Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.10.2014

Avon Dead Sea Minerals Body Scrub.

Przez lata używałam poprzedniej wersji tego peelingu. Lubiłam go za działanie, za zapach i za to, że można go było dostać taniej w promocji :)
Potem nadeszły zmiany. A często wraz ze zmiana opakowania zawartość tez się zmienia. Ciekawa byłam zatem czy mój ulubieniec nadal będzie ulubionym scrubem do ciała.



For many years I was using a previous version of this scrub. I liked it for its intensity, fragrance and that I could get it cheaper in some promotions :)
Then the changes came. And it happens pretty often that with a different look it changes what's inside as well. I was curious if my favourite so fat body scrub is still gonna be the one.

Avon Planet Spa Wygładzający peeling do ciała z minerałami z Morza Martwego.

Opakowanie: duży, prosty, płaski słoiczek. Kiedyś te peelingi były w tubkach. Dobrze, że opakowanie zmieniono. Teraz znacznie łatwiej jest go wydobyć, a opakowanie można ponownie wykorzystać. Pojemność 200 ml.



Konsystencja gęsta, ale nie twarda. Nie spływa z rąk, dobrze się rozsmarowuje i bardzo delikatnie spienia. Drobinek jest bardzo dużo i są różnej wielkości. Bez problemu spłukuje się ze skóry. Wydajność dobra.
Zapach charakterystyczny dla serii z Morzem Martwym. Wiem, że nie wszystkim on odpowiada, gdyż jest trochę męski. Mi się akurat podoba i przez lata już się do niego przyzwyczaiłam. 
Działanie: wg mnie jest to najlepszy i najintensywniejszy peeling w ofercie Avonu. Mocno peelinguje, wygładza, poleruje. Nie pozostawia żadnego osadu, czy tłustej warstwy na skórze. Nie uczula, nie podrażnia (chociaż nie wiem, czy wrażliwa/naczynkowa skóra nie będzie podrażniona). 
Cieszę się, że skład i działanie nie zmieniło się przy zmianie opakowania.
Zdecydowanie kupię ponownie. 




Avon Planet Spa Dead Sea Minerals Exfoliating body scrub

The packaging: large, simple, flat jar. They used to be in tubes. I am glad it changed. Now it is much easier to use and You cal always reuse the jar. Capacity 200 ml.
Consistency is thick, but not hard. It doesn't drip from the hands, spreads nicely and very slightly foams. There is lots of different sizes scrubbing bits. It rinses from the skin easily. Good efficiency.




Fragrance is characteristic for the line with Dead Sea minerals. I know not everyone likes it, because it is kinda masculine. I like it and got used to it over the years.
Result: I think it definitely the best and most intensive scrub that Avon can offer. It is pretty string, polishes and smoothes the skin. Doesn't leave any residue or greasy film. Doesn't dry or  irritate (though I am not sure how it will work on sensitive skin). I am so glad that the ingredients didn't change.
I will definitely buy it again.

Skład/Ingredients:





***

Avon Corporate LogoProdukt został mi udostępniony do recenzji przez Avon.
This product was provided for a review by Avon.

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszelkie produkty do ciała w słoiczkach - a ten scrub jest bardzo dobry tylko nie lubię jego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie wiem, ze nie wszystkim zapach odpowiada. Ja lubię :)

      Usuń
  2. Uwielbiam ten zapach :)) Fajnie, że nic w nim nie nagrzebali na niekorzyść, muszę go sobie zamówić przy najbliższej promo ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nagrzebali :p Porównałam skład tego ze starym - są identyczne :)

      Usuń
  3. używasz go do całego ciała? czy tylko twarz? (albo na odwrót?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko do ciała. Całego :)
      Na twarzy nie próbowałam..

      Usuń
    2. czyli mówisz, że fajny zdzierak?
      szukam czegoś mocnego właśnie, bo wszystkie są jakieś takie za delikatne.
      spróbuję :)

      Usuń
    3. Nie jest tak mocny jak domowy peeling kawowy, ale dobry z niego zdzieraczek :)

      Usuń
  4. Zamówię przy najbliższej okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię mocne peelingi i lubię tą serię Avon, więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam,albo i nawet nie lubię tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, myślę że by mi się spodobał. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem czemu, ale po samym wyglądzie i kolorze produktu mam ogromną chęć go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super wpis, chętnie spróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń