Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.10.2014

Colour Alike - 530 Jak mus to mus.

Drugi żelkowy lakier z efektem holo. Więcej nie mam :p a poprzedni 534 pokazywałam TU. Ten dzisiejszy róż jeszcze bardziej mi się podoba. Nosiłam go aż było wstyd paznokcie pokazywać :p Ten kolor jest nieziemski - soczysty, arbuzowy róż z mieniącymi się drobinkami.

This is the second jelly holo polish and I don't have more :p. The first one number 534 I was showing  You HERE. But this today's pink I like even more. I was wearing it until it was embarrassing to show my nails to public :p. The colour is just amazing - juicy watermelon with sprinkling particles.


Aplikacja bezproblemowa - 2 standardowe warstwy wyglądają pięknie, szybko schną i dają pełne krycie. Konsystencja lakieru z tych rzadszych, ale nie smuży. Efekt holo delikatny, rozproszony. Ogólnie świetny lakier. Coś nie mogę się doszukać obiecanego zapachu... ale co tam. Nie dla zapachu kupuję lakier.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Lemon  Fortifier)




The application went smoothly and 2 standard coats looked pretty, dry fast and give full opacity. Consistency on the runny side, but it doesn't smudge. The holo effect is gentle and diffuse. Generally its a great polish. I cannot smell promised fruity scent... but that's ok. I don't buy polishes for their smell.
On photos: 2 coats + base coat (Avon Lemon  Fortifier)


W słońcu/In the sunlight:




Lakier ma jedna wadę - mimo bazy przebarwił nieco płytkę paznokcia.

It has only one flaw - despite base coat it discolored my nails a bit.


16 komentarzy:

  1. Śliczny kolorek, przydałby mi się taki w kolekcji :P Masz przepiękne pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolor, przypomina o ciepłych dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko fajnie, ale szkoda że przebarwił płytkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest przepiękny, a w słońcu to już zupełnie bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przyjemny kolorek, jak teraz zrobią jakąś promocję na colorowo to zamówię sobie kilka lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie na początku nie zachwycił, ale na ostatniej promocji dorzuciłam go do koszyka i nie żałuję - jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sorbet truskawkowy :D Ładny jest, ale szkoda, że barwi płytkę...

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie ma w sobie coś z arbuza :) szkoda, że holo nie jest mocniejsze, ale i tak jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie wiem, jakoś mnie nie wzrusza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki soczysty, przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się bardzo podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny! Kojarzy mi się owocowo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super to wygląda! Uwielbiam takie odcienie! Chyba sobie sprawię taki lakier, bo nigdy o nim nie słyszałam.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń