Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.09.2014

Sierpniowe zdobienia. August's nail art.


Obijałam się w sierpniu ostro :p Pomysły są, ale jakoś nie chciało mi się... latem przy wysokich temperaturach przechodzi ochota na cokolwiek. Niemniej coś tam Wam pokazałam. Oto szybkie podsumowanie miesiąca.
Dla mnie absolutnym faworytem jest numer 3 - gradient ze stemplami.
Tytuły są podlinkowane, jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć.

I was super lazy :p I have some ideas but I just didn't bother... in the summer when it's so hot I just don't feel like doing anything. Nevertheless I did show some stuff. Here is a quick recap from the last month.
My absolute favourite is number 3 - the gradient with stamps.
The titles are linked if You wanna see more photos.


Ponure paznokcie w słoneczny dzień. Gloomy nails on sunny day.



Żółte piórka. Yellow feathers.





Które paznokcie podobają Wam się najbardziej?
Which nails do You like the most?

10 komentarzy:

  1. ''Gradient i stemple po raz kolejny'' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zmatowiony żuczek jest na drugim miejscu - niby proste paski, a całość wyjątkowo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są prześliczne, a szczególnie piórka i gradient mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też wybieram nr 3 albo nr 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też się najbardziej podoba zdobienie z gradientem i stemplami ^^ Ale te błękitne też są super!

    OdpowiedzUsuń