Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.10.2014

Rozdanie z Mont Bleu. A giveaway with Mont Bleu.

Mam dzisiaj dla Was coś wyjątkowego :) 

I have something very special for You today :)




Znacie szklane pilniczki do paznokcie Mont Bleu? Jeśli nie, to jedna z Was będzie miała okazję przetestować te trzy cudeńka na własnych paznokciach. Powiem tylko tyle, że sama ich używam od ponad roku i ciągle są jak nowe. TU możecie zobaczyć mój zestaw.

Do You know those glass nail files from Mont Bleu? If not, one of You will have a chance to test those thee gorgeous files on her own nails. I will only say that I use them on my own too since over a year now and they still look like new. HERE You can check my set.



A do wygrania jest zestaw fioletowych ze zdjęcia. Pilniczki zapakowane w etui i ozdobione cyrkoniami Swarovskiego.
Zestaw o wartości 27 euro :)

A winner will get those purple ones from a photo. They are protected in a case and decorated with Swarovski crystals.
Prize value is 27 euro :)


Co trzeba zrobić?
Warunki konieczne:
- obserwować mojego bloga poprzez Obserwatorow
- polubić fanpage Mont Bleu
-  wypełnić poniższy formularz 
Dodatkowe punkty:
- polubienie fanpage Polish My Nail
- obserwowanie Mont Bleu na Twitterze
- udostępnienie wiadomości wraz z linkiem na FB
- wstawienie banneru na bloga wraz z linkiem przekierowującym do tego posta.

What do You need to do?
Mandatory:
- follow my blog via GFC
- like Mont Bleu page on Facebook
- fill up the form below
Extra points for:
- like Polish My Nail fanpage
- follow Mont Bleu on Twitter
- share the giveaway news on Facebook
- leave a banner with a link to this post on Your blog.

a Rafflecopter giveaway


Regulamin:
1. Sponsorem nagród jeste Mont Bleu
2. Rozdanie trwa od 13.10.2014 do 27.10.2014 do północy. 
3. Aby wziąć udział w rozdaniu, należy wypełnić powyższy formularz 
4. Zwycięzca zostanie wyłoniony przez niezawodna maszynę losującą. 
5. Wszystkie zgłoszenia będą sprawdzane. Proszę nie oszukiwać! 
6. Zwycięzca zostanie ogłoszony na blogu w ciągu 3 dni. Na adres do wysyłki czekam kolejne 3 dni, po tym czasie wylosuję kolejną osobę.
 7. W rozdaniu mogą brać udział osoby pełnoletnie lub posiadające pisemną zgodę rodziców. 
8. Rozdanie nie podlega pod ustawę o grach i zakładach (/Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn/zm z dn. 29/07/1992)

Rules:
1. Giveaway is sponsored by Mont Bleu
2. Giveaway starts on the 13.10.2014 and ends on 27.10.2014 midnight Warsaw time. 
3. To participate You need to fill the form
4. The winner will be chosen randomly
5. All entries will be checked. Please, do not cheat!
6. The winner will be chosen within 3 days. I will wait for the delivery address another 3 days, after that til I will chose another person.
 7. To participate You need to be over 18 

28 komentarzy:

  1. nie wiem jak to obsługiwać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz mi na maila z czym masz problem :)
      Wystarczy kliknąć poszczególne punkty i polubić na FB, lub wpisać w pole nick pod jakim obserwujesz.

      Usuń
    2. Wypełniłam 3 podpunkty pierwsze a resztę czyli polubienie na Twiterze, udostępnienie na Fb i Baner nie, ponieważ nie spełniam warunków i na tym się zatrzymałam i nie wiem co kliknąć dalej ;)

      Usuń
    3. Nic dalej nie musisz klikać :) Każdy punkt wysylasz osobno tym zielonym w rogu i już.
      Zobacz czy policzyło Ci 3/6 punktów (górny prawy róg). Jak tak, to wszystko gra :)

      Usuń
    4. aaaaaaaa w ten sposób, tak czy inaczej nie wiem czy nie namieszałam ;)

      Usuń
    5. Sprawdziłam :)
      Nie namieszałaś, masz 3 punkty :)

      Usuń
    6. Ufff, dziękuję i przepraszam za kłopot :)

      Usuń
    7. też miałam z tym problem ;D
      ale fajny pomysł ;)))

      Usuń
  2. chyba nie będę się zgłaszać hehe ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłoszone, mam nadzieję, że poszło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you so much for this opportunity Ewlyn.
    I'm also holding the same giveaway on my blog! :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłoszone :) myślę że doszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że zgłoszenie dobrze wysłałam ;) W pierwszym punkcie, gdzie należało podać imię wpisałam mój nick blogowy, którym się posługuję i pod którym obserwuję bloga - mam nadzieję, że to nie problem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nicka własnie chodzi :) Wszystko wiec gra :)

      Usuń
  7. Wypełniłam, chyba dobrze?

    OdpowiedzUsuń