Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.09.2014

Le Petit Marseillais - kremowy żelpod prysznic. Creamy shower gel.

Już jakiś czas temu otrzymałam dzięki portalowi rekomenduj.to przesyłkę z produktami Le Petit Marseillais. Blogosferę zalały recenzje produktów... a ja swoje spokojnie testowałam :) Przyszła pora abym w końcu też coś napisała.

Some time ago i received a parcel from rekomenduj.to site with Le Petit Marseillais products. Soon after You could read about those cosmetics everywhere... and I was calmly testing mine :) I think it's about time I added something from me too.




Le Petit Marseillais Kremowy żel pod prysznic Kwiat Pomarańczy

Opakowanie: gruby, biały plastik. Ne jest zbyt w moim guście, ale nie sprawia problemow. Dobrze się otwiera, nie wyślizguje z rąk. Pojemność 250 ml.
Konsystencja kremowa, średnio-gęsta. Dla mnie odpowiednia. Nie przelatuje przez palce, ale bez problemu wylatuje z butelki. Żel świetnie się pieni, jest wydajny, dobrze eis spłukuje. Piana jest gęsta i pachnąca.



Zapach: Akurat ta wersja jest chyba moją najmniej lubianą. Nie przepadam za zapachem kwiatu pomarańczy (nie to co czyste pomarańcze... te uwielbiam). Szkoda, że do paczki nie można było wybrać wersji zapachowej. Zapach jest intensywny i roznosi się po całej łazience. 
Działanie: żel jak żel - myje, pieni się i pachnie. Dodatkowo nie wysusza, pozostawia skórę gładką i przyjemna. Nie zauważyłam podrażnienia czy uczulenia. 
Kupię ponownie, ale inną wersję zapachową :)





Le Petit Marseillais Flower Blossom creamy shower gel

The packaging: thick, white plastic. Visually it's not my cup of tea, but it doesn't give any problem. It opens well, doesn't slip from wet hands. Capacity 250 ml.
Consistency is very creamy medium-thick. To me its just right. It doesn't drip though the fingers, and its easy to squeeze from the bottle. It foams very well, it's efficient and rinses well. The foam is very thick and fragranced.
Fragrance: this must be my least favorite version. I am not fan of orange blossom scent (unlike oranges... those i love). Pity I couldn't choose a different fragrance. It pt pretty intensive and leaves the whole bathroom smelling like orange flower.
Result: gel as any other gel - washes, foams and smells. Also it doesn't dry the skin leaving it smooth and nice. I didn't notice any irritation or allergy.
I will buy again, but a different fragrance :)


Skład/Ingredients:



12 komentarzy:

  1. mi ten zapach o dziwo ciasteczka przypomina:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam w zapasach wersję z brzoskwinią, super pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam brzoskwiniowe kosmetyki :D
      Już wiem, że by mi się spodobał

      Usuń
  3. Ja miałam saszetkę tego żelu i niestety zapach również nie bardzo mi się spodobał :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również jego zapach nie przypadł do gustu. I szkoda, że nie mogłyśmy same wybrać sobie zapachów do testów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tyle pysznych innych zapachów jest do wyboru.... :p

      Usuń
  5. bardzo mnie ciekawi ten zapach .

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się spodobał:) i jako jeden z niewielu nie wysuszał mi skóry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, dla skóry jest bardzo przyjemny :)

      Usuń
  7. Wczoraj kupiłam sobię lawendowy żel z tej serii, jestem ciekawa, jak będzie pachniał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wąchałam lawendowy. Mi się podobał i pewnie na te bym się własnie skusiła :)

      Usuń