Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.10.2014

Golden Rose - Color Expert 31

Miałam malować jasnym różem, bo za mną "chodzi" od paru dni, a skończyłam na ciemnym fiolecie. Może następnym razem się uda.... :p

I was supposed to apply some light pink cause I was craving or it for a few days, but I ended up on dark purple. 
Maybe next time I'll manage... :p


Będąc w Polsce skusiłam się na kilka kolorów [klik] z serii Color Expert. Niestety wybierałam je online i nie wiedziałam, że ten odcień będzie miał takie lekko perłowe wykończenie. I przez to z całej szóstki najmniej mi się podoba. Trzeba się też bardzo starać aby smugi po pędzelku były jak najmniej widoczne.
Kolor sam w sobie ciekawy i jesienny. Pigmentacja bardzo dobra. Gdybym nie robiła zdjęć, zostawiłabym jedna warstwę, gdyż wyglądała świetnie. Niestety zdjęcia pokażą każde niedociągnięcie, dlatego nałożyłam jeszcze jedna cienka warstwę. Schniecie dobre, pędzelek taki jakie lubię :) Szeroki, puchaty i zaokrąglony. Konsystencja średnio-gęsta, bardzo kremowa.
Plus za nakrętki w kolorze lakieru... jak w Essence ;)
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 



while I was in Poland I got a few bottles [click] from the Color Expert line. Unfortunately I had to chose them online and I didn't know this one will have that slightly pearly finish. And because of that I like it the least out the six colors I got. You have to really pay attention so that the brush strokes are less visible.
The colour itself if pretty interesting and good for fall. Pigmentation is great and if I didn't have to take photos I would stay with one coat. Unfortunately the camera shows all the little flaws so I applied another thin coat. Drying time is good, the brush is just as I like :) Wide, fluffy with round end. Consistency is medium thick, very creamy.
Thumbs up for the caps in a colour of nail polish... just like Essence ;)
On photos: 2 coats + base coat  (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 


Tak patrze na zdjęcie, to jakby taki malutki duochrom się pokazywał...

As I look at the photos it seems like a tiny duochrome is showing up...

22 komentarze:

  1. Też się zastanawiałam czy to duochrom czy tylko odbijają się w nim różne kolory :)
    Metaliczne kolory GR, szczególnie te ciemne, niestety zostawiają smugi :( ale kolor piękny 💅

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek ładny :) Ale to wykończenie do mnie jakoś nie przemawia ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie też takie perełki nie bardzo przypadają do gustu ale kolor ma świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny jest ^^ Lakiery z Golden Rose są najlepsze ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    ♥miska-grabowska.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny lakierek, ale trzeba nim ładnie malować, bo widać normalnie gdzie pędzel jechał, więc nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tym kolorku :)
    Śliczny...

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorek fajny, tylko ten typ lakierów tak ma, że widać jak się malowało nimi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor śliczny - szkoda, że nie kremowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor nie mój ale jest intrygujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki bakłażan trochę z niego. Podoba mi się, mimo perłowatości. Tylko z moimi zdolnościami, to ślady pędzla byłyby - delikatnie ujmując - duuużo bardziej widoczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny jest ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudeńko! Co prawda mam problem z takim smużastym wykończeniem i pewnie spaprałabym sprawę, ale kurczę... kolor warty wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorek ładny, ale wykończenie niezbyt mi się podoba... ;) Ciekawa jestem co na nim zmalujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mi się tam bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudny kolor i nawet nie przeszkadza mi w nim perła :) ja zawsze w takich przypadkach drugą warstwę nakładam gąbeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no całkiem całkiem, chociaż niezbyt mnie to wykończenie przekonuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny kolor i chyba nawet lepiej się prezentuje bez stempli :)

    OdpowiedzUsuń