Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05.09.2014

Matowe róże. Matte roses.

I znowu różyczki i znowu trochę jesiennie. Ale kolorystyka całkiem inna :p
Tym razem nie malowałam ich ręcznie a posłużyłam się gotowymi naklejkami wodnymi. Wolały do mnie, że bardzo chcą wylądować na tym lakierze. Całkiem fajny duet.

And again roses and again more into fall. But the colours are different :p
This time I didn't paint them. I used water decals. They were screaming at me to put the on top of that polish. Quite a nice duo.


Lakier bazowy to mega błyszczący China Glaze Swing Baby. Naklejki pochodzą ze sklepu Born Pretty Store i można je kupić TU. Od dłuższego czasu mi się podobały, aż musiałam je zamówić :) Aplikacja bezproblemowa. Nie trzeba ich dokładnie wycinać, bo naklejka jest tylko tam, gdzie jest nadruk. Po przyklejeniu już wszystkich różyczek i osuszeniu paznokci nałożyłam top matujący Colour Alike Matt Top Coat.
I w tej matowej wersji ten lakier dużo bardziej mi się podoba. Jest spokojniejszy, bardziej nude i taki przyjemny w dotyku.




The base polish is this super shiny China Glaze Swing Baby. The decals come from Born Pretty Store and You can buy them HERE. I had my eye on the for a white and finally had to order them :) The application went very smooth. There is no need to cut them carefully as the decal is only where the print is. After applying all the roses and drying my nails I added some matte cop coat from Colour Alike.
And I like that matte version of this polish so much more. It looks calmer, more nude and its so nice to touch.



Pamiętajcie o 10% kodzie zniżkowym: BAVQ10

Remember to use 10% discount code: BAVQ10

22 komentarze:

  1. Dla mnie są to świetne kolory, czy jesienne... raczej nie :-P Po prostu eleganckie i stonowane :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, wspaniały efekt.
    Te różyczki podbiły moje serce a całość prezentuje się naprawdę pięknie :)
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. też mi się tak bardziej podoba, z tymi różyczkami super c\:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie podoba mi się ten zestaw. Niby taki prosty i przyjemny, a przemawia do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne połączenie - takie jesienne retro :D a zmatowienie chinki to super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny efekt! Bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo eleganckie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. One nie są ładne




    ONE SĄ OBŁĘDNE!!!!!!!!!!!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentują się bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne połączenie i mat to strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie ... bardzo pięknie ...

    OdpowiedzUsuń