Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.10.2014

Pink October manicure I

Mija październik - miesiąc profilaktyki raka piersi. Na sam koniec pokażę Wam zatem dwa zdobienia, które wykonałam na tą okoliczność. 

October is about to end - a breast cancer awareness month. I will show You then two manicure I did for this occasion.




Do pierwszego z nich użyłam piaskowych lakierów, które uwielbiam. Bazą jest jasny różowy Cliché Faz De Conta. Następnie wykonałam lekki gradient koralowym piaskiem Cliché Pouco a Pouco. Tym samym lakierem namalowałam różyczkę i dodałam male listeczki moim ulubionym zielonym piaskiem Cliché Selvagem. Do stempelków użyłam ciemnego różu Cliché 1 Beijo i płytki Bundle Monster BM-321. 
I na tym koniec. Drugi manicure pojawi się jutro.



For the first one I used sandy nail polishes that I adore. The base is a light pink Cliché Faz De Conta. The I made a little gradient using coral sand Cliché Pouco a Pouco. With the same polish I panted a rose and I added little leafs with my most favourite green sand Cliché Selvagem. For the stamps I used dark pink Cliché 1 Beijo and a Bundle Monster stamping plate BM-321.
That's all. The second manicure I will show You tomorrow.



12 komentarzy:

  1. Cudowne są! Na prawdę cudowny efekt końcowy ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się cała kompozycja i różnorodność na paznokciach :-) Kolory, nie moje, ale niby jakie miałyby być przy takiej tematyce?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie to wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest różowe, a wcale nie jest za słodkie! Wyszło bardzo lekko, szczególnie podoba mi się piaskowa róża!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous mani, perfect stamping!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdobienie, w subtelny sposób przypomina o tym ważnym temacie :)

    OdpowiedzUsuń