Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01.09.2014

Jesienne różyczki. Fall roses.

Zgapiania ciąg dalszy. Tym razem u Vicky spodobały mi się takie małe, słodkie różyczki. Od siebie dodałam tylko małe listeczki.
Przy okazji wyciągnęłam moje dawno nie używane farbki.

Copycat mood continuous. Those time I liked those tiny, cute roses Vicky did. I just added some little leafs.
And I finally used some forgotten acrylic paints.




Bazą jest cudny lakier Avonu Mauvelous. Do wykonania różyczek użyłam białego kryjącego lakieru Easy Paris 02 i czarnej farbki akrylowe. Całość pokryta top coatem i gotowe. Prosto i uroczo :)
Tyle na dziś.




The base is a lovely Avon Mauvelous nail polish. For the roses I used white polish Easy Paris 02 and a black acrylic paint. In the end I added some top coat and that was it. Simple and adorable :)
That's all for today.




20 komentarzy:

  1. cudownie Ci wyszły te różyczki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądają takie drobne różyczki ;) Nie czas na jesień jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas czas :p Ja nie lubię gorąca i lata :D

      Usuń
  3. Jakie ładniutkie i słodkie rózycki :-P A tak na serio na prawdę mi się podobają :-) No i kolor bazowy... uwielbia odcienie ,,mauve".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier jest cudny! Im dłużej na niego patrze, tym bardziej mi się podoba :)

      Usuń
  4. Pięknieee :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie proste, a jakie efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie! fajne te różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne i delikatne zdobienie, podoba mi się :) ale takie trochę jesienne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No super te róże wyglądają!!!

    OdpowiedzUsuń