Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.09.2014

Avon mnie rozpieszcza :) Avon spoilss me :)

Nadeszła kolejna bardzo pachnąca i bardzo kolorowa paczka Ambasadorki Avon a w niej tyle cudowności, że nie wiem od czego zacząć. Czekam na dobra pogodę, żeby pokazać Wam wszystkie szminki. Miałam już styczność z próbkami i od razu mnie zauroczyły konsystencją i pigmentacją. 
Ale zobaczcie co jeszcze znalazło eis w przesyłce i czego recenzji możecie się spodziewać.

Another very colorful and very fragranced Avon Ambassador parcel arrived and I found so many goodies in it that I dunno where to start. I am waiting for a better weather to show You all the lippies. I had a chance to try some samples some time ago and I was very impressed by the consistency and pigmentation.
But have a look what else I got. You can expect reviews soon.



- Zestaw Planet Spa Tajemnice Indii: peeling do ciała, maseczka do twarzy i krem do ciała. Zapach powala, zobaczymy jak z działaniem. 
- peeling do ciała Planet Spa z minerałami z Morza Martwego - kiedyś był w tubce i bardzo go lubiłam. Mam nadzieje, że zmiana opakowania nie zmieniła jego mocy.
- Anew Clinical maska na noc - będę się odmładzać nocą :)
- Woda Luck - słodki, miękki zapach. Nie umiem opisywać zapachów, ale jakbym wyczuwała tam kwaśne jabłko i ta własnie nuta mnie do niej przekonała. Inaczej woda byłaby dla mnie za słodka. No i ten prześliczny flakonik...

- Planet Spa India Intensity set: face mask, body scrub and body souffle. They smell amazing, we will see how they work.
- Planet Spa Dead Sea minerals body scrub - some time ago they were in tubes and I really liked them. Hope that it didn't chance with the change of packaging.
- Anew Clinical overnight mask - I am gonna make myself younger :)
- Avon Luck - sweet, soft fragrance. I am no good in describing fragrances, but I smell sour apple here and this apple convinced me to this fragrance. Otherwise it would be too sweet for me. And look at this lovely bottle...



- Woda Parisioan Chic - kolejna nowość jeszcze nie wąchana.
- dwa balsamy rozświetlające z serii Naturals - znowu pięknie pachnące kosmetyki. Warm Spice & Vanilla pachnie jak mleczny deser waniliowy. Ale nie przesadnie waniliowo. Winterberry & Shea pachnie trochę jak jogurt z owocami leśnymi z jakimś żurawinowym dodatkiem... przepiękny zapach!
- baza pod makijaż Magix SPF 20 - tego cuda jestem ciekawa. 
- tusz do rzęs Big&Daring - wielka szczota, mega czarny kolor. 
- krem Solutions BB matujący w odcieniu Ivory - ma wyjątkowo dobre krycie i matuje na kilka godzin. Niestety nawet odcień Ivory (jaśniejszy z dwóch dostępnych) jest  dla mnie za ciemny. Szkoda...
- rozświetlający korektor pod oczy Magix w odcieniu Illuminating Beige - już po nazwie wiem, że będzie mi za ciemny, dostępny jest również jaśniejszy odcieni
- nowy eyeliner w pisaku ze ściętą końcówką Mega Effects 
- no i na koniec 15 odcieni nowej szminki Bold - poniżej moja ulubienica Extreme Mauve. Piękny nasycony kolor :)

- Parisian Chic - another new fragrance, didn't try it yet.
- two shimmering body lotions from Naturals line - oh man they smell good. Warm Spice & Vanilla smells like some milk vanilla desert. But not overwhelming vanilla. Winterberry & Shea is like a forest fruits yogurt with some cranberry hint... amazing scent!
- Magix SPF 20 makeup base - I am very curious about it.
- Big&Daring mascara - huge brush, super black colour.
- Solutions BB cream in Ivory - it has surprisingly good coverage and leaves the skin matte for few hours. Unfortunately even Ivory (the lighter out of two available shades) is too dark for me. Such a shame....
- Magix illuminator in Illuminating Beige - just after the name I know it's gonna be too dark for me. There is a lighter shade available as well.
- new Mega Effects eyeliner with a flat tip.
- and last but not least 15 new shades of Ultra Colour Bold lipstick - below is my favorite Extreme Mauve. Gorgeous intensive shade :)


Wpadło Wam coś w oko? A może macie już któryś produkt?

Anything that caught Your eye? Or maybe You already have some of those products?

40 komentarzy:

  1. jest tego troszkę :) czekam na recenzję bazy i eyelinera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem szalenie ciekawa tych balsamów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa nowych balsamów do ciała. Słyszałam, że mają obłędne zapachy. :) Paczuszka bardzo ciekawa.
    http://aviskowej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak... pachną świetnie :) Dzisiaj więcej nie powiem:p

      Usuń
  4. Szminki <3 Świetna paczka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim razie przyjemnego testowania, pomadki kuszące:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę, zwłaszcza pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 15 szminek? WOW :D Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale Ci dobrze, ja sama musze sobie kupić z Avon:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ultra Colour Bold <3 Mają absolutnie piękne kolory! Strasznie mnie kuszą i chyba zakupię sobie chociaż jedną - Peony Pop :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz codziennie możesz mieć inny kolor na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat w niektórych kolorach wyglądam koszmarnie... ale kilka już jest moimi ulubieńcami.

      Usuń
  11. O jaaa.... ile pięknych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 15 kolorów pomadki? jej, skakałabym z radości pod sam sufit!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja dopiero planuję zakupy-prawdopodobnie Luck i balsam naturals balsam owoce leśne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luck może Ci się spodobać, bo o ile pamiętam to lubisz słodsze zapachy. A balsam pachnie bardzo pysznie.

      Usuń
  14. Też bym tak chciała! ;) nie mam nic, rzadko zamawiam z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurdę, jak patrzę na 'ostatnio najaktywniejsze' czuję jakbym jakiś spam tu robiła ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha no spamujesz ostro :D
      Mnie tam to cieszy :))

      Usuń
  16. Ile wspaniałości. Życzę udanych testów.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale mam ochotę na te szmineczki, o mamciu...

    OdpowiedzUsuń
  18. w tym Luck czuć jabłko mówisz? to może by mi się spodobały :)
    czekam na swatche szminek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W nich jest chyba sporo owocowych nut i jakaś mi się własnie z jabłkiem kojarzy... takim lekko kwaskowym. Ale ogólnie zapach jest bardzo słodki.

      Usuń
  19. podoba mi się kolor szminki;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile cudowności *__* Czekam na swatche szminek, sama nie noszę, ale lubię oglądać u innych ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. O faktycznie sporawa paka. Super, czekam teraz na recenzję. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawa ta paczka, bo jestem zainteresowania działaniem wszystkich tych produktów, a szminkę już nawet mam, teraz poluję na ten nowy słodki zapach Luck :-)

    OdpowiedzUsuń