Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.10.2014

Matowa tapeta ;). Matte wallpaper ;)

Tyle się dzieje w październiku. Zbliża się Halloween, mamy piękną jesień no i przecież październik to różowy miesiąc... a ja sobie stempluje nie w temacie :p

There is much going on in October. The Halloween is soon, we have a lovely fall and of course October is a pink moth... and I am stamping away :p



Nic nie poradzę, że lubię takie "tapetowe" wzory. A że dorwałam nareszcie świetnie stemplujące się metaliczne lakiery (Avon Metallic), to nie mogę się powstrzymać.
Jako bazy użyłam lakieru Golden Rose Color Expert 31. Następnie wyjęłam płytki Pueen, których nie używam za często. Wzory są niestety za krótkie gdy mam dłuższe paznokcie. Teraz musiałam je trochę skrócić, bo jeden mi się złamał, więc i płytki prawie że pasują. Szkoda, że maja to wycięcie po jednej stronie. Wzorek pochodzi z Pueen 14, srebrny lakier to Avon Platinum Petal. 
Na koniec nałożyłam matujący top coat Colour Alike Matte Top Coat. Po zmatowieniu nie widać, że lakier Golden Rose jest perłowy - dodatkowy plus.




I cant help it that I like those "wallpaper" patterns. And since I finally got perfect metallic polishes for stamps (Avon Metallic) I cant stop.
As a base I used Golden Rose Color Expert 31
. Then I took my Pueen stamping plates out. I don't use them often as the big patterns are too short when I have my nails longer. I had to cut them a bit lately since one broke and so the plates almost fit. Pity they have that round cut on one side. The pattern is from Pueen 14 plate and a silver polish is Avon Platinum Petal.
In the end I added  Colour Alike Matte Top Coat. With matte finish You cannot see the pearly finish for the Golden Rose polish - another plus.






35 komentarzy:

  1. Super zdobienie:) Tak idealnie wystemplowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny wzór! piękne połączenie, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny wzorek, w takich kolorach wygląda fantastycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne gobeliny :D Czemu październik jest różowym miesiącem? Znowu o czymś nie wiem? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Październik jest miesiącem profilaktyki raka piersi :) Tak skrótowo - różowy październik.

      Usuń
    2. Ahh... nie wiem gdzie ja żyję, że nie wiedziałam ;p

      Usuń
  5. Wiedziałam, że na tym GR stworzysz coś wyjątkowego! Duży plus za matowe wykończenie - mimo że raczej go nie lubię, to tym zdobieniem jestem zachwycona! :) Też mam metaliki od Avonu, ale akurat tego nie zamówiłam, bo mam bardzo podobnego GR który świetnie stempluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się czaiłam na srebrny z GR, ale nie po drodze mi do nich było. W międzyczasie nabyłam te z Avonu i spisują się świetnie :)

      Usuń
  6. Piękne pazurki i śliczny ten wzorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałem bazowy lakier z wcześniejszego postu, przez perłowe wykończenie nie zachęcał mnie w ogóle.
    Natomiast tutaj uratowałaś go nie tylko matem ale także uroczym zdobieniem. ładnie komponuje się fiolet ze srebrem, sam także uwielbiam takie florystyczno-tapetowe wzory. Bardzo ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Perla zniknęła :D Az trochę żałuję, ze ten wzorek tak bardzo zasłania lakier.

      Usuń
  8. baaaardzo ładne choć nie do końca w moim guście! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stempel, chociaż faktycznie wzór jest za krótki na długie paznokcie. I te wycięcia też są dla mnie bez sensu w tym zestawie - jakby ktoś sobie chciał zrobić frencha wystarczy pasek przykleić albo zmyć stempel :-P Bazowy lakier natomiast zupełnie mi nie przeszkadza - jest ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie? Zupełnie nie rozumiem tych wyciec... skracają wzorek o 2 mm.

      Usuń
  10. Lakiery z avonu nadają się do stemplowania?! muszę to obczaić ! :) ja ostatnio zaczynam rozumieć dziewczyny, które narzekały że wzorki są za małe dla ich paznokci :( pięknie wygląda ten wzorek w macie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te metaliczne tak :) Wszystkie genialnie się stemplują.
      Te zwykle kolorowe nie wszystkie.

      Usuń
  11. przepiękny wzór :) bardzo mi się podoba całokształt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie to wygląda ;) ten fioletowy w macie rzeczywiście na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie muszę zrobić podejście do tych lakierów metalicznych z Avonu - perfekcyjnie odbijają !! Długo szukałam ideału w kolorze srebra i dzięki Tobie znalazłam :) Mani piękne, barokowy klimat który uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jej co za mani genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie całość wygląda w macie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chcę takie na ścianie:-) super:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. super efekt! szok, że tak dobrze Ci się odbiło :O

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne takie tapetowe wzory, szczególnie w takim zestawieniu kolorystycznym. Ten mat dobrze zrobił temu GR, generalnie perły w macie wygądają bardzo interesująco. Z niczego specjalnego (ten GR) zrobiłaś wyjątkowo piękne mani.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne zdobienie. Ja jeszcze stempli nie robiłam. Muszę wypróbować w końcu :)

    OdpowiedzUsuń