lubię ich na paznokciach, trudno się maluje i wcale nie wyglądają jakoś szałowo...Ale za to do stemplowania są genialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mówiąc szczerze solo nie podobają mi się w ogóle... Dopiero jako stemple ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka ilośc zdjęć tylko umocniła mnie w przekonaniu, że nie przepadam za takim wykończeniem nie ważne jaki kolor ;p Ale oczywiście jest bardzo duża grupa osób które je lubią ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jako stemple bardzo tak, natomiast na całym paznokciu mnie osobiście denerwują takie smugi :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie - wyglądają rewelacyjnie na stemplach :) Mam sporo lakierów Avonu i większość jest mocno napigmentowana, muszę je koniecznie posprawdzać, jak się sprawują przy stemplowaniu. A te metaliki wrzucam do wish-listy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ze stemplami super się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Artic steel looks amazing! Love the stamping!

    OdpowiedzUsuń
  11. do stemplowania idealne. chyba zdecyduję się na srebrny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stemple naprawdę piękne i precyzyjne. Znając Avon trzeba się modlić żeby tych lakierów nie wycofali...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego zmamowilam już 3 na zapas ;p

      Usuń
  13. niebieski chyba jest najfajniejszy. i te 2 złote ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem konsultantką AVON, więc kocham te lakiery^^ Moje klientki również :-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakiery metaliczne bardziej podobają mi się w stemplach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja dotrwałam... ;-D
    solo mi się nie podobają , ale do stempli nadają się idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię takie metaliczne kolory, stempelki super

    OdpowiedzUsuń
  18. Samodzielnie mi się nie podobają, do stempelków nadają się o wiele lepiej, o wiele lepiej wyglądają :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie by wyglądały w macie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale są genialne :). Chyba się skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam o nich, super post. Na pewno teraz je wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, ze wielu osobom się przyda w podjęciu decyzji :)

      Usuń
  22. ostatnio polubiłam lakiery Avon, te mają bardzo mocne krycie i piękne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakiś czas temu zamówiłam trzy - niebieski, fioletowy i złoty. Ale są tak cudowne do stemplowania że domówiłam pozostałe dwa! :D Właśnie w tej promocji jak są po 10 zł. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze :) Świetne są, prawda?

      Usuń
  24. właśnie szukałam jakiegoś sreberka do stempli.. już nie muszę - dziękuję! :D chociaż wszystkie, jako stemple wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuję :)
    zamówiłam jeszcze ten fiolet i niebieski, do fioletu dodałam na blaszce kroplę Purplicious i wyszedł mi genialny odcień do stempli, różniący się od srebra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę :)
      A gdyby tak do srebrnego dodać odrobinę czerwonego.... mógłby ładny róż wyjść :)

      Usuń
  26. muszę zamówić srebro i złotko do stempli ;) ale niebieski też fajny i tak zimowo się kojarzy ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. wow! rewelacja! świetnie się sprawują, a zdobienia (stemple) robisz cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  28. nie przepadam za tym wykończeniem, ale stemplowane nimi wzorki wyglądają super ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. chyba mnie przekonałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja dotrwałam! :D Rzeczywiście o niebo lepiej sprawują się jako lakiery do stempli :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I am not a big metallic effect fan but these polishes are awesome for stamping!

    OdpowiedzUsuń
  32. Super post, fajnie że je wszystkie pokazałaś jako stemple, wiadomo teraz co trzeba kupić bo wszystko widać :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Do stempli rewelacja. Chcę niebieskiego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zamawiaj szybko, póki są tanie. W następnym katalogu ich nie widzę.

      Usuń
  34. Faktycznie zdobienia z ich udziałem są świetne :)

    OdpowiedzUsuń