Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

07.10.2014

Polski haul II. Polish haul II

Wizyta w Polsce dobiegła końca niestety. Poczyniłam ostatnie zakupy, ktore mam nadzieję uda mi się w całości przemycić :p 

My visit in Poland has ended unfortunately. I did some last shopping and I hope I manage to smuggle them all :p


W Rossmanie trafiłam na fajną promocję na poniższe produkty, a przy okazji na wszystko było dodatkowe -10% 
- 2 dezodoranty Rexona
- Green Pharmacy szampon z rumiankiem
- Green Pharmacy balsam z pokrzywą zwyczajną

In Rossman I saw a cool promotion for the product below. And there was extra 10% off on everything.
- 2 Rexona deodorants
- Green Pharmacy shampoo with chamomile
- Green Pharmacy hair conditioner with nettle


- Wibo 1 coat manicure nr 9
- na stoiku Goden Rose nabyłam lakiery Color Expert (02, 10, 48, 59, 32, 31) i top Gell Look

- Wibo 1 coat manicure nr 9
- on Goden Rose stand i picked up some polishes from Color Expert line (02, 10, 48, 59, 32, 31) and a Gell Look top coat


- Ziaja zestaw z liśćmi manuki: krem mikrozłuszczający na noc, tonik, żel z peelingiem, żel myjący, pasta do głębokiego oczyszczania i krem nawilżający na dzień)

- Ziaja with manuka leaves: exfoliating nigh cream, toner, face gel with peeling, face cleansing gel, deep cleansing paste and moisturizing day cream)


Wszystko. Nie mogę się doczekać gdy skończę wszystkie pootwierane produkty i zabiorę się za zestaw z manuką.

That's all. Cant wait to finish all my open products and start the Ziaja line :p Nail polishes will show up soon.

17 komentarzy:

  1. też lubię Ziaję... fajne kolory lakierów wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdobycze ;) ostatnio też kupiłam sobie kilka produktów z Ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez mam balsam do włosów z polskich zakupów. na Ziaje sie nie skusiłam, wybrałam jednak Vichy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam chrapkę na ten zestaw z Ziaja, dlatego namiętnie kończę produkty, które mam by móc z czystym sumieniem kupić manuka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na razie nie skusiłam się na tę serię z Ziaji, bo muszę wykończyć zapasy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Color Expert nr 10 uwielbiam za kolor, ale nakładanie lakierów z tej serii GR mnie denerwuje, coś jest takiego w konstystencji co mnie po prostu drażni, może są za gęste... sama nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem jak się sprawdzi u Ciebie ta seria Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Manuka robi ostatnio furorę na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pastę kocham, bez dwóch zdań, reszta mnie jeszcze nie skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Liście manuka, mam ochotę na całą serię. A pasta jest genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj Ziajka kusząca i seria lakierów też wrażenie robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też sprawiłam sobie Ziaję i jestem póki co zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również kupiłam nową ziaję. Od poniedziałku rozpoczynam testowanie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Super nowości. Szkoda, że u mnie Ziaja się nie sprawdza :(

    OdpowiedzUsuń
  15. i juz mi wpadły w oko GR color expert 10 i 59 :)

    OdpowiedzUsuń