Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

03.10.2014

Udało się! I made it!

Musze, bo inaczej się uduszę :p
Mój wzorek (jeden, a może więcej) wysłany na konkurs Bundle Monster będzie znajdował się na płytkach najnowszej jesiennej kolekcji Create Your Own!
Normalnie nie wierze :D A to oznacza, że cały komplet płytek wyląduje u mnie w łapkach :D
Pysk mi się nie przestaje śmiać :p


I have to or I'll choke :p
My design (one or more) sent to Bundle Monster for a competition will end up in the new Create Your Own stamping plate collection!
I just cannot believe it :D And that mean that a set of those plate will end up in my hands :D
Can't stio smiling :p

31 komentarzy:

  1. Gratuluję i pozdrawiam :)

    Zapraszam na mojego makijażowego bloga, będzie mi bardzo miło jeśli mnie "poobserwujesz":
    http://blondivy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. to naprawdę duże osiągnięcie, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULACJE !!!! cieszę się razem z Tobą :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszymy się razem zTobą! Gratulacjeee!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Fantastyczna sprawa :-D Pochwal się który to jak tylko będziesz wiedziała :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Szkoda, ze nie da się tu wstawić wielgachnego lajka. LIKE!

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER! OGROMNE GRATULACJE! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to wielki sukces gratuluje!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow świetnie! :-) czekam na mani ze wzrokiem :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. noo graty graty! :) ciekawe co to za wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaa brawo, gratuluję! :)) Ja strasznie żałuje, że o całej akcji dowiedziałam się... jak się skończyła! Do następnej na pewno się zgłoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wielkie brawa! Jestem bardzo ciekawa jak będzie ten Twój wyglądał, super :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :D
    Też nie mogę się doczekać aż odkryją które i ile z naszych wzorów wybrali.. Ja wysłałam aż 9 całopaznokciowych, więc tupię z niecierpliwością nóżkami w oczekiwaniu na kolejne informacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaaaaaaaa super, gratulacje!!!!

    OdpowiedzUsuń