Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

08.09.2014

Paznokciowe rozdanie :)

(sorry, polish only)

Przygotowałam coś dla miłośniczek zdobienia paznokci :) W dodatku nagrody są aż dwie. A jaka to okazja? Ano taka, ze jutro lecę do Polski i będę mogła Wam wszystko szybko wysłać :) Każda okazja jest dobra a zestawy czekają już jakiś czas na nowy dom :p



Mam nadzieje, że podobają Wam się zestawy zawierające m. in. niedostępne w Polsce lakiery Kiko i pisakowe Cliché. Wszystkie produkty są nowe. Swatche lakierów, które możecie zobaczyć na blogu wykonane na moich osobistych egzemplarzach, do rozdania zakupiłam nowe buteleczki.
A teraz szczegółowo o nagrodach:




ZESTAW 1:
- lakier Cliché Estamos Juntos - piaskowy jasny fiolet
- lakier Kiko 300 Pearly Malachhite Green - swatch
- lakier Born Pretty Store holo 5 - swatch
- Avon perełki do kawiorowego manicure w odcieniu Purple Confetti
- 3 fiolki ozdób - serduszka i gwiazdki
- 2 płytki do stempelków BPS
- zestaw do dekoracji paznokci: 6 fiolek brokatu, pilniczek, klej i patyczek do skorek
- 1 arkusz zwykłych naklejek
- 10 arkuszy naklejek  wodnych
- zielona bransoletka :)




ZESTAW 2:
- lakier  Cliché Super Mulher - brokatowy piasek - swatch
- lakier Kiko 364 Dark Crimson
- lakier Sensique Art Nails 321 - brokatowy topper
- Avon perełki do kawiorowego manicure w odcieniu Pink Confetti
- 3 fiolki ozdób gwiazdki i serduszka
- zestaw do stempli - 1 płytka, stempel i skrobak
- 12 arkuszy naklejek wodnych
- kolczyki ze szkła weneckiego i srebra wykonane przeze mnie :)

Aby wziąć udział w rozdaniu należy poprawnie wypełnić poniższy formularz. 
Punkty obowiązkowe:
- być publicznym obserwatorem bloga i podać nick pod jakim obserwujecie
- podać adres email (tylko do weryfikacji maila z adresem wysyłki)
- wybrać zestaw o który chcesz walczyć :)
Punkty dodatkowe nieobowiązkowe:
- udostępnić linka do rozdania wraz ze zdjęciem na FB
- obserwować Polish My Nail na FB
- obserwować na Bloglovin
- wstawić banner z linkiem na blogu
- napisać notkę o rozdaniu wraz z linkiem do tego posta
- odpowiedzieć na pytanie.

Rozdanie trwa od teraz do 22 września do północy. Macie zatem 2 tygodnie na zgłoszenie :)
Na koniec jeszcze mała informacja. Wiele z Was nie jest pewna, czy zgłoszenia się wysyłają - tak wnioskuję, po komentarzach w poprzednich rozdaniach. 
Na formularzu w górnym prawym rogu jest wyświetlone ile można zdobyć maksymalnie punktów - 10. Po uzupełnieniu pól punkty automatycznie będą Wam się naliczały - oznacza to ze zgłoszenie do mnie dotarło. Po wypelnieniu trzech punktow obowiazkowych bedziecie mialy 3/10. 
Proszę Was jednocześnie o pozostawienie pól pustych, jeśli warunków nie spełniacie. 

Tyle gadaniny... życzę Wam powodzenia.

A już niedługo będzie też coś dla miłośniczek makijażu ;)

45 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ciesze się, ze się podobają :)
      Powodzenia!

      Usuń
  2. wysłane, tak mi się wydaje.Nie do końca wiem czy dobrze to wykonałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszło, tak myślę ;) nie wszystko wypełnione więc oby przeszło ;) Fajne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi się formularz włączyć kurcze nie chce ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj odświeżyć, czasami trochę dłużej się ładuje.

      Usuń
  5. ten niebieski piaseczek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, ze się Wam podobał... p

      Usuń
  6. Mam nadzieję, że udało mi się poprawnie to wypełnić i poszło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nagrody świetne, trudno się zdecydować, który zestaw wybrać :)
    Formularz wypełniony, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety mi się formularz całkowicie nie chce załadować...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi się załadować :(
      Spróbuj odświeżyć stronę,

      Usuń
  9. Mam nadzieję, że poszło :)
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Super konkurs! Fajnie było by wygrać taki cudny zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodane, chyba poprawnie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. mam nadzieję, że się udało :O :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze nigdy nie wiem czy mi się udało czy nie.. mam nadzieję, że moje zgłoszenie doszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli naliczyło punkty to na 100% poszło :)

      Usuń
  14. Mam nadzieję, że się wysłało. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. A gdzie ty masz kochana Bloglovin'?

    OdpowiedzUsuń
  16. Formularz wypelniony teraz czekam na cud ! Hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tam nie ma żadnego przycisku send?
    ja wypełniłam i nie wiem czy to się wysłalo czy powinnam coś nacisnąć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma, przy każdym punkcie jest Enter. Po wciśnięciu od razu nalicza punkt.

      Usuń
  18. Niestety u mnie nie da się wysłać formularza :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Nie ląduje się?
      Nigdy nie miałam z nim problemow.

      Usuń
  19. też wypełniłam - ale niestety źle, tzn. zagadałam się z siostrą i z przyzwyczajenia powpisywałam "-" w pola warunków, których nie spełniam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedobra siostra :p
      Nie będę brała tych pustych punktów pod uwagę. Reszta normalnie bierze udział w losowaniu :)

      Usuń
    2. Dzięki ;) i jeszcze raz przepraszam za zamieszanie :)

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem i Ja ! : ) Zgłoszone : P

    OdpowiedzUsuń
  22. wysłałam, przed ostatni punkt miał być pusty :-(, przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  23. Zrobiłam na telefonie ;) ciezko bylo ale sie udalo ;)

    OdpowiedzUsuń