Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01.10.2014

Avon - Ultra Colour Bold (15 odcieni/15 shades)

Ostrzegam - poste będzie długi i z ogromem zdjęć.

Warning - this post is gonna be long with humongous amount of photos.



Gdy pokazałam Wam zawartość paczki od Avonu wiele z Was była zainteresowana szminkami Bold. Oto i one- wszystkie 15 odcieni. Szminki są limitowane, więc jeśli któryś kolor Wam się spodobał, to radzę szybciutko zamawiać.

When I showed You the parcel I got from Avon lots of You were interested in he new Bold lipsticks. Here they are- all 15 shades. They are from limited edition so if You like them, You better order soon.



Opakowanie: szmineczki przychodzą do nas w czarno - różowych kartonikach. Róż jest niemal identyczny w szmince Fearless Fuchsia. Opakowanie jest czarne, proste, ładnie wykonane i zamyka się z charakterystycznym klikiem. Nie otwiera się w torebce. Od góry okienko, które pozwala na podglądnięcie koloru.
Konsystencja: nie będę ich opisywała osobno, bo wszystkie szminki są miękkie, bardzo kremowe, gładkie. Dobrze się rozprowadzają, nawilżają usta - nawet moje suche wargi nie potrzebują dodatkowego balsamu. Nie podkreślają suchych skorek, nie wysuszają
Pigmentacja jest zadziwiająca. Nie miałam jeszcze styczności z tak mocnymi i intensywnymi kolorami. Wszystkie czerwienie i fiolety dają pełne krycie już po jednym pociągnięciu. Niektóre kolory potrzebują poprawki. Nie znajdziecie tu kolorów transparentnych. Kolor jest nasycony i długotrwały. Szminki jakby wsiąkają w skórę i te ciemne wymagają mleczka lub płynu aby je całkowicie usunąć. Ale dzięki temu kolor długo utrzymuje się na ustach.
Zapach: bardzo delikatny, jakby owocowy. Nie drażni, nie przesadza, na ustach praktycznie niewyczuwany.



The packaging: lipsticks come to us in black and pink boxes. The pink is almost identical as in Fearless Fuchsia shade. The lipstick is simple, black, nicely made from plastic and it closes with a characteristic click. A little window on top will let You see the colour of the lippy. 
Consistency: i will not write that separately with every colour, because all the lipsticks are super creamy, soft and smooth. They apply nicely and leavethelips moisture. Even my dry lips dont need any extra moisturizer. They do not show any dry skins and do not dry.. 
Pigmentation is amazing. I never had such strongry pigmented lipstick yet. All the red and purples give full coverage with just one move. Some other colours need to be reapplied. You will not find any transparent shades here. The colours are very rich and lasts long. The pigment kinds soaks into the skin and all the darker shades need makeup remover. But that makes the colour last on lips for a long time. 
Fragrance: very delicate, kinda fruity. It doesn't irritate or bother.. and it's almost undetectable on the lips. 

A teraz kolory :)

And now the colours :)










Starburst Pink - bardzo jasny, niemal matowy róż. Dla mnie to typowy róż Barbie. Zupełnie mi nie pasuje, ale wiem, że znajdą się miłośniczki takiego jasnego koloru. Dobrze kryje, może nieco eis mazać i podkreślać załamania ust.

Starburst Pink  - very light, almost matte pink. For me it is a typical Barbie pink. Absolutely not my colour, but I am sure many of You will like it. It gives good coverage, may smear a bit and show all the natural lip creases.





Peony Pop - ładny, jasny, koralowy róż. Niemalże neonowy. Świetny, chociaż do mnie taki zupełnie nie pasuje.

Peony Pop - nice, light coral pink. Almost a neon. It's great, but doesnt suit me at all.




Rapid Rose - nieco brudny różany odcień, który w sztucznym świetne wygląda jak pomarańczowy :p. Widoczny na ustach, ale jest dosyć neutralny.

Rapid Rose - slightly dirty rosy shade that look orange in artificial light :p, It is intensive on the lips, but pretty neutral. 




Fearless Fuchsia - mega mocny, neonowy fuksjowy róż. Nie odważyłabym sie na taki kolor, chociaz trzeba przyznać, że jest śliczny. Świetny na imprezy dla młodych dziewczyn.

Fearless Fuchsia - super strong, neon fuchsia pink. I am not brave enough to wear it, but have to say the colour is very pretty. Will be great for parties for your girls.




Hi-Def Plum - Ciemniejsza siostra fukcji :p Mega mocny, chłodny fiolet. Odważny kolor, pięknie wygląda na ustach. Ten z chęcia ponoszę :)

Hi-Def Plum - a darker sister of fuchsia :p. mega intensive, cold purple. Agan very brave. It looks amazing on the lips and that one I will gladly wear:)





Power Plum - jeden z moich ulubionych odcieni. Śliczny, ciemny fioletowo- sliwkowy odcien.Optycznie rozjaśnia usta i cere. Uwielbiam! I już namówiłam na niego siostrę :p

Power Plum - one of my favourite shades. Amazing, dark purplish-plum. It makes the teeth look lighter. I just love this one. And I already made my sister get one too :p 




Bold Bordaux - bardzo nasycony, kolor ciemnego, czerwonego wina. Bardzo elegancka, odważna. W opakowaniu wygląda jak ciemny brąz. Wyjątkowo trwała - odciskam usta na chusteczce, aż była niemal czysta a kolor na ustach był nadal bardzo intensywny i całkowicie matowy. Przepiękny!
Do zmycia konieczne jest mleczko, lub płyn do demakijażu.

Bold Bordaux - very rich dark red wine colour. Elegant and bold. In a stick it looks like dark brown. Very long-lasting - i was pretty a tissue until it was almost clean and my lips were still full of matte colour. Gorgeous! You will need a makeup remover or milk to get rid of it.
 


Extreme Mauve - i mój drugi ulubiony kolor. Ciemny, brudny rożowo-śliwkowy odcien. Dzięki fioletowym tonom rozjaśnia optycznie zęby. 
W sztyfcie widać delikatny shimmer, który jest niewidoczny na ustach.

Extreme Mauve - and my second favourite colour. Dark dirty pink-plum. Thanks to purple tones it makes the teeth look lighter again. In the stick You can see some shimmer that on lips in invisible. 




Berry Bold - soczysta malinowa czerwień. Pękna, ekegancja, z polyskiem. W sztyfcie widac shimmer, ale na ustach juz nie. Żaden to brokat. Przy odrobinie wprawy usta pomalujemy jednym pociągnięciem. Genialna! Bardzo mocno trzyma sie ust.

Berry Bold - juicy raspberry red. Very pretty elegant with a shine. Again some shimmer in a stick, but not on the lips. It's no glitter whatsoever. With some skills You can paint Your lips with just one move. It genious and really holds the lips well.




Ruby Shock - mocna klasyczna czerwień z odrobina różu. Bardzo elegancka, długo trzymająca się na ustach. 

Ruby Shock - strong, classic red with a tiny hint of pink. Very elegant, longlasting.




Red Extreme - intensywna jasna czerwień z pomarańczowymi tonami.

Red Extreme - intensive lighter shade of red with some orange tones. 




Coral Burst - makowy odcień czerwieni nieco jaśniejszy od Red Extreme. Bardzo wakacyjny, odważny kolor kolor. Tu znowu pojawia sie shimmer.

Coral Burst - a poppy shade of red slightly lighter than red extreme. Very summery and bold. We have shimmer here too.




Bright Nectar - koralowo -pomarańczowy odcień. Niestety lubi podkreślać suche skorki i nakłada się mniej równo, niż te ciemne odcienie. Kolor mocny, wakacyjny. Tu potrzeba kilku warstw aby uzyskać pełne krycie, ale dzięki temu można stopniować nasycenie koloru.

Bright Nectar - coral-orange shade. Unfortunately it likes to show dry skins and doesn't apply as even as other colours and needs a few coats for full opacity. But at least the intensity is adjustable. Very summery shade. 




Bare Impact - ładny, jasny, karmelowy nudziak. Nie sadziłam, że go polubię, bo nie wyglądam dobrze w takich jasnych odcieniach, ale czuję, że będzie często gościł na ustach. Bardzo nautralny kolor do pracy. Poprawki można wykonać bez lusterka.

Bare Impact - nice, light carmelly shade of nude. I didn't think I will like it, as I don't look too good in nude shades, but I think it will be in use pretty often. Very neutral, work appropriate. To reapply You don't need a mirror.




Max Mocha - bardzo ciemny, ciepły brąz. Trochę nierówno się nakłada i do mnie zupełnie nie pasuje. Wyglądam jakbym miała usta wymiziane czekoladą :p
W delikatnej wersji z blyszczykiem wyglada jak ciemniejszy nude. Kolor dla odważnych, lub na bale przebierańców.

Max Mocha - very dark,warm brown. It can apply unevenly and I really look terrible in it. Like if I had chocolate on my lips :p
In a smaller amount with some extra lip gloss it looks like dark nude. Definitely for brave girls, or costume parties.




Wszystkie razem/All together:



I jak... który kolor Wam się najbardziej podoba?

So... which colour You like the most?





***


Avon Corporate LogoProdukt został mi udostępniony do recenzji przez Avon.
This product was provided for a review by Avon.

27 komentarzy:

  1. Świetna seria :) Mi najbardziej spodobał się odcień rapid rose :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden ze spokojniejszych odcieni :)

      Usuń
  2. a ja się skusiłam właśnie na ten neonowy róż fearless fuchsia i na hi-def plum :D gdyby jeszcze w tej serii pojawił się mocny fiolet też bym kupiła :) ciemny brąz jest dla mnie porażką ^^ nie powiem z czym mi się kojarzy ^^XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brąz też mi nie pasuje.
      I jak ten fearless neon się u Ciebie sprawuje? Mocny kolor.... :p

      Usuń
    2. A mi się właśnie najbardziej podoba :-P Chociaż ja bym go odrobinę ,,rozrobiła" z miedzią...Wszystko zależy od wyglądu, bo np. fiolety (no może zimne i granatowe by jakoś uszły) oraz róże to ostatnie z pasujących do mnie kolorów :-)

      Usuń
  3. Pierwsza 5 z tymi różowymi/fioletowymi odcieniami najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Berry bold jest cudowny, wlasnie zamowilam :)
    Podobaja mi sie bardzo fearless fuchsia i hidef plum, ale nie mam tyle odwagi, zeby w nich wyjsc :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to... kolory nieziemskie, ale w fuksji do ludzi bym nie wyszła :p
      Będziesz zadowolona z Berry :)

      Usuń
  5. Wzięłam sobie 3 próbki i zakochałam się w Power Plum, ale u mnie to ciemniejszy kolor niż u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Peony pop jaki słodki :) ale nie dla mnie takie odważne kolory, raczej nie maluję ust niczym innym niż pomadka ochronną ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeeeejj! Ile zdjęć! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne kolorki,ale raczej bym się nie skusiła .

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam nie mam problemu z wyborem najbardziej podobającego mi się odcienia, bo chciałabym wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Peony pop podoba mi się najbardziej. Reszta jest raczej przeciętna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skusiłam się na Rapid Rose i Bare Impact. Z pomadek jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam Hi Def Plum - jest boski <3 Innych miałam próbki i jednak to nie do końca "to"

    OdpowiedzUsuń
  13. kilka mnie zaciekawiło, ale jaśniejszych odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolory ♡
    Ze 4 mi w oko wpadło ;)

    Zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. spodobało mi się kilka kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Peony pop mi się podoba na swatchu na ręku, ale na ustach już zbyt różowy ;p
    Rapid Rose ładny i Bright nectar :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi najbardziej przypadły 3 pierwsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Większość kolorków mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne te kolorki, większość przypadło mi do gustu a na Rapid Rose chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń