Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04.10.2014

Essence "Come To Town" (zapowiedź/preview)


"Come To Town"przypomina o nadchodzących Świętach :)
Dostepna od października do grudnia 2014.

"Come To Town " remind us that Christmas are coming :)
Avaliable from October to December 2014.

Quattro eyeshadow2,79 €*
01 make a wish 
02 naughty or nice?


Eye pencil1,99 €*
01 make a wish, 
02 naughty or nice? 
03 the most wonderful tree


Lipstick 2,29 €*
01 is that you, santa? 
02 wrapped in pink


Cream blush2,29 €*
01 is that you, santa? 
02 wrapped in pink


Shimmering body powder3,29 €*
01 make a wish


Nail polish set - 3,49 €*
01 naughty or nice? 
02 got my list?


Lametta topper 1,99 €*
01 the most wonderful tree


Greeting cards1,99 €*
01 season greetings


* cena sugerowana/suggested retail price


20 komentarzy:

  1. W zapowiedzi nic mi się nie spodobało, ale i tak zerknę na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hurra, nic mnie nie kusi. Oddycham z ulgą. Polowania z głowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. ten topper jest interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestawy lakierów oba super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestawy lakierów wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wieki już nie zwracałam uwagi na limitki Essnece!

    OdpowiedzUsuń
  7. tylko kredki mi wpadły w oko, reszta nic nowego.

    OdpowiedzUsuń
  8. pomadki mi się bardzo podobają

    OdpowiedzUsuń
  9. a mnie ten topper zaintrygował :) ale muszę go zobaczyć na żywo, o ile gdzieś będzie :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Essence zawsze ma takie fajne limitki.. eh ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szminki wyglądają fajnie! :) I topper też ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki śliczny puder, mojej mamie by się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  13. zestawy lakierów prezentują się ślicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Puder i zestawy lakierów wpadły mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. te czerwienie wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń