Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.10.2014

Zachciało mi się sów. I wanted some owls.

Czasami jest tak, że w głowie zaświta pomysł. Wyciągam wszystkie potrzebne rzeczy, już widzę jak będzie cudnie, a gdy już się ze zdobieniem uporam, to jakoś mi się nie podoba. No i macie tu jedno takie. Czegoś mi tu brakuje, ale nie wiem czego...
Zdobione ponad miesiąc temu i już miałam Wam nie pokazywać, ale ta naklejka jest taka ładna... :)

Sometime it happens that You get that idea in Your head. So I got all the tools I needed and already saw how cool it will me, but as soon as I finish I don't like it. And so here You have one of those nails. Something is missing here but I dunno what...
I did it over a month ago and I wasn't supposed to show it to You, but that decals is so adorable... :)




Bazą jest lakier OPI I Don't Give a Rotterdam. Stempelki wykonałam za pomocą czarnego lakieru Easy Paris 01 oraz płytki Bundle Monster BM-309. Na białym lakierze nakleiłam naklejkę wodną. Wszystko pokryte rop coatem i już. 



The polish is OPI I Don't Give a Rotterdam. For the stamps I used black polish Easy Paris 01 and Bundle Monster stamping plate BM-309. On top of white polish I added a water decal. Everything sealed with a top coat.






25 komentarzy:

  1. Te sówki są przesłodkie<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja miłość do sów sprawia, że nie mogę się na to mani napatrzeć. Jest genialne i idealne! Oj zrób mi takie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta naklejka jest ładna. Nie wiem czy coś brakuje, czy może kolory jakoś się nie dopełniły? Bardzo mi się podoba (sowy rządzą!), ale też czuję jakby niedosyt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie nie wiem co... może tło za jednolite...

      Usuń
  4. No genialne te sówki są :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Naklejka jest absolutnie genialna!

    OdpowiedzUsuń
  6. E tam, fajnie jest :-) myślę że wizualnie fajnie wyglądałoby czarne tło na serdecznym ale pewnie naklejka nie wyszłaby dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana ja nie wiem czego Ci brakuje w tych pazurkach bo według mnie są bajeczne :) uwielbiam takie wesołe stworzonka na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny wzorek, uwielbiam sówki ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda genialnie! Szczególnie podoba mi się ta sówka na białym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te stemple sowy mam na płytce z Promoto :D a naklejka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię motyw sówek, nawet kiedyś miałam je w nagłówku, piękne wyszło Ci zdobienie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Naklejka jest wspaniała! Ja bym jedynie inna kolorystykę dobrała, bardziej jesienna ;-)

    OdpowiedzUsuń