Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.10.2014

Kiko - 368 Burned Orange

Jeszcze nie tak dawno nie wyobrażałam sobie aby nosić pomarańczowe paznokcie. W tej chwili mam kilka pomarańczowych lakierów w rożnych odcieniach i bardzo je lubię. Dzisiaj jeden z nich. Specjalnie czekałam do jesieni z jego użyciem, bo wiem co na nim zmalować :)

Not so long ago I couldn't imagine to wear an orange nail polish. Right now I have few orange lacquers and in different shades and I like them all. Today I will show You one of them. I was waiting for fall on purpose, cause I know what I am gonna paint on it :)



Kolor to taka zgaszona pomarańcza (nazwa idealnie tu pasuje). Dość spokojny kolor, zupełnie kremowy. Na paznokciach wychodzi ciemniej niż w buteleczce. Konsystencja gęsta, pigmentacja bardzo dobra. Jedna grubsza warstwa jest całkowicie kryjąca, ale ja i tak wolę nałożyć dwie cieńsze. Zawsze przy tych grubszych obawiam się o bąbelki. Wysycha dobrze i na wysoki połysk. Pędzelek plaski, prosto ścięty. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 


The colour is a bit dusty orange (the name fits perfectly here). Pretty calm and completely creme. It comes out darker on the nails than in the bottle.
 The consistency is thick with great pigmentation. One thicker coat give full opacity, but I still prefer to apply two thin cats. I am always worried about bubbles with those thicker ones. It dries ok with a high gloss. The brush is flat and cut st straight.
On photos: 2 coats + base coat (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 



Nosicie kolor pomarańczowy?

Do You wear orange colour?

29 komentarzy:

  1. Kolor jest cudowny! Taki rudy ♥ Bardzo rzadko noszę pomarańczowy kolor na paznokciach, ale takie jesienne rudości trafiają w mój gust :) Mam chyba sweter w prawie takim samym odcieniu :D Ciekawe co na nim namalujesz! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no proszę, byłam pierwsza ♥ A nie wiem czy wiesz, ale Twoje zdobienia to jedne z moich ulubionych w Polskiej blogosferze :)

      Usuń
    2. Bo się zarumienię :D Dziękuję! Bardzo się ciesze, ze się podobają :))
      Tez mam sweter w bardzo podobnym kolorze :) Teraz się czaje na szalik. Ostro na pomarańcz mnie wzięło.

      Usuń
  2. Ma bardzo fajny kolorek, taki dosyć rzadki wśród lakierów, taka musztarda :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki śliczny kolorek! iście jesienny, muszę się za takim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajniutki, taka pomarańcz ale nieco przybrudzona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To już idzie w brązy, przynajmniej mój monitor mi tu pokazuje coś, co na bazie plakatówek z podstawówki bym nazwała sieną paloną :) Bardzo modne takie musztardowe kolory w tym roku. Ciekawe, co zmalujesz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co... jak patrzyłam na niego w buteleczce, to od razu mi się skojarzył własnie z siena. Ale potem sprawdziłam w googlu i jednak jest jaśniejszy. Chyba ze to taka siena lekko palona :p

      Usuń
  6. Chyba jednak wolę bardziej wyraźne kolorki :-) Ten jest ładny ale dla mnie za spokojny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest spokojny, to prawda. Czasami muszę pomiędzy wszelkie ciemne kolory, które wielbię wcisnąć coś spokojnego :)

      Usuń
  7. Jak dla mnie ta pomarańczka nie jest taka oczywista, widzę w niej kroplę brązu. Tak czy inaczej, zgaszony pomarańcz idealnie wpasowuje się w jesienny klimat. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawy odcień, nie mam nic podobnego w swojej kolekcji ;p pomarańcze lubię, ale ten jakiś taki sraczkowaty jest :D albo karmelowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sraczkowaty? hihihi bliżej mu tej karmelkowej pomarańczy :).

      Usuń
  9. Ciekawy kolor, jeszcze takiego nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi bardziej karmelowy przypomina ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki boski kolor : o nigdy nawet nie widziałam podobnego ocienia !

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomarańczowy to chyba jedyny kolor, którego nie lubię (szczególnie na paznokciach). Tyle razy próbowałam, mam w swojej kolekcji chyba 5 różnych odcieni i nie potrafię się przekonać. Ale może z okazji Halloween coś się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor bardzo fajny, ale raczej nie dla mnie :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tu raczej musztardę widzę i chyba bym się na niego nie zdecydowała. A jedyne odcienie pomarańczy w mojej kolekcji to raczej letnie neonki, choć i tak są to tylko 2 sztuki. Raczej nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie typowo jesienny kolor - i ten pomarańcz do mnie nawet przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo niespotykany kolor! Ale źle bym się z takim czuła, zupełnie mi takie odcienie nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiko came up with the perfect name for this polish! Love it!

    OdpowiedzUsuń
  18. omg, ale masz niesamowite paznokcie! Przepiękne *.*
    Kolor lakieru bardzo wyjątkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. I am looking to this polish and caramel pops into my mind...can I say to a polish that it looks delicious? :) I am crazy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Of course You can :D Lots of delicious polishes out there ;p

      Usuń