Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.10.2014

Srebrne motylki. Silver butterflies.

Na dworze jesień pełną parą, a ja w aparacie znalazłam typowo letnie paznokcie... w motylki :)
Musze się zabrać za jakieś listki, dynie i inne takie...

We have autumn at full swing and I still found in my camera typical summer nails... with butterflies :) 
I have to start doing some leafs, pumpkins and such...



Bazą jest tu żelkowy holoś od Colour Alike 530 Jak mus to mus. Stempelki wykonałam lakieru Avonu Platinum Petal i płytki Bundle Monster BM-307. Na pozostałe paznokcie dodałam tylko po dwie kropeczki. Całość pokryta top coatem. Szybko, łatwo i bardzo dobrze się z nimi czułam :)



The base is a jelly holo polish Colour Alike 530 Jak mus to mus. For the stamps I used silver polish Avon Platinum Petal and a Bundle Monster BM-307 stamping plate. On the rest of my nails I added two silver dots. Fast, easy and I enjoyed this manicure :)



20 komentarzy:

  1. Fajne mani :)
    A na "Jak mus to mus" mam ogromną ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdobienie! :) Fajnie byłoby zobaczyć gdzieś porównanie tego holo z innymi różowymi holo od CA... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie mam wszystkich różowych holosiow CA, ale te co mam mogę porównać :)

      Usuń
  3. Jak ładnie srebro spasowało do tego holosia, nie pomyślałabym o takim połączeniu. Pięknie odbite te stempelki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko, dynie i liście zawsze będziesz mogła nadrobić zimą :-P
    Ładny jest ten wzór stempla :-) Żeby było śmieszniej mam ten zestaw płytek ale nie mogę sobie go przypomnieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie u mnie zima to jak jesień... wiec czemu nie :p

      Usuń
  5. Piękny ten motylkowy motyw ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu zachciewa się lata jak się patrzy na taki manicure ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o jakie słodkie te motylki i kolorek bazowy :)

    OdpowiedzUsuń