Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06.08.2014

Zużycia lipca. July's empties.


W tym miesiącu nie będzie wpisu zakupowego z lipca. Przybyła mi tylko maska do włosów, więc nawet nie ma co pokazywać. Za to denko jest dosyć pokaźne :) Jak zwykle królują produkty do włosów... cóż ja na to poradzę :)

There will be no haul post from July. I only got a hair mask so there is not much to show. But my empties are pretty impressive :) Of course hair products are the majority... nothing I can do about it :)


Włosy:
1. Syoss Keratin Hair Perfection odżywka do włosów - dobra, ale szału nie robi. Mało wydajna, praktycznie znika na włosach. Przyjemnie pachnie, nie obciąża włosów, wygładza. Kupię ponownie, ale tylko w promocji.
2. Herbal Essences szampon wygładzający - piękny zapach, dobrze myje, ale mam wrażenie, że zostawia coś na włosach co nie do końca mi się podoba. Ogólnie lubię te szampony. Tego nie kupię, ale na inny się skuszę.
3. Garnier Ultra Doux szampon z olejkiem arganowym i kameliowym - już używamy kolejną butelkę i kupię jeszcze ponownie. [pełna recenzja]
4. Timotei Intensywna Odbudowa szampon z olejkiem z awokado - powinien być razem z produktami do ciała, bo używałam go jako żel pod prysznic. Do moich włosów się nie nadaje. Obciąża, powoduje szybsze przetłuszczanie i co najgorsze pozostawił po sobie łupież. Nie kupię ponownie.
5. Avon Naturals jogurtowa maseczka do włosów - podoba mi się jej działanie, ale jest strasznie rzadka i wylewa się z pudelka. Chyba jest już niedostępna, wiec ponownie nie kupię.
6. Marion olejek do włosów kokos, tamanu - świetny produkt! Pięknie pachnie, wygładza, nabłyszcza, jest tylko mało wydajny. Mimo to kupię ponownie.
7. Avon Advance Techniques odżywcza kuracja z olejkiem arganowym - pierwsza z 4 tubeczek. Jak na razie nie jestem pod wrażeniem. Postaram się ja zrecenzować po skończeniu kurazcji. Na dzień dzisiejszy nie kupię ponownie.

Hair:
1. Syoss Keratin Hair Perfection hair conditioner - good, but not impresive. Very ineficient, it basically disapears on the hair. Smells nice, doesnt make the hair heavy, leaves them smooth. I will buy again but only on some promotion.
2. Herbal Essences smoothing shampoo - great fragrance, cleanses well but I have a feeling it leaves something on the hair that I dont like much. I generally like those shampos so I will buy a different one, not this one.
3. Garnier Ultra Suave hair shampoo with argan and kamelia oil - we already use another bottle and will buy again. [full review]
4. Timotei Hair Repair hair shampoo with avocado oil - it should be togetehr bit body products, as I was using it as shower gel. No good for my hair. Makes them heavy and causes dandruff. Will not buy it again.
5. Avon Naturals yumberry & yogurt hair mask - I like what it does, but I dont like the consistency. It's so runny that it pours out from that jar. I dont think it's still avaliable so I will not buy ti again.
6. Marion hair oil with coconut and tamanu - this one is awesome! Smells amazing, smoothes the hair, shines but it is pretty inefficient. Even though I will buy it again.
7. Avon Advance Techniques heat infusion treatment with argan oil - first out of four little tubes. So far I am not impressed. I will try to write a reviews after I am dont with it. As for today I will not buy it again.


Ciało:
7. Yves Rocher żel pod prysznic zielona herbata z Chin - mamciu, jak on pięknie pachnie! Idealnie na lato - świeżo, pobudzająco... przypomina mi wodę perfumowana tez z oferty YR. Szkoda, że tak szybko się kończy. Powinny robić większe butelki. Kupię ponownie.
8. Kiko odżywczy szampon ochronny - zawód miesiąca. Szampon  nie jest z szamponami, bo po kilku użyciach skończył w pojemniku na mydło do rak. Przeznaczony do włosów zniszczonych przez słonce wiatr itp... a zamiast nawilżać plącze je, wysusza i zostawia na głowie siano. Nawet odżywki i sera, które i tak używam przy każdym myciu nie pomagają. Szkoda, bo odżywka jest świetna. Nie kupię ponownie.
9. Avon Skin So Soft Orzeźwiający krem-żel do ciała - nie kupię ponownie. [pełna recenzja]
10. Avon Solutions lift&firm body firming treatment - wygładza, przyjemnie chłodzi, mało wydajny. Nie wiem czy działa ujędrniająco, bo brakuje mi systematyczności do tego typu produktów. Ale skora jest po użyciu bardzo przyjemna w dotyku. Kupiłabym ponownie.

Body:
7. Yves Rocher Green Tea from China shower gel - boy oh boy that smells nice! Perfect for summer - very refreshing... it reminds me the perfumes also from YR line. Pity it ended so fast. They should have bigger bottles. I will buy it again.
8. Kiko after sun hair repair shampoo - dissapointment of the month. It is here and not with the shampoos, because after a few times it ended up in a hand soap container. It is suposed to protect and repair hair damaged by sun, wind and so on... and instead of that it leaves them dry and messy and tangled... Not even hair cinditioners and serum helped and I use the after every wash. Pity, cause the conditioner is great. Will not buy ti again.
9. Avon Skin So soft refreshing body gel creme - will not buy it again. [full review]
10. Avon Solutions lift&firm body firming treatment - it smoothes and gives a nice coling effect. Not very efficient though. I am not sure if it really firms cause I am not very systemating with those kind of products. But the skin is very nice after. I would buy it again.


Twarz:
11. Avon Planet Spa maseczka głęboko oczyszczająca pory Tajski Kwiat Lotosu - myślałam, że pisałam jej recenzje... będę musiała to naprawić. Polubiłam ja, przyjemnie oczyszcza, wygładza, nie wysusza i bardzo ładnie pachnie :) To ten rodzaj do zmywania. Zasycha na twarzy jak glinka. Kupię ponownie.
12. Avon Anew Vitale 2w1 maseczka wygładzająco-rewitalizująca - kupię ponownie. [pełna recenzja]
13. Yves Rocher podwójna maseczka przywracająca blask - saszetka wystarczyła na 2 razy. Peeling nie jest za mocny, maseczka za to jest całkiem fajna, nawilża, relaksuje i ładnie pachnie. Mimo to nie kupię ponownie.

Face:
11. Avon Planet Spa Thailand lotus flower deep pore cleansing face mask - I though I reviewed it... will have to do that. I really liked it, it cleanses the skin, leaves the face smooth, doesnt dry and smells so nice :). It is the type that dries on the skin like clay. I will buy it again.
12. Avon Anew Vitale 2in1 exfoliating & perfecting mask - I will buy it again. [full review]
13. Yves Rocher  radiant complecion treatment - it lasts me for two time. The peeing is not too harsh, but the mask is really nice, leaves the snik moistured and relaxed and has a lovely scent. Even though I will not buy it again.


Makijaż:
14. Avon SuperShock Max tusz do rzes - bardzo go lubiłam. Zwykłego SuperShocka też lubię. Mocna czerń, ładnie pogrubia, szczoteczka dziwna i trzeba się do jej wielkości przyzwyczaić, ale u mnie sprawdza się wyśmienicie. Kupię ponownie.
15. Avon błyszczyk do ust - nie wiem jaki to bo wszelkie napisy zniknęły. Bardzo jasny, lekko perłowy nude. Aplikator z pędzelkiem mi nie pasuje - wole gąbeczki. Nie kupię ponownie, bo mam za dużo błyszczyków :p


Make up:
14. Avon SuperShock Max mascara - I like this one. And the normal one too. Very deep black colour leaves the lashes thick, the brush is strange and big and You have to get used to it, but I like it and on my lashes it does great job. I will buy it again.
15. Avon lip gloss - I have no idea which one as all the letters are gone. Very light, slighlty pearly nude colour. I didnt like the brush aplicator - I prefer the ones with a sponge. Will not buy again 'cause I have too many lip glosses :p

Najlepszy produkt: Tusz do rzes, maseczka Planet Spa i olejek Marion.
Najgorszy produkt: szampon Kiko.

Best product: SuperShock mascara, Planet Spa face mask and Marion hair oil.

Worst product: Kiko shampoo.

24 komentarze:

  1. ładnie poszło! uwielbiam produkty do włosów z garniera, ciekawe jak ten Tój szampon by się u mnie spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokaźne denko ;) Żele z YR uwielbiam, więc chętnie skuszę się na tą wersję, bo zwróciłaś na nią moją uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie miałam nigdy tuszu do rzęs z avonu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od lat tylko z Avnou używam i mi pasują.

      Usuń
  4. Ta tubeczka arganowa do włosów na mnie też nie zrobiła wrażenia :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Balsamy wyszczuplające z AVON nie wiem czemu są bardzo mało wydajne :) A denko faktycznie pokaźne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. żel z YR mnie zainteresował, lubię zieloną herbatę :)
    zwykłego Super Shocka miałam i lubiłam, ale dość szybko mi wysechł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykłego tez lubię. Mi tak szybko nie wysychają... ale tez nie używam ich codziennie.
      Zel kup... bosko pachnie!

      Usuń
  7. fajne denko,super mini recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. olejek z Marion musze wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze Ci poszło :) do maseczki Vitale faktycznie warto wrócić

    OdpowiedzUsuń
  10. olejek z mariona mam jakoś od marca, przy codziennym zużyciu 1 kropli mam połowę, więc według mnie jest wydajny biorąc pod uwagę 30ml opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na moje klaki to ja muszę ze 2-3 razy pompke nacisnąć, wiec potrafię taka buteleczkę w miesiac obrócić :p

      Usuń
  11. Maseczki z Avonu są moimi ulubieńcami w tej dziedzinie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale duze denko:) ja maseczke z planet spa tez mialam i ja polubilam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Używałam wielu kosmetyków z Twojej listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spore denko, a ja z tych produktów używałam tylko odżywek Syossa :D
    Dla mnie są w porządku, całkiem wydajne, ale faktycznie szału nie ma :)

    OdpowiedzUsuń