Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

09.09.2014

Born Pretty Store - Holo Polish 12

Maleńki lakier o wielkiej mocy :)

Tiny but such a powerful polish :)



Buteleczka mieści tylko 6 ml lakieru i to jedyna jego wada. Jest tak piękny, że aż szkoda używać :p
Rozprowadza się bardzo dobrze, cienką warstwą. Nie smuży, migusiem schnie. Dwie warstwy w zupełności wystarczają. Pędzelek nie jest duży, ale bardzo miękki i dobrze rozprowadza lakier. Pięknie błyszczy no i ten efekt holo <3
Marzy mi się cala kolekcja. Na razie mam 3 :p
Na zdjęciach 2 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)




This bottle holds only 6 ml of polish and this is the only flaw. It is so pretty that I don't wanna use it :p
It applies so smooth with a thin coat. doesn't smudge and dries in a blink of an eye. Two coats are absolutely enough. The brush is not big, but very soft and works well with the polish. It shines so nice and look at that holo <3
I wish I had the whole collection. So far I got 3 of them :p
Oh photos: 2 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)



I w słońcu\and in the sunlight:







17 komentarzy:

  1. świetny kolor ;) idealny na jesień nadchodzącą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śni mi się po nocach :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się tez długo śnił.... :p

      Usuń
  3. To jest ten lakier, który niesamowicie mi się podoba ale jakoś nie wciąż nie mogę się zdecydować czy wrzucić go do koszyka czy nie :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz i nie marudź! Jest przeboski :p
      Taki ciemny dla Ciebie będzie w sam raz :))

      Usuń
  4. Piękny. Leśne zielenie to mój typ.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dość, że zielony to jeszcze holo <3 tak mało jest zielonych holo ;< piękny jest ;)
    Przy okazji chwalę się, że zaliczyłam mikrobiologię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! jak St. George z AEngalnd :D bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś w tym stylu :D
      Marze o tej kolekcji A England.... one są takie śliczne!

      Usuń