Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.10.2014

Colour Alike - 517 Boso po łące.

A dzisiaj mam dla was bardzo wyjątkowy dla mnie lakier. Wyjątkowy ponieważ nosi wymyślaną przeze mnie nazwę :) Jeśli jeszcze nie wiecie - Colour Alike za każdym razem gdy wypości nowe lakiery ogłasza konkurs, w którym my-fanki możemy nadać im nazwy. Nareszcie mi się udało! To pierwszy lakier, który mogłam nazwać. Dlatego go Wam pokazuje, chociaż kolor nie jesienny. 

I have a very special polish for You today. Special for me, because it has a name I made up :) If You don't  about yet - Colour Alike asks us-fans to name their new polishes. I finally made it! This is the first polish I could name. That is why I am showing it to you today, though the colour doesn't fit the autumn.


Lakier jest świetny i pachnie po wyschnięciu owocowo. Konsystencja bardzo przyjemna, pigmentacja genialna - jedna średnia warstwa wystarczy, ale nałożyłam dwie cienkie. Będę musiała spróbować go do stempli. Wysychanie w normie, chociaż mogłoby być nieco lepiej (rozpuściłam się). Pędzelek wąski, okrągły. Efekt holo w cieniu delikatny, w słońcu pojawia się tęcza :)
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 




The polish is great and it smells fruity after its dry. The consistency is very nice, brilliant pigmentation - one medium coat does the job, but I applied two thin ones. I will have to try it for stamps. drying time within norms, though it could be faster (I am getting spoiled). The brush is thin and round. Holographic effect in a shadow is very delicate, but in the sun You can see the rainbow :)
On photos: 2 coats + base coat (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 


W słońcu/in the sunlight



30 komentarzy:

  1. nie lubię koloru zielonego i brokatu - toż to apogeum okropności :D Przynajmniej pięknie pomalowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO nie jest brokat :D Pieknie sie mieni ;) Sliczny!

      Usuń
  2. Śliczny zwłaszcza w słońcu, ja za zieleniami na paznokciach nie przepadam, ale taki efekt holo mi się widzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do moich rudych włosów by pasował ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję nazwy :) i sama wiem jaka to radocha, jak wybierają Twoją nazwę ;) a sam lakier bardzo mi się podoba, zresztą jak chyba wszystkie holo (i nie tylko) od colorowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszyłam się głupia :D
      Tez uwielbiam holograficzne lakiery.

      Usuń
  5. Pięknie go nazwałaś. On wygląda jak mokra trawa trawa, na którą padają promienie słońca. Bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko mi się tak kojarzy. Mloda trawka z rosa o poranku... :)

      Usuń
  6. What a gorgeous polish! Never heard of the brand, but it looks great. Just love green (and holo!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It is a Polish polish :p But they do send abroad ;)

      Usuń
  7. piękny odcień :D a jak się mieni ! wow

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny jest ;) Szkoda, że jest tak mało zielonych holo dostępnych w Polsce ;< Gratuluję wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię lakiery holograficzne, ale zieleń to nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor! I tak pięknie lśni w słońcu <3 Gratuluję wymyślenia takiej fajnej nazwy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mieni się cudnie!

      Usuń
  11. Ale jest piękny ten kolorek :))

    OdpowiedzUsuń
  12. taką zieleń to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny jest! idealny na lato ;) ale widzę go też jako świąteczną choinkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bajeczny i jak się pięknie mieni:)

    OdpowiedzUsuń
  15. I am a very big fan of green polishes and if it is holo than even better. Looks stunning on your nails!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I love green too, but normally I would go for dark greens. This one is such a cheerful shade :)

      Usuń
  16. prześwietny jest, bardzo go lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo zielony :) mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję pomysłu z nazwą, poza tym- bardzo oryginalny kolor, właściwie, to ostatnie pomysły colour alike na lakiery są bardzo oryginalne. Zielony- bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń