Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

07.09.2014

Zużycia sierpnia. August empties.


Zakupy w sierpniu były mikroskopijne, ale denko jest bardzo pokaźne. Bilans wychodzi ujemny, można uzupełnić braki :p

My haul in august was super tiny, but the empties are pretty big. The balance is on minus, I can start refiling :p



Włosy:
1. Cien szampon prowitaminowy przeciwłupieżowy - kupię ponownie [pełna recenzja]
2. Avon farba do włosów Karmelowy Blond - postanowiłam przyciemnić moje blondasiowe włosy. Zaraz po farbowaniu się przeraziłam - wyszedł brąz z rudymi refleksami! Po kilku myciach kolor jest taki jak powinien. Niemal identyczny jak na opakowaniu. Podoba mi się, ale chyba wrócę do blondu :p Farbę kupię ponownie, ale w innym odcieniu. W sumie używam tylko Avonowych farb od paru lat.
3. Le Petit Marseillais odżywka do włosów długich - nie kupię ponownie [pełna recenzja]
4. Kiko odżywka chroniąca włosy przed słońcem i wiatrem - lepsza niż szampon, bardzo wydajna, spienia się na włosach. Wygładza i odżywia, ale szalu nie robi. Nie kupię ponownie.
5. Avon Advance Techniques kuracja z olejkiem arganowym - nie kupię ponownie [pełna recenzja]

Hair:
1. Cien anti dandruff shampoo - I will buy it again [full review]
2. Avon hair colour Caramel Blonde - I decided to darken my blondie hair. Right after colouring I got really scared - the colour came out brown with red tones. after a few washes it is as it should. Almost identical as on the box. I really like it, but I think I will get back to blonde :p I will buy the hair colour again, but lighter. I use those Avon ones for years.
3.  Le Petit Marseillais conditioner for long hair - I will not buy ti again [full review]
4. Kiko protecting hair conditioner- it was better than the shampoo, very efficient, foams on the hair. Leaves them nourished, but didn't impress me that much. I will buy it again.
5. Avon Advance Techniques argan oil hair treatment - I will not buy it again [full review]


Ciało:
6. Dove Intimo żel do higieny intymnej - kolejne opakowanie, kupię ponownie [pełna recenzja]
7. Avon Skin So Soft żel pod prysznic - myślałam, że będzie trochę chłodził, dlatego trzymałam go na lato, a tu kicha. Ale za to dobrze myje, dobrze się pieni, nie wysusza i przepięknie pachnie! Średnio wydajny. Kupiłabym ponownie.
8. Rexona Ultra Dry biorythm - ładnie pachnie, chroni wystarczająco, jest bardzo wydajny. Lubię je i wracam do nich cały czas, tylko zmieniam zapachy. Kupię ponownie.
9. Aceton - do czyszczenia stempli i płytek. Kupię ponownie.
10. Avon Planet Spa ujędrniający żel do ciała z algami Greckie Morza - podobał mi się jego zapach i nawilżenie. Ale jest bardzo słabo wydajny i już do niego nie wrócę.

Body:
6. Dove Intimo intimate wash - another bottle, will buy it again [full review]
7. Avon Skin So Soft shower gel - I thought it will give some cooling effect, but it didn't. But it washes well, foams well, doesn't dry the skin and smells gorgeous! Not too efficient. I would buy it again.
8. Rexona Ultra Dry biorythm - smells nice, gives a good protection and it is very efficient. I like those deodorants and buy them regularly, just changing the fragrances. I will buy again.
9. Acetone - to clean my stamps and stamping plates. Will buy it again
10. Avon Panet Spa Greek Seas marine firming body gel - I liked the scent of it and the moisture it gave. But it is very inefficient so I wont buy it again.


Twarz:
11. Oriflame Puryfying clay mask - bardzo ja lubiłam, ale chyba już jest niedostępna. Ładnie  pachnie, oczyszcza, nie wysusza. No i forma zasychającej glinki mi odpowiada. Kupiłabym ponownie.
12. Avon Planet Spa Wygładzające serum do twarzy z minerałami z Morza Martwego - nie sprawdziło się u mnie na twarzy. Zostawia klejący film a rano twarz była przetłuszczona i przy częstym stosowaniu zapycha. Skończyłam do ciała i też mi nie odpowiadało. Nie kupię ponownie.

Face:
11. Oriflame Puryfying clay mask  - very nice one and I liked it a lot. I think it's not on sale anymore. It smells nice, cleanses, doesn't dry. And I like the form of clay mask. I'd buy it again.
12. Avon Planet Spa Dead Sea Minerals Smoothing facial serum - it didn't work for me. It leaves sticky film on the face and in the morning my skin was very greasy. If I was using it more often it was clogging my pores. I finishes it as a body moisturizer, bit I didn't like it much either. I wont buy ti again.

Najlepszy produkt: Szampon Cien, Dove Intimo i żel pod prysznic Skin So Soft.
Najgorszy produkt: serum do twarzy Planet Spa.

Best product: Cien shampoo, Dove Intimo and Skin So Soft shower gel.
Worst product: Planet Spa face serum.


19 komentarzy:

  1. nie widziałam nigdy jeszcze żelu do higieny intymnej z Dove ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, zdziwiłam się trochę.

      Usuń
    2. No proszę :) a ja go od chyba 2 lat używam :p

      Usuń
  2. Lubię produkty Planet Spa :)
    Żel z Dove :o pierwszy raz widzę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie Planet Spa tez lubię. ale tu akurat bubelek się trafił...

      Usuń
  3. Planet spa lubię, ten produkt widzę po raz pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałam nadzieję na większe chłodzenie żelu SSS i zostawiłam na lato, też go zdenkowałam ;) Dove miałam kupić, ale jakoś zawsze inny wpada hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. szamponiki z Cien bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żel pod prysznic z SSS jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za tym Dove muszę się rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. koniecznie trzeba uzupełnić braki :D uwielbiam to robić ,choć mój portfel już nie bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że Le Petit Marseillais ma też produkty do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oprócz antyperspirantu nie używałam nic z tych kosmetyków :D ale antyperspiranty z tej firmy jakoś mi nie podchodzą, bardzo lubię te z garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, nie wiedziałam ze kiko ma nawet produkty do wlosów :D
    To serum z Avonu też mnie starsznie zapychalo :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobnie uważam ze serum do twarzy z MM jest niezbyt dobre a balsam z algami faktycznie wydajność miał bardzo kiepska - reszty produktów prawdopodobnie nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli denko przewyższa zakupy to jest dobrze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Równiez uzywam farb z Avonu i lubie kombinować z różnymi kolorami

    OdpowiedzUsuń