Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05.10.2014

Złote stempelki. Gold stamping.

Zdziwiło mnie troszkę, że tak Wam się spodobał ten brązowy lakier Anny [klik]. Wydawało mi się, że brąz to mniej popularny kolor na paznokciach. Mi tez się podoba, a żeby go jeszcze upięknić dodałam stemple. 

I was surprised that You liked so much that brown Anny [click] nail polish. And i though that brown nails are not so popular. I like it too, but to make it even prettier I added some stamps.  




Przy okazji testuję lakiery metaliczne Avonu. O pierwszym z nich pisałam TU, wspomniałam też że świetnie się odbijają. Tu na paznokciach mam Gold Leaf - zloty metaliczny. Pokażę go na paznokciach solo innym razem. Pięknie się odbił, żadnego paznokcia nie musiałam poprawiać i nie rozmazał pod top coatem. Wzorek pochodzi z płytki Bundle Monster BM-315. To jeden z moich ulubionych z całego zestawu :)




I keep testing the new Avon metallic polishes. I was writing about the first one HERE and I mentioned they are perfect for stamping. Here You can see Gold Leaf - gold metallic. I will show it toYou on the nails some other time. It stamped just perfect, I didn't have to fix any nails and it didn't smear under the top coat. The pattern comes from Bundle Monster plate BM-315. It s one of my favourite from the whole set :)





Na koniec wspomnę, ze ten manicure wytrzymał tydzień! Dlatego tak mało tu paznokci ostatnio. Nic nowego po prostu nie robiłam.

Let me mention that this manicure last a whole week! Thats whyI dont show so many nails lately. i just didnt so anything :p

31 komentarzy:

  1. Też mam ten złoty lakier, nie mogę się doczekać aż użyję go w stemplach! Też planuje go połączyć z brązem, ale takim ciemnym, jak gorzka czekolada <3 A ten wzór jest przepiękny, chyba mój ulubiony z tej kolekcji płytek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się odbił ten wzorek *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to przepięknie, elegancko wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie fajnie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak cudnie odbite! szukam właśnie złotka, które będzie się nadawało do stemplowania

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, wow, wow! ależ pięknie Ci to wyszło! dawno mnie żaden mani tak nie zachwycił:) nie wiedziałam, że avonowe lakiery mają tak dobrą pigmentację!

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie się prezentuje ten lakier:) a stempelki wyszły Tobie genialnie :D mam też taki wzorek na jednej płytce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. It looks gorgeous!! *-* I'm also one of those who is gtting to love brown more and more :p And this nail art? Gorgeous! :) Kisses**

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko wyszło super: kolor bazowy, kolor stempla oraz jego wzór. Połączenie idealne :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny mani, jesienny jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym tak ładnie stemplować :( A brązik jest fajny, na jesień i zimę idealny. Jak na razie w swojej kolekcji mam tylko kawę z mlekiem i złotka, więc chyba sama muszę się pokusić o zakup czystego brązu.

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądają przeeeślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. To złotko z Avonu odbija się perfekcyjnie !! muszę gdzieś go dorwać :) Pazurki pięknie i perfekcyjnie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne paisleye. Wygląda to świetnie, dokładność rozkłada na łopatki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Już długo nie używałam złotego lakieru w stemplowaniu,. czas to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie! ;) ogólnie spodobało mi się połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie odbił się wzór, kolorystyka również o dziwo przypadła mi do gustu, zazwyczaj takie szaro bure lakiery mnie nie ruszają, ale takie połączenie wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń