Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.10.2014

Nareszcie trochę Halloween. Finally some Halloween.

No nareszcie wzięłam się za Halloweenowe zdobienia. Tego święta akurat nie obchodzę i zupełnie mnie nie rajcuje. Podobają mi się w nim tylko dwie rzeczy. To, że na paznokciach można zmalować rożne wariactwa, których w ciągu roku się nie maluje i to ze telewizja puszcza więcej horrorów niż zwykle :)

I finally got to do some Halloween nails. I do not celebrate it and this holiday just doesn't excite me at all. I like only two things about it. That we can paint crazy stuff on nails that normally don't show up during the year and that TV show more scary movies than normally :)



Tak wiec dzisiaj mam przerośnięte pająki, potworne wrony i paskudne czarne kociska (dla mnie żadne kocisko nie jest paskudne) opchnięte w upiornym lesie. Mix niesamowity wiec po kolei wypisze co i czym robiłam.
Na paznokciach już miałam granatową bazę - Cliché Hollywood. Następnie za pomocą gąbeczki do makijażu i białego lakieru Cliché Branco zrobiłam gradient. Dodałam odrobinę czerwieni Avon Roses are Red, żeby było potworniej. Księżyc malowany żółtym lakierem Mariza 40
Gdy to wszystko wyschło dodałam naklejki wodne - kotek i pająk. Nie są niestety najlepsze.
Czarny zamek to stempelek z płytki Bundle Monster BM-305 i lakier Easy Paris 01. Na sam koniec czarna farbką domalowałam drzewa i jeszcze trochę ptaków. Wszystko pokryłam matowym top coatem Colour Alike (ostatnio wszystko bym matowiła ;p). Przy okazji powiem Wam, że ten top coat nie rozmazuje stempli ;). Coraz bardziej go lubię.
Tyle... trochę zabawy było, ale to tak raz w roku przecież :)



So today I have overgrown spiders, creepy crows and nasty black cats (though to me there are no nasty cats) packed in a spooky forest. It is a mix of everything here so I will write one by one what I did.
I already had a navy blue blase on my nails - Cliché Hollywood. Then using makeup sponge and a white polish Cliché Branco I added some white gradient. A little bit of red from Avon Roses are Red to make more scary. The moon I did with yellow polish Mariza 40.
What all that dried I put some water decals - the kitty and a spider. They not the best unfortunately. The black castle comes from Bundle Monster MB-305 stamping plate and I used Easy Paris 01 to stamp it. In the very end I took some black acrylic paint and drew some trees and and more birds. everything sealed with matte top coat from Colour Alike (I wanna see everything matte lately ;p ). And let me just tell You that this top coat doesn't smudge stamps :) I like it more and more.
That's all... a bit worky, but it's just once a year after all :)






A moje kocisko nic sobie z Halloween nie robi i wygląda uroczo :)

And My puss doesn't give a damn and looks just adorable :)


36 komentarzy:

  1. śliczne pazurki :) też mam rosyjskiego niebieskiego pod swoim dachem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A uwierzysz, ze to nie rosyjski? Przygarnęliśmy maleńkiego podwórkowego kociaka. Ale musi mieć sporo rosyjskich genów po tatusiu chyba... bo mama biało-bura łaciata jest. Az dziw, ze wygląda jak rasowy.

      Usuń
  2. Ale masz piękny mani. Zazdroszczę takiej kreatywności :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kot cudowny, słodki, milusi... no dobra pazurki też ale kot bezkonkurencyjny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Tak ładnie na zdjęciach tylko... wredota z niej i nie lubi przytulasow.

      Usuń
  4. Prześlicznie, uwielbiam halloweenowe zdobienia ;) Ale masz cudnego kota ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ko-tek! (Potwory i Spółka :-P)
    Nasi sąsiedzi mają niebieskiego kota - brytolem to on nie jest, na rosyjskiego też nie wygląda... na którymś grillu (kot z gatunku ,,grillowych") doszliśmy do wniosku, że to kot radziecki :-P
    Mani jest cudne, wszystko jest świetnie skomponowane. Każdy palec inny ale wszystkie baaardzo do siebie pasują :-D
    Ja z uporem lepszej sprawy nie robię zdobień halloweenowych (ani tym bardziej walentynkowych :-P)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne ! ;) Też chce takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę pomysłu ;) Tak wszystko świetnie połączyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocisko ma boskie oczęta <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kot zdominował posta. Po prostu hipnotyzuje wzrokiem, świetne zdjęcie!
    Kompozycja na paznokciach jest obłędna, bardzo klimatyczna. Halloween jak się patrzy. Samo święto jakoś mnie nie przekonuje, ale horrory w większej dawce to już inna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Mega Halloweenowe pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kocisko śliczne :) a paznokcie bardzo fajne! najbardziej podobają mi się drzewa i ten księżyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne! Świetnie udało Ci się oddać halloweenowy klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obłędna kompozycja !!! kreatywnie, pomysłowi i mega efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny mani, ale koteł skradł posta :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Paznokcie mistrzostwo! :) a kociak przeuroczy :))) ach te kocie oczy...

    OdpowiedzUsuń
  16. całość wygląda ślicznie :) fajnie, że jest w macie wykonane to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ♥♥♥ prześwietne to zdobienie!
    i koteł śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bajeczne, jak widzę, że dziewczyny robią na paznokciach aż uwierzyć nie mogę. Teraz można istną bajkę namalować, a nie tylko nałożyć zwykły kolor, cholernie mi się coś takiego podoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. choć nie lubie pająków to akurat najbardziej ten wzorek mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Świetnie to wygląda:) Bardzo ciekawe zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wreszcie halołinowe mani :D Faktycznie się napracowałaś ;)
    Kicia super <3

    OdpowiedzUsuń
  22. wooow! ale pomysłowe! dużo się dzieje ale wszystko idealnie skomponowane :D a koteczek na bank ma jakiś niebieskich "przodków" :)

    OdpowiedzUsuń
  23. OMG! Powaliłaś mnie tym mani. Wyszło obłędnie.. Dawno żaden halloweenowy mani tak mi nie wpadł w oko. Brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne zdobienie ;) i jakiego masz pięknego kota ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Amazing nail design and your cat is adorable!

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne mani! Kot cudo ♥ A co do Twojego komentarza na moim blogu - zazdroszczę 'lubienia' jesieni. Chciałabym ją lubić, byłoby mi łatwiej każdego dnia uśmiechnąć się tak po prostu, a tutaj ciężko, oj bardzo ciężko...

    OdpowiedzUsuń
  27. Awesome nails! Real Halloween theme, love it. And your cat is just gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  28. Manicure wyszedł Ci fantastyczny, ja właśnie czekam na swoje zamówione kalkomanie z born pretty store, mam nadzieję, że zdążą dojść przed Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacja! A te pseudo nieudane naklejki wpasowują się idealnie w ten klimat. Takie niewyraźne, za mgłą... No nie mogę się napatrzeć na to małe cudo ;)

    OdpowiedzUsuń