Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

09.10.2014

Wibo - 1 Coat Manicure nr 9

Lakier jednowarstwowy - marzenie, co? Gdyby nie to, że taki powinien być, to pewnie bym go nie kupiła. Musiałam sprawdzić :p

One coat nail polish - a dream eh? If it wasn't for that I probably wouldn't get it. But I just had to check :p




No i tak całkiem jednowarstwowy to on nie jest. Nałożyłam średnią warstwę i owszem, wygląda już świetnie. Ale ponieważ lakier jest jakby trochę żelowy, to pod światło nadal widać było białe końcówki paznokci. Dodałam wiec jeszcze jedną, cienka warstwę i już było ładnie. Przy krótkich paznokciach wystarczy jednak jedna.
Lakier dosyć dobrze wysycha, pięknie błyszczy, kolor ma nieziemski. Intensywny, amarantowy ciemny róż. No i jest tani. Jedyne co mi się w nim nie podoba to nakrętka. Jak dla mnie jest strasznie niewygodna. Ładnie się prezentuje z buteleczka, ale co z tego. No i przy ponownym zakręcaniu nie jestem w stanie jej tak ustawić, aby była równo z buteleczką, a lakier był dobrze zakręcony. Soi więc taka skręcona w bok. Niby nic, ale trochę to razi.  
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Lemon Fortifier)



It is not so quite one coat polish. I applied one medium layer and yes, it looks great. But since it is kinda jelly I could still see some white tips of my nails. So I added another thin coat and then it looked perfect. With short nails that one coat will be enough though.
It dries pretty good, shines lovely and this colour is just amazing. Intensive amaranth, dark pink. And it is cheap. The only thing I don't like about it is the cap. It super uncomfortable. It looks like with the bottle, but o what. When I wanna close it its never straight and so it stands all twisted. not a big deal, but doesn't look so nice anymore.
On photos: 2 coats + base coat (Avon Lemon Fortifier)


27 komentarzy:

  1. pięknie intensywny *__* Próbowałaś może ściągnąć nakrętkę? Często wo takich kwadratowych można i pod spodem jest normalna okrągła :D
    Boże, tak krótko nie miałam dostępu do laptopa, a tyle do nadrobienia ;p Strasznie mi się podoba kolor poprzedniego piaskowego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wpadłam na to :p
      Ten poprzedni ciągle mam na paznokciach... bosko się go nosi :)

      Usuń
  2. podoba mi się! też zastanawiałam się nad zakupem, choć też nie wierzyłam efekt jednej warstwy :)

    Zgadzam się z buteleczką! nie wygodna!
    Obserwuje z wielka checia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :)
      Może przy innych kolorach wystarczy jedna warstwa... tu prawie się to udało :p

      Usuń
  3. Śliczny kolor:) Z buteleczką rzeczywiście lipa, niby nic, a wkurza:/

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor mega <3 mnie też denerwują te buteleczki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubiony kolor i najładniejsze "blogowe" paznokcie - ideał!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mnie drażnią korki z lakierów Wibo :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam lakier z nowej serii Wibo, dokładnie Leather i zdejmuję kwadratowe części zakrętek. Schodzą bez problemu i zostaje mała okrągła końcówka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolor, w te jedne warstwy nie wierzę ;)) A kolor kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, gładka tafla w ładnym kolorze! Boskie te paznokcie masz :)
    Nakrętki tego typu to, jak dla mnie, nieporozumienie. My Secret też je ma. Ja nie umiem zdjąć, jak mocniej próbuję, to wszystko trzeszczy i boję się, że pęknie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie piękny kolor.
    Ostatnio bardzo dużo kolorów podoba mi się od Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny piękny... chyba 20 minute stałam przed szafa Wibo i nie mogłam się zdecydować :p

      Usuń
  11. Bardzo mnie to drażni jak nakrętka nie pasuje do buteleczki :-\ kolor piękny, na pewno do kupienia tylko może poczekam na 40 procent i polecę hurtem z nowościami wibo :-D a do stempli jest szansa że się nada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na białym lakierze na pewno będzie widoczny. Na innych kolorach pewne trochę gorzej, bo on taki zelkowy trochę jest.

      Usuń
  12. całkiem przyjemny kolor :)
    a chyba nakrętkę, w sensie ten plastik kwadratowy można zdjąć :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny :-) też nie znoszę jak zakrętka się nie dokręca równo, ale na szczęście większość tych kwadratowych można zdejmować :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Straasznie nie lubię jak lakier ma kwadratową nakrętkę która po zakręceniu nie wpasowuje się kształtem do buteleczki tylko jest przekrzywiona ;p to głupie, ale nie mogę na to wtedy patrzeć! :D A kolor ładny, fajnie że dla krótkich paznokci faktycznie będzie jednowarstwowy :)

    OdpowiedzUsuń