Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06.10.2014

Catrice "Lala Berlin" (zapowiedź/preview)


Pokazywałam Wam już zapowiedzi Essence, czas na Catrice. I przyznam, ze podoba mi sie najbardziej. I pod względem kolorów w tej limitce i szaty graficznej. Prześliczne te opakowania!
Kolekcja dostępna będzie od listopada 2014

I was showing You already Essence previews, time for Catrice. And I have to say I like this one the most. The colours and the design are lovely. Just looks at those beautiful boxes!
This line will be available in stores from November 2014.



Holographic Eye Shadow3,49 €*
C01 Chilly White
C02 Shade of Grey



Matt Lip Colour4,49 €*
C01 Ruby Red 
C02 Rude Red



High Gloss Lip Gaze 3,49 €*
C01 Ruby Red 
C02 Ruling Red



Loose Sparkles - 3,79 €*
C01 Soft Shimmer



Nail Polish 2,99 €*
C01 Shade of Grey, 
C02 Chilly White, 
C03 Pink Pearl, 
C04 Ruby Red 
C05 Ruling Red




* cena sugerowana/suggested retail price


16 komentarzy:

  1. świetne są wszystkie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tylko cieni jestem ciekawa, ale zobacze czy sie skusze, bo jak widzialam zapowiedż ostatnich limitek, to kusilo mnie duzo produktow, a na zywo mi przeszlo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kolekcja jest świetna i ma piekny design :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna kolekcja, na pewno coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe kolory szminek, lakiery tez w sumie fajne, chociaż takie kolorki szybko by mi się pewnie znudziły ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo klasycznie jak na limitkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pink Pearl wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakiery wpadły mi w oko, hm.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolory są fenomenalne, lakiery mi się bardzo spodobały:)

    OdpowiedzUsuń
  10. no no no! szata graficzna na piątkę z plusem! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale eleganckie opakowania! Na pewno coś sobie wybiorę z tej limitki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne opakowania mają te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń