Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21.09.2014

Avon - Metallic Effects Frosted Peach

Kiedyś Kiko miało takie piękne lakiery metaliczne, które były idealne do stempli. Nie udało mi się żadnego dostać, ale teraz Avon ma serie metalicznąa niemal identyczna do tych własnie Kiko. I zgadnijcie co... świetnie się stemplują :).

Long time ago Kiko had a cool metallic polishes that were perfect o stamping. I didn't manage to get any of them, but now Avon has a metallic line that almost identical to Kiko. And guess what... it's great for stamping :)




Dzisiaj mam pierwszy z pieciu odcieni. Ten, który najbardziej mi się spodobał jako samodzielny lakier. Odcień beżowo-złoty, czasami pokazuje odrobinę brzoskwini,czasami nieco więcej metalicznego srebra. Ciężko było mi uchwycić rzeczywisty kolor na paznokciach - bardzo mocno błyszczy i dobija światło. Kolor najlepiej oddaje zdjęcie samej buteleczki.
Konsystencja z tych gestycznych, bardzo kremowa, świetnie napigmenotwana. Jedna standardowa warstwa bardzo dobrze wygląda, ale nałożyłam jeszcze jedną cienką - jakby nie było na zdjęciach wszystko widać. Schnie migusiem. Widoczne są pociągnięcia pędzelka, ale nie tak bardzo jak w przypadku perłowych lakierów.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Lemon Fortifier)




Today I have the first out of five shades. The one I like the most as a polish on it's own. It is a beige-gold shade that sometimes shows more peach, sometimes more metallic silver. It was very hard to capture the colour on my nails since it shines so hard and reflects the light. The colour is well shows on the photo of a bottle.
The consistency is thicker, very creamy and very well pigmented. One standard coat gives a great coverage, but I applied two thinner ones - macro photos show all the little flaws. It dries super fast.
You can see some small brush strokes, but it's not as bad as n pearly polishes.
On photos: 2 coats + base coat (Avon Lemon Fortifier)






Żeby nie było.... zobaczcie jak pięknie się stemplują wszystkie odcienie. Odbijałam je na kremowej kartce.
Stempelki nie odpoczną :) Takich własnie lakierów metalicznych szukałam. Jestem nimi zauroczona i bardzo się ciesze, że zamówiłam wszystkie odcienie, a nie tylko jeden, jak początkowo planowałam :p

Here is a prove that they do stamp well. I used creamy paper here.
Now the spaming plates will have lots of work :) I am seriously amazed by those and that's what I was looking for. Good I ordered all 5 shades  and not just 1 as I planned :p


icy purple, frosted peach, platinum petal, gold leaf, arctic steel


Na koniec mały trick - jak się pozbyć tych widocznych smug po pędzelku: poczekać aż lakier wyschnie, nałożyć warstwę matowego top coatu, a gdy ten wyschnie warstwę błyszczącego. Lakier będzie miał piękny metaliczny połysk i ani jednej smugi ;)

And here I have trick for You - how to get rid of visible brushstrokes: wait until the polish is dry,apply mattyfying top coat and after that dries apply normal shiny top. The polish will have a gorgeous metallic shine and not a single smudge :)

35 komentarzy:

  1. Ciekawe czy trick uratuje mój smużący lakier z Bell :)
    Kolor piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj... może pomoże :)
      Na te metaliki działa.

      Usuń
  2. Muszę się w końcu na jakiś skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, chyba sobie zamówię któryś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za takim wykończeniem :( ale trik bardzo pomysłowy!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jako stemple super,bo na paznokciach ja nie lubię metalicznych niestety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z myślą o stemplach je kupiłam własnie.

      Usuń
  6. nie przepadam za tym wykończeniem, choć ten odcień wygląda bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do stempli wygląda genialnie! Chociaż ogólnie nie przepadam za tym wykończeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt po pomalowaniu mega mi się podoba. :o Za stemplami nie przepadam, jakoś nie mogę się do nich przekonać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu się podobają :)

      Usuń
  9. Kolor ładny, a i dobrze stempluje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny metaliczny kolor, akurat na zbliżający się okres jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny lakier, ale chyba jednak nie dla mnie :)
    świetny trick, na pewno wypróbuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj nie, ten lakier nie jest dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie kusi mnie ten lakier ;) nie mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam wszystkie :-D Kupiłam je nie myśląc raczej zbytnio o stemplach ale nadają się do tego idealnie! Bardzo podoba mi się ten błysk, który pozostaje po odbiciu stempla :-) Natomiast w Stanach mają jeszcze dwa odcienie z tej serii (ale za to naszych ,,europejskich" dwóch nie mają :-P) Kombinuję jakby tu zielony dorwać... i chyba to mi się nie uda :-( A zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zależało własnie na stempolowaniu. Zobaczyłam je jakiś czas temu na zagranicznym blogu z jakimś stempelkiem i musiałam mieć wszystkie :p
      Juz widzę zielone metaliczne stemplowe listeczki.....

      Usuń
  15. no właśnie, przez to smużenie mi nie podchodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny kolor ,lubię Avon chociaż nie wszystkie produkty mają dobre ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w każdej firmie... są perełki i są totalne buble :p Akurat lakiery Avonu lubię

      Usuń
  17. dzięki za radę :) te smugi pewnie by mnie denerwowały:P i nigdy nie wiedziałam jak je "usunąć"

    OdpowiedzUsuń
  18. też mam chrapkę na te lakiery ;) a Twój sposób na smugi przetestuję przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny kolorek,bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ten kolor akurat sam mi się nie podoba, ale fajnie, że nadają się do stempli!

    OdpowiedzUsuń
  21. zupelnie nie moja bajka fajnie ze dobrze sie stempluja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Do stempli idealne, a trick wykorzystam... mam chyba dwa lub 3 metaliczne lakiery w swojej kolekcji, i o ile na zywo nawet fajnie sie prezentują, to na fotkach perłowo wychodzą ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. A mi ten beż najmniej się podoba z całej serii ;p Zamówiłam niebieski, fioletowy i złoty, super że tak fajnie stemplują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten niebieski już widzę w zimowym mani :p Bardzo ładny kolor...

      Usuń
  24. The metallic finish is not quite my favorite one, but for stamping it is absolutely perfect!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kupiłam sobie ostatnio jeden i teraz będę zamawiała resztę metalicznej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń