Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.11.2014

Avon - Gel Finish Mudslide

Mudslide to świetny odcień na jesień. Ciemny, nieokreślony kolor pomiędzy brązem a szarością. Czasami nabiera tez delikatnych odcieni khaki.

Mudslide is perfect fall colour. Dark, unidentified shade between brown and grey. Sometimes it catches some delicate khaki tones.


Konsystencja przyjemna, nie za gęsta, potrzebuje 2 warstw aby idealnie pokryć paznokcie. Wysychanie w normie. Pierwsza warstwa schnie bardzo szybko, druga nieco dłużej.Warto pomoc sobie wysuszaczem. Wielką zaletą jest bardzo błyszczące wykończenie, jak we wszystkich lakierach Gel Finish.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)


The consistency is nice, not too thick, needs 2 coats for full opacity. Drying time within norm. The first coat dries super fast, second one a bit long. Its handy to use some fast drying product. A lovely, glossy shine is a big advantage of this polish. Just like any polish from the Gel Finish line.
On photos: 2 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)


Lakier będzie wycofywany, wiec jeśli macie na niego ochotę,to warto się skusić już teraz.



***

Avon Corporate LogoProdukt został mi udostępniony do recenzji przez Avon.
This product was provided for a review by Avon.

14 komentarzy:

  1. Właśnie tego mi brakuje do mojej kolekcji :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za lakierami z avonu, ale tych gel finish nie mialam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić chociaż na jeden i spróbować.

      Usuń
  3. nie mój kolor, ale widziałam go na żywo u koleżanki na paznokciach i robił wrażenie :)
    ehhh...standard w avonie... :x

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mój typ. Ale - ładnie błyszczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, przepiękny! I ten efekt żelowych paznokci:) Jednak ja się nie skuszę ze względu na dostępność ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, tylko konsultantki....

      Usuń
  6. Piękny kolor, szkoda, że mają w planach wycofać, ale mam nadzieję, że wróci. W końcu to Avon i w którymś katalogu na pewno się pojawi. Same lakiery z tej serii są bardzo przyjemne w użyciu, mam całe 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sama nie używam tych lakierów, ale moje współlokatorki tak i zawsze bardzo je sobie chwalą :)

    OdpowiedzUsuń