Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.09.2014

Polski haul I. Polish haul I.


No nareszcie jakiś porządny haul :p
Ostatnio te posty ziały pustkami, ale mówiłam, ze jak tylko wyląduję w PL to się zacznie... mówiłam...
Nazbierało się tego trochę - są to same zamówienia internetowe i zamówienia Avonu od lutego. 

Finally a popper haul post :p
Lately those post had nothing to see really, but didn't I tell You that as soon as I land in PL... I did...
I have quite a but to show You - those are only online shopping and Avon orders since February.



BingoSpa - długo mnie ciekawiły te produkty, wreszcie są u mnie. Zaskoczyły mnie wielkości masek do włosów. Sa o-grom-ne :p
- Kolagenowe serum do mycia twarzy
- Zel pod prysznic słodkie migdaly i biała glinka
- Maska do włosów z ekstraktem z drożdży
- Maska do włosów ze spirulina i keratyna
- Maska do twarzy z ekstraktem z drożdży piwnych
- Maska do twarzy z zielona glinka
- Maska do twarzy z błotem z Morza Martwego i biała glinka
- Szybka odżywka z jedwabiem i kolagenem
- Kolagen do mycia i pielęgnacji włosów

BingoSpa - I was curious about their products for a long time and they are finally here. I was surprised with the sizes of hair masks. They are hu-mon-gus :p
- Collagen facial cleanser
- Shower gel with sweet almonds and white clay
- Hair mask with beer yeast extract
- Hair mask with spirulina and keratin
- Face mask with beer yeast extract
- Face mask with green clay
- Face mask with Dead Sea mud and white clay
- Fast hair conditioner with silk and collagen
- Collagen hydrating shampoo



Teraz Avon - z każdego katalogu i coś i się nazbierało.
- Naturals szampon wzmacniający czarna rzepa i cedr
- Farba jasny blond
- Szampon Gładkość Jedwabiu
- Odżywka Gładkość Jedwabiu
- Kuracja Gładkość Jedwabiu
- i moje lubione serum/kuracja z olejkiem arganowym

Time for Avon - a few things from each catalog and here we are.
-Naturals Black turnip & cedar hair shampoo
- Hair colour - Light blonde
- Smooth as Silk shampoo
- Smooth as Silk conditioner
- Smooth as Silk serum
- and mu favorite argan oil treatment



- Spray do stóp
- Balsam do ciała granat i mango
- Zel pod prysznic granat i mango
- Czekoladowy peeling myjący do ciała
- krem do rak glicerynowy
- Masło do ciała z olejkiem jojoba
- Masło do ciała z ekstraktem kolumbijskiej kawy

- Foot Spray
- Body lotion pomegranate &mango
- Shower gel pomegranate & mango
- Chocolate body scrub
- Glycerin hand cream
- Body butter with jojoba oil
- Body butter with Colombian coffee extract



- Lakier Avon Glow - Fuchsia (przepiękny róż!)
- Maseczka Bali Botancica 
- Maseczka z minerałami z Morza Martwego (mój ulubieniec od lat)
- Peeling enzymatyczny z minerałami z Morza Martwego
- podklas Magix
- Anew Clinial profesjonalny korektor zmarszczek (ten wiek....)
- perfumetki Only Imagine i Incandessence
- szminka Color Trend Gerbera
- 5 nowych odcieni metalicznych lakierów - już je próbowałam, dobrze kryją po jednej warstwie... będę stemplować :p

- Avon Glow nail polish Fuchsia (gorgeous pink!)
- Bali Botanica face bask
- Dead Sea Minerals mud face mask (my favourite for years)
- Gommage face mask with Dead Sea minerals
- Magix foundation
- AnewClinical Line corrector hydrating cream (this age...)
- mini perfumes Only Imagine and Incandessence
- Color trend lipstick in Gerbera
 - 5 new metallic nail polishes - I have already tried them and they give great coverage after one coat... good for stamping :p



Na Allegro dorwałam kilka fajnych lakierów:
I got some nice polishes online.
- Anny Icy Chocolate
- Essie Midnight Cami
- Essie Pop Art Pink
- Maybelline Orange Couture



I na deser 4 holosiowe lakier Colour Alike - 530, 517, 534, 510 :) 
Ten trzeci mam własnie na paznokciach... ale śliczny! Ale nie mam jak zdjęć zrobić bo się rozpadało.

And for desert 4 holographic polishes from Colour Alike - 530, 517, 534, 510 :) 
That third one i have on my nails... it's so pretty! But I cannot take picture  'cause it keeps raining.

22 komentarze:

  1. Widzę, że zrobiłaś gigantyczne zakupy w BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. była jakaś promocja i zapłaciłam polowe ceny ;P

      Usuń
  2. Jest tego troszkę :) Jak przyjdzie do pakowania tych rzeczy, to będziesz mieć ubaw. Metaliki Avonu daja radę do stempli? Trzeba będzie popróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kryja świetnie... schną szybko... i gdzieś na blogu zagranicznym widziałam próby stempelkowe i wyszły świetnie. Po weekendzie będę testować :p

      Usuń
  3. Twój blog zauroczył mnie od pierwszego spojrzenia. Począwszy od stylistyki, przez profesjonalne zdjęcia, rzetelne recenzje, kończąc na nowinkach i sporej dawce entuzjazmu. Po prostu idealny, taki jaki chciałabym mieć. Podziwiam Was ludzi blogosfery, bo ja coś tam sobie bazgrolę ale generalnie nikt tego nie czyta :P Gratuluję Ci bloga i pomysłów na niego oraz życzę jeszcze większej ilości czytelników. Ja ze swojej strony obiecuję zaglądać tu częściej :) http://aliszka-space.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę powodzenia :)

      Usuń
  4. Ale duże zakupy :) bardzo fajne produkty :)

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Niby tak... ale to zakupy z 6 miesięcy ;)

      Usuń
  6. tych kosmetyków z Avonu nie zazdroszczę ;) reszta oczywiście świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No niezłe zakupy, najbardziej mi się holoski spodobały, marzą mi się ;))) kilka z Avonu nam się pokrywa zakupów ;) pierwszy raz to serum do włosów wzięłam

    OdpowiedzUsuń
  8. O jejku masakra jak tego dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze faktycznie się nazbierało tych nowości - a Bingo fakt ma maski o dużych pojemnościach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też chodzą mi po głowie metaliki Avonu do stempli ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spore zapasy sobie zrobiłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że nie tylko ja wracam z polski z torbą kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń