Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31.10.2014

Październikowy haul. October's haul.

Gdzie nie spojrzę, tam Halloween. Sama tego święta nie obchodzę... nawet na paznokciach ma róż :p. I dlatego u mnie dzisiaj będzie podsumowanie zakupów z mijającego miesiąca. 

Wherever I look I see Halloween. I do not celebrate it myself... even on my nails I have pink polish :p And that's why I will show You today my monthly haul. 

Same mega potrzebne rzeczy:
- 3 odzywki Fructis - uwielbiam je i były akurat za połowe ceny :) 
- 2 pędzle
- zmywacz do paznokci
- i tylko dwa lakiery :) Ten Cliché to istna kopia Kiko Cupcake. Musiałam chociaż jeden spróbować. Drugi to ładny, brudny róż.

Only super needed products:
- 3 Fructis hair conditioners - I love those and they were half the price :)
- 2 brushes
- nail polish remover
- and only 2 nail polishes :) That Cliche one is a pure copy of Kiko Cupcake. I had to try at least one. The second one is a nice dusty pink.


Wszystko :) Denko zapowiada się za to gigantyczne. Czyżby mi topniały zapasy ? :o
Powiedzcie mi, obchodzicie Halloweeen? Jeśli tak, to jak?

That's all :) The empties are gonna be huge. Does that mean my stock is melting? :o
Tell me, do You celebrate Halloween? If so, how?

20 komentarzy:

  1. I bardzo dobrze! Ja również nie obchodzę tego święta ;)
    Ten lakier z Cliche wygląda przyjemnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam żadnego z kosmetyków ;)
    co do halloween i tych przebierańców to nie udzielam się w takich akcjach.idę jednak na imprezę/dyskotekę lecz przebierać się nie zamierzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię te odżywki, a swoje pędzle mam zamówione w Szkole Kosmetycznej i czekam, aż do mnie w końcu przyjdą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnego z tych produktów nie miałam, ale zaciekawiłaś mnie tym Cliche - że niby kolejna kopia Kiko Cupcake? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych produktów ale pędzelki mnie ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne pędzelki, wyglądają bardzo solidnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odżywki z Garniera sama bym przygarneła i to za pół ceny... Świetna okazja! :)
    Ja nie obchodze Halloween ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No, skromnie :)
    Ciekawe czy ten Cliche będzie ładniejszy niż Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe jak Cliche wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zapach kosmetyków Fructis ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety Haloween nie obchodzę - a zakupy faktycznie nie są największe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak malutko? :) W sumie ja mam chyba podobną ilość zakupów w tym miesiącu. A haloween nieee, na paznokciach króluję stonowane, klasyczne bordo - nie wyobrażam sobie ani iść na cmentarz w takich "strasznych" paznokciach, ani malować je jutro rano...

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne lakierki, ja na Halloween zrobiłam tylko niewielkie przystrojenie okna, żałuje że w polsce sie nie obchodzi tego święta

    OdpowiedzUsuń
  14. Curious to see a swatch of that Cliché polish!

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę się skusić na te odżywki :)

    OdpowiedzUsuń