Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06.10.2014

Zużycia września. September's empties.


Całkiem nieźle mi poszło we wrześniu z denkiem, tym bardziej, że większość czasu spędziłam u rodziców. Powykańczałam zatem rzeczy, które zostawiłam przy poprzedniej wizycie. Teraz można odświeżyć półkę w łazience :)

Not a bad empties this month especially that I spent most of the month at my parents. I managed to finish products i left previously. Now I can refill the empty shelves :)  



Ciało:
1. Avon Płyn do kąpieli Vanilla Peach - uwielbiałm go! Używałam pod prysznicem z braku wanny, przepięknie pachnie, dobrze się pieni i nie wysusza. Szkoda, że nie jest już dostępny, bo kupiłabym kolejną butlę.
2. Avon Nturals nawilżający mus do ciała róża  brzoskwinia - na poczatku przeraził mnie zapach - bardzo różany i bardzo intensywny. Ale z czasem można się do niego przyzwyczaić i już nie przeszkadza. Mus jest bardzo leciutki, jak pianka, dobrze nawilża. Ze względu na zapach nie kupię ponownie.
3. BeBeauty zmywacz do paznokci - bardzo fajny, dobrze zmywa, nie wysusza. Teraz używam wersji niebieskiej i chyba nie jest tak dobra. Kupię ponownie.

Body:
1. Avon Vanilla Peach bubble bath - I loved it! I was using it as a shower gel since we don't have a bathtub here. It smells so nice, foams well and doesn't dry the skin. Pity its not available anymore. I'd buy it again
2. Avon Naturals red rose&peach moisturizing body whip - at first I was terrified with that fragrance - very rosy and intensive. But with time I got used to it and it didn't bother me anymore. Consistency of a mousse, light like foam, moistures well too. I will not buy it again because of the fragrance.
3. BeBeaty nail polish remover - very nice one. Removes everything and doesn't dry the nails.  have a blue version now and it's not as good as this one. I will buy it again.


Włosy:
4. Biały Jeleń hipoalergiczny szampon do włosów z czystą bawełną - przyjemny, szampon. Zapach ma trochę ziołowy - ja takie lubię. Dobrze myje, nie plącze, ale przy częstym używaniu pojawiał się u mnie delikatny łupież. Mama go polubiła, więc pewnie kupię ponownie :p
5. Gliss Kur million gloss odżywka regeneracyjna - chyba przestały mi odpowiadać te odżywki. Nie zauważyłam odżywienia, ani specjalnego połysku. Costam wygładza, ale bez mega efektow. Nie kupię ponownie.
6. Avon Naturals szampon nabłyszczający dziki fiołek i pestki winogron - ładnie pachnie, dobrze się pieni, jest wydajny, nie plącze włosów, nie przetłuszcza ich i nie mam po nim łupieżu. Jak dla mnie bardzo fajny codzienny szampon. Kupię ponownie.
7. Avon Naturals maseczka owoc acai i olejek shea - dla mnie to bardziej odżywki niż maski i tak ich używam. Konsystencja rzadka, wiec zakręcany słoiczek nie jest dobrym rozwiązaniem, ale odżywka jest bardzo fajna. Wygładza, nawilża i ładnie pachnie. Kupiłabym ponownie, gdyby była jeszcze dostępna.

Hair:
4. Biały Jelen hypo allergic shampoo with pure cotton - a nice shampoo. It has a slightly herbal fragrance, but I like those. It washes well, doesn't tangle the hair but with regular use I noticed some tiny dandruff. My mum liked it, so I will probably buy it again :p
5. Gliss Kur million gloss hail conditioner - I think those conditioners stopped cooperating with me. I didn't notice much nourishment or some special shine. It does smooth a bit, but I wasn't happy with the effects. I will not buy it again.
6. Avon Naturals shine shampoo with wild violet and grapeseed - smells nice, foams well, its very efficient, doesn't tangle the hair or make them greasy. I do not have dandruff after. For me it was a very nice daily shampoo. I will buy it again.
7. Avon Naturals acai berry & shea oil hair souffle - it is more a conditioner than a mask and that's how I was using it. Very runny consistency, so the jar is not the best solution here. But the product is very nice. My hair were smooth, soft and smelled nice. I would buy it again if it was still available.


Twarz:
8. Bielenda czarna oliwka dwufazowy plyn do demakijazu - świetny! Zmywa wszytko jak leci, nie podrażnia inie wysusza. Kupię ponownie.
9. Avon Anew Revesalist serum ujędrniające - nowsza wersja TEGO serum. Chyba nieco bardziej tłusta, ale po wchłonięciu daje taki sam efekt aksamitnej i gładkiej skóry. Ujędrnienia nie zauważyłam, ale na trochę matuje twarz. Kupiłbym ponownie.
10. Avon Naturals tonik Echinacei i Biała Herbata - malutkie opakowanie 100 ml ale tonik nie jest zly. Nie podrażnia, nie wysusza, jest bezalkoholowy. Szybko sie konczy. Nie kupię ponownie.

Face:
8. Bielenda black olive bi-phase makeup remover - awesome product! It removes everything, doesn't irritate the eyes or dry the skin. I will buy it again.
9. AvonAnew Revesalist firming serum - it is a newer version of THIS serum. I think its more greasy, but after it absorbs it gives the same effect of smooth and silky skin. I didn't notice any firming, but it gives a bit of matte for a while. I'd buy it again.
10. Avon Naturals Echinacea & White Tea toner - tiny bottle of 100 ml capacity. Not a bad toner. Doesn't irritate or dry the skin. It is alcohol free. Runs out fast. I will not buy it again.


Próbki:
- Ziaja kuracja dermatologiczna z witaminą C+HA/P
- Vichy Normaderm Hyaluspot
- Yves Rocher Ovale Lifting - ten bym chętnie zakupiła
- Avon woda Treselle

Samples:
- Ziaja dermatological treatment with vitamin C+HA/P
- Vichy Normaderm Hyaluspot
- Yves Rocher Ovale Lifting - that one I'd buy
- Avon woda Treselle

Najlepszy produkt: zmywacz do paznokci, płyn do kąpieli i płyn do demakijażu.
Najgorszy produkt: chyba odżywka Gliss Kur

Best product: nail polish remover, bubbles bath and makeup remover.
Worst product: must be the Gliss Kur conditioner.

20 komentarzy:

  1. Mam odżywkę z tej nowej serii Gliss Kura :) Jest nawet ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zmywacze BeBeauty niestety bardzo wysuszały paznokcie i skórki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No waśnie mi ten zielony wysusza.

      Usuń
  3. Zamówiłam sobie właśnie płyn do kąpieli z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubiłam zapach tego musu z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie chyba za dużo tej róży było... nie do końca mój zapach.

      Usuń
  5. oo widzę że dużo rzeczy z Avonu ;) też nieraz zamawiam kosmetyki z Avonu ;)
    Zapraszam do mnie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie zaczelam używanie tego zmywacza i jestem z niego bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten turkusowy Gliss Kurr jest słabiutki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tą serię naturals z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam płyn do demakijażu z bielendy ale w innej wersji, spisywał się całkiem dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam tylko zmywacz bebeauty,ale przy końcu u mnie pompka nie działała :( odkryłam isane zieloną i chyba jest lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, Isana tez jest świetna :)

      Usuń
  11. Zbytnio mnie nie zachwycił ten płyn z Bielendy, ale był całkiem niezły ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam nic z tych rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  13. grtuluje zużyć. Parę kosmetyków miałam lub mam i mam podzielne opinie :)

    OdpowiedzUsuń