Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.09.2014

Colour Alike - 534

Nowa żelkowa kolekcja Colour Alike jest to 5 holograficznych lakierów o cudnych kolorach. Oto jeden z nich. Wg producenta lakiery pachną melonem... i rzeczywiście jakiś delikatny zapach po wyschnięciu lakieru jest wyczuwalny :) Jednak poprzednie lakiery holograficzne miały bardziej sensytywny zapach.

In a new jelly line from Colour Alike we get 6 holographic polishes in amazing colours. This is one of them. According to the site it was supposed be melon scented polish.... and yea it does have a very delicate smell after the polish is dry :) But the previous holo polishes had much more intensive fragrance.




Druga sprawa to kolor. Miał to być brązowy holo.. hmmm... czy to brąz? Mi bardziej przypomina jakąś ciemną, przydymiona śliwkę z odrobiną brązu. Kolor jest przepiękny, ale dla mnie to nie brąz :p Miałam cicha nadzieję na ciemna czekoladę z efektem holo.
Na zdjęciach w słońcu nabiera więcej brązowych tonów. Efekt holo jest, ale bardzo delikatny i mocno rozproszony. 
Konsystencja lakieru  z tych rzadkich i do stempelków się nie nada (chyba,że dla bardzo delikatnego efektu). Potrzebuje dwóch średnich warstw aby ładnie pokryć paznokcie. Na drugi dzień do zdjęć nałożyłam jeszcze jedną cienką warstwę i powiem Wam, że teraz (3 cienkie warstwy) wygląda zabójczo. Nabrał jakieś głębi i kolor jest intensywniejszy. Wysycha dobrze, błyszczy zabójczo. 
Na zdjęciach: 3 warstwy + baza (Avon Lemon Fortifier)



The second thins is the colour. It was supposed to be brown holo... but is it brown? Tome its more dark, smokey plum with some brown tones. The colour is amazing, but to me it is not brown :p I was expecting something like dark chocolate with holo.
On the photos in a sun it catches more brown tones. The holo effect is very delicate and diffuse.
The consistency is more to the runny side and it just wont work for stamping (unless You wants very delicate effect). It needs two coats for full opacity. On the second day I added a third thin coat and I have to say that now (3 thin coats) it looks just stunning. It got deeper and more intensive. It dries fast and has a killer shine.
On photos: 3 coats + base coat (Avon Lemon Fortifier)



A teraz będzie dużo zdjęć, bo lakier na to zasługuje :)

And now lots of photos, because the polish deserves it  :)





W słońcu:
In the sunlight:






28 komentarzy:

  1. Brązem to on nie jest, ale w dalszym ciągu ma w sobie urok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ma :) Mimo iż chciałam brąz, to i tak bardzo mi się podoba.

      Usuń
  2. a mi się kojarzy z coca colą ;) szczególnie w słońcu

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się kolorek podoba, zwłaszcza w słońcu ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że to dość zaskakujący kolor, zwłaszcza, że inne z tej kolekcji są o wiele żywsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja... reszta jest dosyć wesoła.

      Usuń
  5. Czekam na niego:). Wcześniej zamówiłam zieleń i czerwień i jestem nimi zachwycona, dlatego zamówiłam resztę serii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze 530 z tej serii.... jest jeszcze ładniejszy!

      Usuń
  6. Chyba to nie mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! Jego odcień bardzo mi się podoba - rzeczywiście to taka ciemna śliwka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam holosie z CA a tego nie mam :( oczywiście postaram się zmienić ten fakt :) Piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest.. Z resztą.. Co tu dużo mówić.. Ostatnio wszystko co wypuszcza Colour Alike mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko kasy za mało, żeby wszystko kupić :p

      Usuń
  10. ładny jest, niejednoznaczny :) też go mam :) gdzieś czytałam, że ktoś go porównywał do coca-coli i w sumie może w słońcu coś z niej ma... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym powiedziała, że to oberżyna :) Ciekawy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  12. w słońcu rzeczywiście łapie trochę brązu, ale i tak zdecydowanie bardziej przypomina ciemną śliwkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zamawiając go też się spodziewałam bardziej brązu niż fioletu, a on się tak niejednoznacznie umiejscawia gdzieś po środku - jak suszona śliwka ;) anyway - jest super i cieszę się że też go mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, bo takie kolory uwielbiam i na paznokciach prezentuje się świetnie.

      Usuń
  14. Kolor przepiękny - i osobiście podziwiam Twoją kolekcję lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Będę musiała kiedyś pokazać wszystkie lakiery razem... tu na blogu to chyba polowy nie ma :p

      Usuń
  15. uwielbiam Twój kształt paznokci !

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor ładny, ale zupełnie nie w moim stylu ;) Cała ta nowa seria jakoś mnie nie urzekła... Za to duochromy... Cudo! :D

    OdpowiedzUsuń