Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02.09.2014

Lipcowo-sierpniowy haul. July-August haul.

Przez Wami dwumiesięczny haul :D
Tak, tak. To wszystko co mi przybyło. Ale... za tydzień lecę do Polski, a tam czeka na mnie kilka przesyłek i już zaczęłam tworzyć listę zakupów :p

Here You have two months haul :D
Yes, yes. That's all I got in the last two month. But...next week I'm going to Poland and there I have some parcels waiting for me and I already stared writing my shopping list :p


1. Tresemme maska do włosów - już w użyciu. Raczej średnia, ale za to przepięknie pachnie i ma fajną, gęstą konsystencje.
2. FA żel pod prysznic - zabójczy zapach soku grejpfrutowego.
3. Ultra Doux odzywka do włosów - jestem jej bardzo ciekawa, na razie czeka.
4. Rexona Invisible aqua - ot dezodorant.

1. Tresemme hair mask - already in use. It's rather average, but at least it smells nice and has a nice thick consistency.
2. FA shower gel - amazing scent of grapefruit juice.
3. Ultra Suave hair conditioner - I really wanted to try it, but for now it's waiting for its turn.
4. Rexona Invisible aqua - just a deodorant.

Przyszło jeszcze zamówienie z Born Pretty Store z kilkoma arkuszami naklejek wodnych, ale te już pokażę na paznokciach :)

I also received my order from Born Pretty Store with some water decals, but those I will show You on nails :)

Jak u Was z zakupami wakacyjnymi?

How did You summer shopping go?

29 komentarzy:

  1. nie miałam nic z tych produktów :) ja zamówiłam sobie kilka rzeczy z Bingo Spa :) także na długi czas mam po zakupach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie własnie zamówienie od nich już czeka dłuższy czas. W końcu się do niego dobiore :p

      Usuń
  2. Jak jedziesz do Polskie to pewnie uzbrajasz się w kilka walizek? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha.. chciałabym. Musze się zmieścić w 1 :p

      Usuń
  3. O kurde, jakoś mało :D Ja właśnie zbieram się za post zakupowy, też nie poszalałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zdziwiłam :p Myślałam, ze więcej się uzbiera.

      Usuń
  4. łoł, to oszczędziłaś conieco :D pewnie teraz w PL wydasz więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Calkiem skromnie ;) Ja niestety sie obkupilam na pol roku, ale glownie w pl, bo w tym roku juz sie tam nie wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  6. skromniusio,ale pewnie w Polsce poszalejesz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio przystopowałam z zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka powściągliwość zakupowa! Szczerze podziwiam :P Sama będę musiała się jej nauczyć, czekają mnie spore wydatki w ciągu najbliższych 6 miesięcy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba poprzednie szaleństwa pozużywać :)

      Usuń
  9. ja jestem ciekawa tych naklejek z BPS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedne są już na paznokciach :) Niedługo pokażę.

      Usuń
  10. Oj ja przy Tobie szaleje bardzo choć i tak się ograniczam :) A na ten żel Fa mam ogromną cheć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz żel :p Pachnie tak, ze ma się ochotę go wypić :D

      Usuń
  11. Ledwo zaczełam czytać a tu już nowości się skończyły :( ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah :D
      Następnym razem bardziej się postaram ;)

      Usuń
  12. Mam maskę Tresemme, ale chyba nawilżającą i ją bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę tym razem skromnie ;) U mnie niestety odwrotnie, portfel ubolewa ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja przegięłam latem, więc teraz mam jesiennego bana na zakupy :) kosmetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow nie jest tego jakoś dużo, nie to co u mnie :D Miałam kiedyś tą odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z Garniera bardzo przypadła moim włosom odżywka morelowa, niesamowicie piękne po niej były! Do tej nie mogę się przekonać, zapach mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem ciekawa tej odżywki z Garniera, czekam na recenzję;)

    OdpowiedzUsuń