Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

03.11.2014

Avon - Gel Finish Sheer Love.

No nareszcie coś jaśniejszego. Musze chwilkę odpocząć od ciemnych lakierów. Ale tylko chwilkę :p
Padło na lakier Gel Finish z Avonu, bo jeszcze go Wam nie pokazywałam. 

Finally something lighter. I need to rest a bit from all the dark polishes. But just a little bit :p
I chose this Gel Finish one from Avon since I didn't show it to You yet.



Lakier jest prześliczny. Bardzo jasny, żelkowy róż. Od razu dłonie wyglądają tak czysto i świeżo :)
Konsystencja dobra, pigmentacja średnia. Przy cienkich warstwach (szczególnie pierwszej) smuży. Jeśli lubicie delikatny, żelkowy efekt z widocznymi końcówkami paznokci, to polecam nałożyć jedną grubszą warstwę. Wtedy lakier ładnie rozpłynie się po płytce, nie widać smug i jedna warstwa wystarcza. Ja lubię pełne krycie, wiec malowałam dalej średnimi warstwami. 
Wysychanie ma dobre. Pierwsza wysycha migusiem. Każda kolejna potrzebuje więcej czasu. Trzecia (do tylu doszłam) pozostaje plastyczna przez jakiś czas, wiec uważajcie, aby go nie zedrzeć, lub użyjcie wysuszacza.
Na zdjęciach: 3 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus) 




This polish so pretty. Very light, jelly pink. Hands look so clean and fresh with it :)
The consistency is good, medium pigmentation. With this coats (especially the first one) it leaves smudges. If You like delicate effect with visible tips on the nails I recommend to apply one thicker coat. The polish with spread on the nail. There will not smudges then and on coat will be enough. But since I like full coverage I kept polishing with medium coats. 
drying time is ok. The first coat dries in no time at all. Every extra coat needs more time. The third one (that's how much I have here) stays plastic for a while so be careful not to rip it, or use some fast drying product.
On photos: 3 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)




***

Avon Corporate LogoProdukt został mi udostępniony do recenzji przez Avon.
This product was provided for a review by Avon.

23 komentarze:

  1. Śliczny, choć ilość warstw mnie przerasta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny kolor, ja osobiście lubię takie mleczne lakiery, w zasadzie czesciej nsze takie niż kolorwe , bo wtedy tak nie widać jak coś odprysnie i wogóle pazurki jakoś tak zdrowiej wygladaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racja, ze odprysków nie widać :)
      Ja lubię i jasne i ciemne... nic na to nie poradzę :p

      Usuń
  3. Lubię takie mleczaki na dłoniach, nawet bardzo, ale męczy mnie to nakładanie warstw. U mnie zawsze smużą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakiery z tej kolekcji bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie mleczne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. subtelny, ale tyle warstw, ech

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnimi czasami uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny kolor ale minusem jest tyle warstw :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor, ale nie wiem czy dobrze by wyglądał na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny - uwielbiam takie mleczne kolorki są absolutnie ponadczasowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I chyba dosyć często u Ciebie występują :)

      Usuń
  11. Dokładnie, czysty i świeży :-) ładny!

    OdpowiedzUsuń
  12. mMMm, ładnie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo delikatny,chyba aża za bardzo jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. myślałam nad gel finish z avonu, ba, nawet nad tym samym odcieniem.

    OdpowiedzUsuń